Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt raskaana, valitsen sektion pitääkseni seksielämän jatkossakin tyydyttävänä.

Vierailija
13.10.2009 |

olen 27 vuotias kaunis nainen. raskausviikkoja 30 ja laskettu aika lähestyy. seksiä tekee jatkuvasti mieli. alatie synnytys huolettas ja olen miettinyt sektioita koko raskausajan ja siihen taidan päätyä, kätilökin sen jo lupasi jos sen haluan.

suurin syy miksi sektio on se että pelkään seksielämän huononevan synnytyksen jälkeen, miehelläni ei ole maailman isoin, mutta minulle riittävä. paremmin hän munaansa käyttää kuin moni paremmin varustettu. mutta luultavasti synnytyksestä mahdollisesti löytyvät paikat vähentäisivät tuntumaa seksin aikana.

rakastan seksiä ja mietin vain, olenko typerä kun haluan sektion tulevan seksielämän takia?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvittelet, että se jotenkin vaikuttaa mielialaan. Täällä sektio takana vuosi sitten ja seksiä sen jälkeen tasan 3 kertaa. Joten eipä ole sektio auttanut seksielämän hyvänä pysymisessä. Mutta onnea sulle matkaan...

Vierailija
2/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ajattelisi että sektio "pelastaa" seksielämän! mielialani on ollut hyvä koko raskauden ajan. se miksi sektioita mietin, en halua pilata alapäätäni väljentymisellä. nyt tiukka ja hyvä ja mies on tyytyväinen ja sellaisena haluaisin hänet pitääkin, kuten myös itseni :) jos jollain sektion jälkeen seksiä 3 kertaa vuoteen, taitaa seksin vähyyden syyt olla jossain muualla.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä sitä täältä kyselet, otsikossa lukee että valitset näin ja kai tuo on syy siinä missä muutkin, turha sitä on muiden yrittää sun päätä kääntää enkä mä oikein tiedä miksi pitäisikään.

Sen tiedän, että moni äiti, jotka ovat _joutuneet_ sektiolla synnyttämään, ovat kokeneet synnytyksen olleen jotenkin "epätäydellinen", enkä ymmärrä oikein sitäkään, kun lopputulos on kuitenkin se samarakas. :) Toivottavasti saat asian pääkopassasi selväksi ennen syntymää, ettei jälkeenpäin tarvitse harmitella "pinnallisuuttasi" (huom sitaatit) tms. Mutta eiköhän semmoisetkin huolenaiheet laantuisi ajan mittaan.

Toinen vaihtoehto olisi, että jättäisit tämän seksi-palstan lukemisen vähemmälle etkä miettisi semmoisia, tämä ihan oman mielenrauhasi vuoksi. :) Mutta eipä kai hyvää äitiä tehdä alatiesynnytyksellä sen enempää kuin sektiollakaan.

Vierailija
4/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys on maailman luonnollisin asia. synnytys vaikuttaa naisen alapäähän, niin vaikuttaa myös ikä ja elintavat. aivan samalla lailla kuin miehen vehje pehmenee ja seisokki heikkenee iän myötä. ihmis kroppa muutuu jatkuvasti elämän aikana. se on luonnollista ja kuuluu elämään.

aiotko myös käydä silottamassa naamataulua kun rypyt ilmestyy? ja jättää imettämättä kun tissit veltostuu? ja sitten kun ne kumminkin veltostuu iän myötä, käydä niitäkin vähän parantelemassa leikkurissa? ja kun pillu on messuhalli iästä johtuvan veltostumisen myötä, kiristetäänkö sitäkin?

ei synnytys alapäätä pilaa. muuttaa, mutta se on itsestä kiinni opetteleeko nauttimaan muutoksesta vai jääkö suremaan mennyttä. kaikki muutos ei ole aina pahasta, täälläkin on monesti kuultu kuinka alapää on itseasiassa parempi synnytyksen jälkeen kuin ennen. ja messuhalleja löytyy myös synnyttämättömistä naisista.....

Vierailija
5/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo paikkoja. olisit sitten vuokrannut kohdun, jos halua, että lapsensaanti ei jätä jälkiä. hetken se vauva siellä kanavassa viihtyy. eihän sun persläpikään isomman paskan jälkeen jää löysäksi.

minä tiedän mistä puhun.

Vierailija
6/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin alakautta normaalisti ja kävin emättimenpienennysleikkauksessa jälkikäteen.

Pienempi leikkaus,kuin sektio!

Vierailija
7/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin haluaisin / vaatisin sektion. Olen jo melkein nelikymppinen eikä kudokset taatusti ole yhtä joustavia kuin 10 vuotta sitten. Ja kun jo ekasta synnytyksestä osa omasta nautinnostani katosi kun emättimen aukko venahti, niin en usko että seuraus toisesta ainakaan parempi olisi.

Vaan jos olisin kolmikymppinen tai nuorempi, niin silloin uskoisin vielä kudosten palautumiseen.

Vierailija
8/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi joku haluaa vapaaehtoisesti leikkaukseen, mihin sisältyy aina riski. ja pitempi sairaalassaoloaika bakteereineen yms, en ymmärrä.

turhamaisuus on ihmeellinen asia.

Vierailija
9/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta odottaessa itseäkin houkutti valtavasti ajatus sekstiosta juuri sen takia miten vaikea ekan jälkeen oli saada pillu taas tiukaksi. Odotus rasittaa lihaksia joten ei sektio kaikkea pelasta mutta pillulle ei ainakaan tule samaa venytystä kuin alatiesynnytyksessä. Ei kai halukkuudessa itsessään ole eroja synnytystavan vuoksi, mutta kumpikaan ei saa samaa nautintoa löysästä pillusta joten ehkä se siten vaikuttaa innokkuuteen.

