Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt raskaana, valitsen sektion pitääkseni seksielämän jatkossakin tyydyttävänä.

Vierailija
13.10.2009 |

olen 27 vuotias kaunis nainen. raskausviikkoja 30 ja laskettu aika lähestyy. seksiä tekee jatkuvasti mieli. alatie synnytys huolettas ja olen miettinyt sektioita koko raskausajan ja siihen taidan päätyä, kätilökin sen jo lupasi jos sen haluan.

suurin syy miksi sektio on se että pelkään seksielämän huononevan synnytyksen jälkeen, miehelläni ei ole maailman isoin, mutta minulle riittävä. paremmin hän munaansa käyttää kuin moni paremmin varustettu. mutta luultavasti synnytyksestä mahdollisesti löytyvät paikat vähentäisivät tuntumaa seksin aikana.

rakastan seksiä ja mietin vain, olenko typerä kun haluan sektion tulevan seksielämän takia?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla vaimolla meni ihan väljäksi toisen jälkeen.

Nykyiselle on tehty 2 sektiota, kun liian ahdas lantio. Eipä ole muuttunut tavara miksikään. Sanoisin, että kyllä tällä on paljon merkitystä.

Sektioarpikin on lähes huomaamaton, eikä raskausarpia ole tullut lainkaan. Kai nämä riippuu kudostyypistä aika paljon, mutta minulle on turha tulla väittämään, että tavara muuttuu aina raskaanaollessa pysyvästi. naurettavaa.

ja synnytit sitten normaalisti tai sektiolla niin tutkittu juttu että sun alapääs siitä huolimatta muuttuu ja löystyy vaikka sen sektion tekisit

Vierailija
82/119 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä me veronmaksajat maksellaan sun tiukkoja paikkoja. Miettisit vähän, mitä tuollaiset turhat keisarileikkaukset maksavat meille muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se oo se synnytys joka sen alapään pilaa vaan odotus.. vauva painaa siel mahassa sun paainaa sun alapäänlihaksia ni siinä ne löystyy.. että että

Vierailija
84/119 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se oo se synnytys joka sen alapään pilaa vaan odotus.. vauva painaa siel mahassa sun paainaa sun alapäänlihaksia ni siinä ne löystyy.. että että

Eikä mitään osaa ole synnytyksellä löystymiseen ja alapään virumiseen? Onko sulla vertailupohjaa? Mulla on.

Vierailija
85/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itse vauva ulostulo venytä toosaasi mitenkään erityisesti, jo koko raskausaika venyttää sitä. Lisäksi sanottakoon, että kaksi lasta synnyttäneenä naisena en ole itse ainakaan kärsinyt mistään seksin huononemisesta tai paikkojen venymisestä. Heti kun sai, aloin jumppamaan lantiopohjanlihaksia synnytysten jälkeen. Se on hyvin helppoa ja vähän aiaka vievää...ja hyviä tuloksia sain :)

Eikö sinua AP hävetä kertoa lapsellesi kun hän sitä joskus isona kyselee, että et viitsinyt synyttää tätä normaalsiit, ettei pimppasi venyisi? Minusta tuo kuulostaa lähinnä naurettavalta :D

Toki on olemassa ihmisiä jotka eivät muutenkaan hyväksy kropan muutoksia, venynyttä mahanahkaa, riipahtaneita tissejä ja iän tuomia ryppyjä. Ehkä sellaisten ihmisten on vaikea elää itsensä kanssa, sillä he koko ajan vaan pohtivat mitä asioita pitää korjata, että ei vaan kroppa pääse muuttumaan.

Minä olen ainakin rehellisesti sanottuna hyvännäköinen kahden lapsen äiti. Seksi on hyvää mieheni kanssa ja olen vanhentunut arvokkaasti, näyttäen silti hyvältä. AP:n tarina taas sai aikaan sen, että olen todella ylpeä itsestäni!!!!

