Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli hellänä 3. kerran jälkeen

Vierailija
10.10.2009 |

Yhdestä kerrasta ei vielä mitään, kahdestakaan harvoin. Mutta jos saman vuorokauden aikana on kolme tai useampi yhdyntä niin ainakin tällä miehellä tulee sellainen tuskallinen ja jopa tunteja kestävä jomotus kulliin. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä aivan terve ja vielä onnellinenkin. Elämässä on kaikki hyvin, olen johtavassa asemassa, erittäin hyvässä kunnossa, varakas, seksuaalisesti aktiivinen ja haluttu. Miksi huutelet täällä muille tällaisia henkisesti sairas-juttuja? Jotain herkkää ihmistä ne saattaisivat satuttaakin, täällä on niitäkin. Kehoitan vielä miettimään mistä katkeruutesi johtuu.Jos keksit minun sanomakseni jotakin ja sitten riitelet itsesi kanssa niin ei se ihan tavanomaiselta vaikuta. Minulle on turha tulla opettamaan biologiaa, tn tiedän siitä vähintään yhtä paljon.

Onnea valitsemallasi tiellä

t.mään, lopettaa omalta osaltaan keskustelun tähän

Vierailija
22/30 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut sitä 90-luvulla, kun olin yläasteella eikä se ole lihas nykypäivän tiedonvalossakaan.

Ei ole katkeruutta, jos oikoo tietämättömien ihmisten väitteitä. Ei tänne kannata tulla pätemään millään "15 kertaa päivässä mällit pihalle" jos tietämys on tuota tasoa.

Olet siis onnellinen, jonkinsortin johtaja, varakas, hyvässä kunnossa, seksuaalisesti ahtiivinen ja haluttu.

Oletkohan haluttu varakkuutesi tähden? Tiesitkö, että nuo luettelemasi asiat eivät yleensä tee ihmisestä onnellista? Mutta et olekaan tavanomainen mies, koska harrastat seksiä vähintään 3 kertaa päivässä JOKA IKINEN päivä. Minut tekee onnelliseksi perhe ja lapset ensisijaisesti. Seksiä on yleensä kerran päivässä, joskus 3. Joskus jää päivä väliin. Meillä laatu korvaa määrän. En kyllä ole johtaja, ihan perus insinööri, mutta siksi minulla jääkin enemmän aikaa itselleni ja perheelleni.

Kehoitan vielä miettimään mistä katkeruutesi johtuu.Jos keksit minun sanomakseni jotakin ja sitten riitelet itsesi kanssa niin ei se ihan tavanomaiselta vaikuta. Minulle on turha tulla opettamaan biologiaa, tn tiedän siitä vähintään yhtä paljon. Onnea valitsemallasi tiellä t.mään, lopettaa omalta osaltaan keskustelun tähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

urologian erikoislääkäri Juha Koskimäki kertoo, että seksuaalinen aktiivisuus ylläpitää erektioon tarvittavia fysiologisia mekanismeja, kuten paisuvaisen verenkiertoa.

"Penis on monella tavalla hyvin tavallinen ihmisvartalon lihas. Se pysyy toimintakykyisenä, kun sitä käyttää säännöllisesti", Koskimäki kommentoi.

Vierailija
24/30 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskudos:

Lihaskudos koostuu lihassolujen lisäksi verisuonista ja hermoista sekä lihassoluja ja solukimppuja ympäröivistä kalvoista. Lihaskudoksen tehtävä elimistössä on liikkeen tuottaminen. Tästä syystä lihassolun perusfunktio on supistumiskyky, joka tapahtuu hermoimpulssin seurauksena. Kaikki lihassolutyypit kykenevät muuttamaan adenosiinitrifosfaatin (ATP) hydrolyysistä saamansa energian mekaaniseksi energiaksi.

Lihaskudos jaetaan kolmeen päätyyppiin: poikkijuovainen lihas (tahdonalainen, luurankolihas), sydänlihas ja sileä lihas. Poikkijuovainen lihas on vastuussa tahdonalaisesta liikkeestä. Siitä käytetty nimitys johtuu siitä, että mikroskoopilla katsottaessa siinä voidaan havaita lihassäikeiden eli myofibrillien säännöllisestä järjestäytymisestä johtuvia poikkijuovia. Sileässä lihaksessa ei nimensä mukaisesti havaita poikkijuovia ollenkaan. Sileää lihasta esiintyy muun muassa verisuonten ja suoliston ympärillä, kohdussa ja virtsarakossa. Sydänlihas on monilta ominaisuuksiltaan kahden edellä kuvatun lihastyypin välimuoto, jota esiintyy vain sydämessä.