Trrenaamalla ahkerasti saa kuitenkin aika paljon tuntua takaisin joten kun sektiossa on omat riskinsä niin en siihen lähtisi normaalikokoisen vauvan kanssa. Jos aivan jättiä ennustettaisiin niin sitten ennemminkin.

Niin usein kuulee tälläkin palstalla valitusta siitä miten vaimolla on löysä eikä paneminen tunnu millekään. Jos nainen sitten yrittää välttää tämän löysyyden syntymistä niin haukutaan... Mitenköhän päin pitäis olla että miehillekin kelpais?

(Ihan alateitse ja luomuna syntyi toinenkin, nelikiloinen poitsumme)

Vierailija
10/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin alakautta normaalisti ja kävin emättimenpienennysleikkauksessa jälkikäteen.

Pienempi leikkaus,kuin sektio!

Entä onko kovinkin kallista lystiä?

Vierailija
11/119 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllä minulla värkki muuttui. Me ollaan yksilöitä ja jollain ei viidestäkään muutu ja jollain muuttuu jo yhdestä.

Minulla jotenkin se tiukkuus osaltaan palasi takaisin kun lihaksia ahkerasti treenasin ja mies ei valita. Mutta itseäni harmittaa juuri se emättimen aukon venähtäminen. Se aukon kohta oli minulle herkintä aluetta ja jotenkin sain syvän tyydytyksen siitä tuntemuksista mikä siihen kohdistui. Nyt se aukko on paljon isompi, eikä tuntemukset ole lähellekään samaa luokkaa. Klitoris onneksi vielä toimii.

Minulla siis ongelmana on juuri se että en nauti seksistä samalla tavoin kun ennen synnytystä. Tiedä sitten auttaisiko joku aukon kiristys palauttamaan ne entiset tuntemukset.

Vierailija
12/119 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa vastauksen:

Olet helvetin yksinkertainen.

Turhamaisuus syynä?

Minäkään en ymärrä, miksi joku haluaisi jalkaproteesit tai uudet nivelet. Mutta minulla onkin jalat kunnossa. Joko meni jakeluun?

Ja kuka sanoo, että ei ole muuttunut? Miehesi ei viitsi sanoa suoraan, koska asia ei muutu vaikka kuinka valittaisi. Tai sitten häntä ei edes kiinnosta.

mä olen saanut kaikki lapset yli 30 v, viidennen 41 v eikä värkki ole muuttunut miksikään en ymmärrä miksi joku haluaa vapaaehtoisesti leikkaukseen, mihin sisältyy aina riski. ja pitempi sairaalassaoloaika bakteereineen yms, en ymmärrä. turhamaisuus on ihmeellinen asia.

Vierailija
13/119 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki tyylillään. Olen itse synnyttänyt 3 lasta ja alapää on kyllä ihan entisellään. Seksielämä on jopa parantunut, kaikki tuntuu paremmalta kuin ennen lapsia. En koskaan haluaisi että vatsani revittäisiin auki jos ei olisi ihan pakko. Ja se leikkaushaavan paraneminen, yöks...miltä sekin sitten näyttää..?

Vierailija
14/119 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsen syntymän jälkeen pillu tuntui jopa tiukemmalta

itse en ole mikään isokaluinen mutta silti voi sanoa että seksi synnytyksen jälkeen ei muuttunut mitenkään ainakaan huonompaan suuntaan.. ei kummankaan puolella.. ja hyvää seksiä on ollut molempien mielestä..

ehkä se pillun venyminen on yksilöllistä mutta meidän tapauksessa ei ainakaan muuttunut mitenkään..

Vierailija
15/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se ei ole koskaan tiukka ollutkaan. Voihan seksi silti ola hyvää, vaikkei olekaan erityisen tiukka. On melko yleistä, että naisella on löysät paikat vaikkei ole synnyttänyt. Ja löysyyteenkin tottuu. Siihen vain menee aikaa, jos on vuosia saanut tiukkaa tavaraa.

ehkä se pillun venyminen on yksilöllistä mutta meidän tapauksessa ei ainakaan muuttunut mitenkään..

Vierailija
16/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät ole ämpäripilluja syntyjään, laita samalla pääkin uusiks, niin on elämä tyydyttävämpää kaikin puolin

abortointi lienee jo myöhäistä sun tapauksessa

Vierailija
17/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä, miten joku tiukkapilluinen voisi ymmärtää, miltä tuntuu olla väljäpilluinen. Tai väljäpilluisen mies.

Mikä oli kommenttisi pointti vai oletko sinäkin yhtä ääliö kuin #9?

kaikki eivät ole ämpäripilluja syntyjään, laita samalla pääkin uusiks, niin on elämä tyydyttävämpää kaikin puolin abortointi lienee jo myöhäistä sun tapauksessa

Vierailija
18/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen saanut ensimmäisen lapseni 35-vuotiaana. Lapsia on 7 ja kaikki on alakautta syntyneitä, loppua kohden jo lähes 5-kiloisia. Silti värkkini on pysynyt samanlaisena kuin se oli 18-vuotiaana. ja silloin olin todella tiukka! Miehellä on melko pieni kalu, ehkä noin 3 cm paksu ja 14 cm pitkä, mutta aina kehuu miten tiukka ja ihana olen. :) En ole ikinä treenannut lantionpohjan lihaksia enkä ole muutenkaan millään tavoin liikunnallinen. Että kai se on aika tapauskohtaista.

Vierailija
19/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillua saanut?

Vierailija
20/119 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokausi aikaa.

pillua saanut?