Vierailija
86/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla vaimolla meni ihan väljäksi toisen jälkeen. Nykyiselle on tehty 2 sektiota, kun liian ahdas lantio. Eipä ole muuttunut tavara miksikään. Sanoisin, että kyllä tällä on paljon merkitystä. Sektioarpikin on lähes huomaamaton, eikä raskausarpia ole tullut lainkaan. Kai nämä riippuu kudostyypistä aika paljon, mutta minulle on turha tulla väittämään, että tavara muuttuu aina raskaanaollessa pysyvästi. naurettavaa.

ja synnytit sitten normaalisti tai sektiolla niin tutkittu juttu että sun alapääs siitä huolimatta muuttuu ja löystyy vaikka sen sektion tekisit

Mutta myös lantiopohjan harjoittelulla on vaikutusta. ehkä tämä toinen naisesi harjoittaa lantiopohjalihaksistoaan mutta ensimmäinen ei sitä tehnyt!

Vierailija
87/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavalta, kun tämän AP n tyttären oma seksielämä on pilalla revenneen alapään takia. Siinä vaiheessa se kuulostaa enemmän jälkiviisaudelta kuin naurettavalta.

Eikö sinua AP hävetä kertoa lapsellesi kun hän sitä joskus isona kyselee, että et viitsinyt synyttää tätä normaalsiit, ettei pimppasi venyisi? Minusta tuo kuulostaa lähinnä naurettavalta :D

Vierailija
88/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara ei muuttunut miksikään. Ei ole ikinä treenannut sitä. Ensimmäisellä oli aihetta, muttei se auttanut mitään.

Mutta myös lantiopohjan harjoittelulla on vaikutusta. ehkä tämä toinen naisesi harjoittaa lantiopohjalihaksistoaan mutta ensimmäinen ei sitä tehnyt!

Vierailija
89/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän onkin lojaali itselleen, sinulle ja perheelle. Ei naista vaihdeta, vaikka olisikin löystynyt.

Lisäksi sanottakoon, että kaksi lasta synnyttäneenä naisena en ole itse ainakaan kärsinyt mistään seksin huononemisesta tai paikkojen venymisestä.

Vierailija
90/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie en ees tienny, että on mahdollista VALITA leikkaus. Ainakaan mulle ei missään vaiheessa kerrottu tällaisesta. Sen tiedän, että jos on hirveä pelko synnyttämisestä, niin sitten leikataan. Mutta että pillun löystyminen... :D Ja juu, kyllä se mulla ainakin alkoi jo raskausaikana se alapään muuttuminen,ihan selvästi.Viimisillä viikoilla oli pimpsa jotenkin puutuneen tuntunen, enkä tuntenu oikee mitää seksin aikana.Myös vauvan pään tuntuminen SIELLÄ ei ainakaan parantanu fiilistä.Ja sitten vielä: joku (mies??) kyseli miksi eppari tehdään,on kuulemma turha? No ei se ole, jos vauva jää jumiin ennen_ennen_niin_tiukkaan_pilluun... Pakko sinne on tilaa tehdä lisää.Ei multa paljoa siinä kyselty :D mutta hyvin toimii vielä värkki...

Vierailija
91/119 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit muuttavat pillun kudoksia synnytyksiä varten. Mutta se palautuu täsmälleen samalaiseksi, jollei sitä venytetä eli punnata 10 cm paksua päätä siitä läpi. Sanoohan sen jo terve järkikin.

kyllä se mulla ainakin alkoi jo raskausaikana se alapään muuttuminen,ihan selvästi.Viimisillä viikoilla oli pimpsa jotenkin puutuneen tuntunen, enkä tuntenu oikee mitää seksin aikana.

Vierailija
92/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä alieneita muut synnyttää?? oli mun pojalla hieman isompi pää...

Vierailija
93/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit muuttavat pillun kudoksia synnytyksiä varten. Mutta se palautuu täsmälleen samalaiseksi, jollei sitä venytetä eli punnata 10 cm paksua päätä siitä läpi. Sanoohan sen jo terve järkikin.

Tiesitkö muuten, ettei ne hormonit häviä kropasta sen synnytyksen myötä? Ne samaiset hormonit, joskin vähän eri cocktaililla, myös vaikuttavat siihen pillun palautumiseen, ja auttavat sitä palautumaan ihan riittäväksi. Immenkalvoa ne ei sentään enää uusiksi pysty rakentamaan, mutta kyllä se vako sieltä pikkuisen pienemmäksi palaa kuin miksi se venyy alatiesynnytyksessä. Sitä voi tietysti tehostaa/nopeuttaa riittävällä lantionpohjanlihasten jumpalla, ja tiedätkös mitä? Joskus käy niinkin, että se vako palautuu entistä ehommaksi, peräti paremmaksi kuin oli ennen synnytystä. Tämä tosin on mun tietääkseni aina ja poikkeuksetta vaatinut juuri tuota mainittua jumppaa.

Vierailija
94/119 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytän sektiolla. Löystyykö emätin siitä huolimatta?

-Kyllä. Jo pelkkä raskaus vaikuttaa siten, että kudokset venyvät hieman - pysyvästi.

Jos emättimen väljyys haittaa merkittävästi seksielämää, voidaan tehdä kiristysoperaatio. Käytännössä niitä tehdään kuitenkin vähän. Tiukka vagina ei ole tyydyttävän seksin tae. Huomiota kannattaa kiinnittää esimerkiksi sopiviin yhdyntäkulmiin, hyväilyyn ja siihen, että osapuolet tuntevat olevansa hyväksyttyjä.

Vierailija
95/119 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä lukeneena minulla pitäisi sitten olla seksi elämä, kuin patongilla porttikongissa.. heh.

Seitsemän lasta olen tehnyt joista ensimmäinen oli sektio. Sektiossa oli sellainen vika, että haavaan tuli kiinikkeitä ja ne sattuivat yhdynnässä. Samoin unohtui tärkein eli lihasten kuntotutus.meinaan vaikkei sieltä alhaalta mitään tulekkaan niin löystyy paikat, ne raskaus hormoonit tekee sen, koska raskauden on valmistettava kroppa synnytykseen. Alakautta tulleden kohdalla helpommin muistaa lihastreenitkin. Ja ainakin meillä oma värkki on pysynyt kunnossa kun muistaa treenata ja ukko ainakin väittää että on jopa parempi, kuin ennen synnytyksiä. Ja omasta mielestänikin seksielämä on parantunut huomattavasti siitä mitä se oli joskus.

Vierailija
96/119 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttävän seksin eräs hyvin merkittävä osa on riittävän tiukka vagina.

Riittävän tiukan vaginan lisäksi tyydyttävään seksiin kuuluvat sopivat yhdyntäkulmat ja asennot, hyväilyt ja halutuksi sekä hyväksytyksi tulemisen tunne. Sekä tietysti orgasmi, joka aiheutuu em. asioista.

-hän, joka on kokenut väljän sekä tiukan, samalla naisella

Tiukka vagina ei ole tyydyttävän seksin tae. Huomiota kannattaa kiinnittää esimerkiksi sopiviin yhdyntäkulmiin, hyväilyyn ja siihen, että osapuolet tuntevat olevansa hyväksyttyjä.

Vierailija
97/119 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olin todella järkyttynyt synnytyksen jälkeen kun ensimmäisen kerran tutkin itseni.

Raskausaikana en edes ajatellut mahdollisia kehonmuutoksia, onneksi. Olin vain onnellinen raskaudesta ja nyt onkin sitten ollut todella vaikeaa hyväksyä uusi itseni.

Muistan sen tarkalleen kun kokeilin saunassa maatessani ylälauteella 2,5kk synnytyksestä sormilla emätintäni ja se oli täysin vauvan pään muotoinen erittäin suuri onkalo.