Paisuvaiskudos miehellä:

Miehellä on kolme paisuvaiskudoksesta muodostuvaa pyöreähköä ja pitkulaista paisuvaista, kaksi siittimen paisuvaista (corpus cavernosum, monikkomuoto corpus cavernosa) ja yksi virtsaputken paisuvainen (corpus cavernosum urethrae tai corpus spongiosum). Siittimen paisuvaiset ovat suurimmat ja ne sijaitsevat vierekkäin siittimen dorsaalipuolella eli sillä puolella, joka erektiossa on vatsaa kohti. Niiden välissä alapuolella on pienempi virtsaputkea ympäröivä virtsaputken paisuvainen, josta myös terska muodostuu. Paisuvaiset alkavat läheltä peräaukkoa, jatkuvat kivesten yläpuolelta siittimen päähän, terskaan asti. Siittimen tilavuudesta suurin osa on paisuvaiskudosta. Erektiossa olevassa siittimessä on näkyvillä noin puolet koko paisuvaiskudoksesta. Näkymättömissä oleva paisuvaiskudos on kuitenkin helposti tunnusteltavissa kivesten välistä tai kivespussien sivuilta käsin sekä välilihan sauman kohdalta. Yleisesti luullaan, että paisuvaiskudosta on vain siittimen näkyvässä osassa, mutta todellisuudessa paisuvaiskudos on paljon näkyvää siitintä laajempi.

Lepotilassa oleva siitin roikkuu alaspäin, on hyvin pehmeä ja taipuisa. Paisuvaiskudosten täyttymisen myötä siittimen koko kasvaa ja siitin nousee ylöspäin. Kylmälle altistuttuaan siitin voi kutistua niin pieneksi, ettei siitä juuri muuta näy kuin ryppyinen esinahka. Myös psyykkiset tekijät voivat vaikuttaa paisuvaiskudosten täyttöasteeseen.

Paisuvaiskudoksen koko on hyvin yksilöllistä ja riippuu siitä, onko siitin erektiossa vai ei. Lepotilassa oleva siitin on tavallisesti 6–12 cm pitkä ja erektiossa keskimäärin noin 13–15 cm riippuen mittaustavasta. Paisuvaisten kokonaispituus siittimen ollessa erektiossa on siis useita kymmeniä senttimetrejä.

Vierailija
25/30 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee joskus kulli kipeäksi, kun vaimo ratsastaa.  On niin kipeä aamulla, että ei tahdo tulla yhdynnästä mitään.

Vierailija
26/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä kerrasta ei vielä mitään, kahdestakaan harvoin. Mutta jos saman vuorokauden aikana on kolme tai useampi yhdyntä niin ainakin tällä miehellä tulee sellainen tuskallinen ja jopa tunteja kestävä jomotus kulliin. Onko kohtalotovereita?

Kohtalontovereita?... Idiootti, sun kaltaisia ääliöitä on tällä palstalla jo ihan tarpeeksi... Jatka vain kullisi vatkaamista, mutta jaa mielikuvituksesi mieluummin peilin kanssa...

Vierailija
27/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin jomottelija on idiootimpi kuin kukaan muukaan täällä? Vai johtuuko se siitä että hänellä on välillä useampia yhdyntöjä päivässä ja toistuva paisuvaisten venytys aiheuttaa jomotusta peniksessä?

Vierailija
28/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on välillä ihan oikeasti useita yhdyntöjä vuorokaudessa ja toisilla seksiä joka päivä ja useitakin kertoja ei siitä kannata muille kiukutella vaan yrittää saada omastakin elämästä sellaista mitä kaipailee.

Vierailija
29/30 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jomottaa, varsinkin anaalin jälkeen vaikka kuinka liukastais.

Vaimollani on tosi tiukka pillu. Yhdynnän aikana se oikein puristuu kalun varteen kiinni.

Vierailija
30/30 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jomottaa monesti kun runkkaan liikaa. Tulee varmaan puristettua munaa liikaa.

M21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän