Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi naapurin järjestämistä aikuisten juhlista?

Vierailija
14.10.2009 |

Saimme kutsun naapuriin aikuisten sauna-ja peli-iltaan.Naapurustoto 30-45v väliltä iältään, pariskuntia 7kpl alkuillasta, lopussa 4kpl. Loppuillalla osa saunoi ihan alasti ja tanssi humalassa sekaisin, kunnes pullonpyöristystä BB tyyliin ja piti pussailla naapurin miestä jne, olenko itse liian vanha 32v ja tiukkapipo kun ei oikein iskenyt ko. meininki???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me osataan aikuisten kesken juhlia ihan vaatteet päällä ja ilman kielareita...

Vierailija
2/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa naapurustoa teillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis tällainen 10 perheen yhteisö, ikäjakauma just noin 30-45 v. Yhteiset illanvietot on ihan jees aina silloin tällöin, mutta osalla tuntuu olevan tarkoituksena vetää perseet ja meno on kuin opiskelupiireissä. Minua ei tuollaiset iske eli olen varmaan kanssa liian vanha (33) tiukkapipo.

Vierailija
4/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan on johtajaa ja muuta "paremman" luokan porukkaa tämä naapurustoni.

ollaan siis tällainen 10 perheen yhteisö, ikäjakauma just noin 30-45 v. Yhteiset illanvietot on ihan jees aina silloin tällöin, mutta osalla tuntuu olevan tarkoituksena vetää perseet ja meno on kuin opiskelupiireissä. Minua ei tuollaiset iske eli olen varmaan kanssa liian vanha (33) tiukkapipo.

Vierailija
5/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän liikaa tuossa on minunkin makuuni. Miksi pitää hyväksyä kaikki, kestää kaikki? Minä esim haluan valita kenen kanssa saunon ja kuka näkee minut/ kenet näen alasti ja ketä suutelen. Pelkkä asuminen samassa pihapiirissä ei riitä siihen. Ei se mun mielestä ole mitään liioteltua siveyttä, vaan rajojen asettamista.

Mutta kauhean tavatonta tuo ei ilmeisesti ole. Mieleeni muistui juttu tuttavan taloyhtiön vuosien takaisista (ennen BB:tä!) bileistä, jota en voi tässä kertoa, mutta jota nyt varmaan hihittelen pitkin iltaa ... ;D

Vierailija
6/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sivistymättömiä moukkia sulla naapureina!

Vierailija
7/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin, pullonpyöritystä...

Vierailija
8/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok, kivahan se olisi naapurin miestä kähmiä

Vierailija
9/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ihan vaan takapihalla aurinkoa ottamassa bikineissä... pussaamaan en päästäisi ikinä - minkään pelin varjolla.

Vierailija
10/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ollut varmasti tiukkapipo ja ollut osallistumatta tuollaisiin iltarientoihin.

Vierailija
11/23 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisten junttien touhuilta kun ne saa vähän viinaa.. Pitää itseään niin "parempina mut loppuviimex ovat suurin osa ihan pellejä.

Vierailija
12/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekasaunomista olen minäkin tehnyt monenlaisissa porukoissa. Opiskelija-aikoina, erilaisissa kaveriporukoissa, jotka ei mitään WT-porukkaa ole olleet, päinvastoin.

Vierailija
13/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä touhua.

Vierailija
14/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun jengi meni saunaan, me lähdettiin tekosyyn nojalla kotiin.

Toi on ihan yleistä, jotkut tykkää, toiset ei. Sitä voi hyvin lähteä kotiin.

Mä en todellakaan katsois kun joku naapurin mimmi mun miehen kanssa pussailis, ei kiitos.

Vierailija
15/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viivojen" veto, vai vedettiinkö??

Vierailija
16/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kähmin naapurin miestä yksissä taloyhtiön bileissä, ja suhdehan siitä synty. Nyt on naapuri eronnu vaimostaan ja me eletään kovin onnellista elämää yhdessä.

Vierailija
17/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta joku toinen naapurin horatsu kähmii miehes kanssa taloyhtiön bileissä.

Minä kähmin naapurin miestä yksissä taloyhtiön bileissä, ja suhdehan siitä synty. Nyt on naapuri eronnu vaimostaan ja me eletään kovin onnellista elämää yhdessä.

Vierailija
18/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallainen meno olisi hyvaksyttya? Papua-Guineassa, Amazonin alkuasukkaiden keskuudessa? Ei ole suomalaisilla pitka matka puusta.

Vierailija
19/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menis naapureiden kanssa saunaan..ja toi pullonpyöritys.. Hoh hoijaa

Vierailija
20/23 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaverin jälkeen :D Hauskaa oli.