Räjähdin itkuun.

Olen jumpannut, lihaskuntoa se nostaa mutta anatomiaan ei ole mitään muutosta tullut.

Minulle tosin tuli laskeumat ja inkontinenssitkin.

Kyllä meillä naisilla on välillä kohtuuttoman rankkaa.

Saan julkisella puolella inkontinenssileikkauksen ja ehkä laskeumiakin korjattaisiin, mutta tämä ei varmasti poistaisi väljyysongelmaa joten harkitsen yksityistä sairaalaa.

Näistä asioista puhutaan AIVAN LIIAN VÄHÄN.

Minä olen täysin musertunut ja pelkkä ajatuskin seksistä tuntuu mahdottomalta.

Olen todennäköisesti jäämässä yksin lapsen kanssa (ihan muista syistä) joten joudun varmaan olemaan yksin loppuelämäni kun kukaan ei tahdo naista jonka kanssa seksi ei tunnu miltään.

Ja kyllä tämä asia on niin pahasti päähänkin jo ruvennut vaikuttamaan kaiken maailman pidätysongelmineen kaikkineen.

Aina paasataan kuinka nuorena sitä palautuu niin hyvin. Ei se vain mene niin aina.

Toivottavasti lääketiede voisi auttaa minua.

En halua jäädä tällaiseksi.

Olen kuitenkin ylpeä että synnytin poikani, vaikka se oli kohtuuttoman raju imukuppisynnytys eikä yöllä ollut mahdollista saada mitään puudutuksia. Ja traumoja jäi, mutta lastani rakastan maailman eniten.

Turha tuomita ihmisiä jotka haluavat sektion!

Vierailija
98/119 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan on hyvässä mallissa jos kätilö on luvannut section... mulle kans lupali mut lääkäri tuumas jyrkästi vain 36 viikolla että tämä ei ole mikään kioski josta tilataan synnytystapoja... eli varauduppa vain siihen alatie synnytykseen...

Vierailija
99/119 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko viestiketjua, mutta pakko kommentoida tätä.

Ennen lapsia en ollut saanut yhdynnässä kuin yhden orgasmin ja senkin puolivahingossa. Masentavaa. :( Synnytin kaksoseni alakautta kuutisen vuotta sitten. Seksielämäni vain parantui lasten myötä ja jotenkin alapään tunto on ihan toista luokkaa kuin ennen. Nyt saan orgasmeja ihan helposti, jopa niitä syviä emätinorgasmeja. Joten mulle tuo normaali alatiesynnytys oli oikotie onneen.

Vierailija
100/119 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyseeinalaisen kunnian, että olen se yksi ja ainut löysyydestä "valittava" mies tällä palstalla.

Oikeastaan en edes valita löysyydestä, vaan siitä, että se ei ole muka kenellekään toiselle miehelle mikään ongelma.

Ongelma taitaa olla enemmänkin siinä, että naiset eivät vaivaudu ikinä kokeilemaan itse paikkojaan, heille EI TULE EDES MIELEEN, että voisivat tehdä jotain pimpalleen, treenata.

Mentaliteetti on se, että jos ei kelpaa niin olkoon mies ilman.

Sinulla varmasti vaikeampi tilanne kuin vaimollani. Hänen kanssaan seksi tyntuu ihan tyydyttävältä useimmiten. Ihan tyydyttävä ei ole sama kuin HELVETIN HYVÄLTÄ. Siltä se yhdyntä nimittäin ennen tuntui. Siitä alkaa olla jo niin monta vuotta, että muistot alkaa pikkuhiljaa haalistumaan. Onneksi.

Olen todennäköisesti jäämässä yksin lapsen kanssa (ihan muista syistä) joten joudun varmaan olemaan yksin loppuelämäni kun kukaan ei tahdo naista jonka kanssa seksi ei tunnu miltään.