Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vatsalihakset eivät palaudukaan-koskaan?

Vierailija
03.10.2009 |

Onko kohtalotovereita, joilla nähtävästä vatsalihakset eivät tule koskaan palautumaan ennalleen synnytyksen/synnytysten jälkeen?

Minun vatsalihakseni ovat hyvässä kunnossa (ammatin takia, liikunta-alan ammattilainen), mutta yhden ainokainen istumaannousu ei onnistu :/ Matka tyssää tiettyyn kohtaan, josta en pysty jatkamaan ylemmäs.

Takana 3 lasta: 1 vaakasektio, norm alatie sekä 1 pystysektio.

Tässäkö se on, että vain leikkauksella saan takaisin ehjät ja toimivat vatsalihakset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy selinmakuulle lattialle ja koukista polvesi. Työnnä sormet vatsan sisään navan kohdalta ja nosta samalla yläkroppaasi ylös. Jos suorat vatsalihaksesi ovat palautuneet synnytyksestä ne menevät liikkeen voimasta yhteen, jos eivät ole palautuneet, jäävät sormesi vatsan sisään ja voit tuntea raon joka jää suorien vatsalihastesi väliin.

Synnytyksen jälkeen on vuosi armonaikka että lihakset palautuisivat. Jos ne eivät palaudu tuossa ajassa ei niihin auta kuin kirurginen leikkaus,.

Vierailija
2/6 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten välinn on jäänyt sormien mentävä aukko :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuttu: sinne holahti navan kohdalta vatsan sisään helposti sormet :/ Eli ei ne tuosta taida paremmaksi tulla kun viim. synnytys jo 2v takana

Vierailija
4/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä tietäisi kuinka noin käyneelle vatsalle voisi tehdä jotain jotta näyttäisi paremmalta, niin neuvot olisivat kultaisia.

Nyt näytän oudolta, kun olen muuten hoikka, mutta vatsa pullottaa ja on "epämuodostunut"

Vierailija
5/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tämänkin mamman massu: kaksi pystysektiota ja nyt raskaana joka syntyy myös sektiolla. Ja ilmeisesti vanhaa arpea myöten leikkaavat eli pystyyn...Ei aavistustakaan miten saisin taas litteän masun? Vaikka laihtusin 50 kiloseksi niin se reppu pysyy...

Vierailija
6/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi pystyviiltoa, eikä istumaannousu onnistu. Ja muuten mun lihakset on hyvässä kunnossa, vatsakin ihan litteä ja muut vatsalihasliikkeet onnistuu, mutta ei istumaannousu.