Kulli hellänä 3. kerran jälkeen
Yhdestä kerrasta ei vielä mitään, kahdestakaan harvoin. Mutta jos saman vuorokauden aikana on kolme tai useampi yhdyntä niin ainakin tällä miehellä tulee sellainen tuskallinen ja jopa tunteja kestävä jomotus kulliin. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (30)
Ei ole kyse ihon hankaamisesta vaan erektion/pillun puristuksen aiheuttamasta kivusta. Iho ei siis ole rikki/hellä vaan tuntuu että koko terska halkeaa.
en tiedä kun en taida saada seksiä enää tässä elämäss...
lopeta se potenssilääkkeiden syönti,niin
eiköhän pakotuskin häviä.
ota se pois, niin ei pullottele niin
Kun pidemmän seksittömän kauden (miltei 2kk,huh) jälkeen sitten useamman kerran saman päivän aikana sai ihanaa (nykyinen kumppani) seksiä, niin kyllä oli samankaltainen tunnelma kullissa. Johtui varmaan siitä kun pitkästä aikaa oli kaverilla käyttöä. Myöhemmin ei sitten mitään vastaavaa, tai ehkä siksi usein jomottaa kun kivikova erektio päällä ja yleensä iltapäivisin (ja töissä) kun tietää mitä saa illalla. Tämä varmaan eri asia kuitenkin :-)
Sillon itsellä oli lihakset hellänä, mutta muut paikat kesti kyllä. Mies ei kyllä halunnut enää aamulla...
Sekin on lihas...
Mulla on joka päivä seksiä vähintään kolmasti eikä kulli oli koskaan kipeytynyt, edes silloin kun sitä on ollut todella paljon enemmän. Mutta minulla on aina ollut erittäin aktiivinen seksielämä.
t.mään
yhden yön aikana seitsemän kertaa jaksettiin niin, että mälli lensi joka kerta :) Silloin tuli sen verran muna kipeäksi, että piti pitää vuorokauden tauko ;)
(Ah, vielä kerran eläissään kun saisi nuorta hoikkaa ja nättiä...)
Otappa sitten kasvuhormoneja ja testoa, että saat sen ilolihaksesi normaalimiehen mittoihin.
Kumma kun aina valitetaan, että penis ei kasva millään konstilla, mutta SEHÄN ONKIN LIHAS.
On käytetty aivan vääriä keinoja, venytystä ja kalliita laitteita, vaikka se kasvaa douppaamalla kuin muutkin lihakset!!!
Sekin on lihas... Mulla on joka päivä seksiä vähintään kolmasti eikä kulli oli koskaan kipeytynyt, edes silloin kun sitä on ollut todella paljon enemmän. Mutta minulla on aina ollut erittäin aktiivinen seksielämä. t.mään
Mistä ihmeestä näitä katkeria ihmisiä tänne sikiää?
se ei ole lihas vaikka monet luulee tainnut pari biologian tuntia jäädä väliin!
sinunkaan muijaasi. Taitaa henkinen puoli olla vähän mitä sattuu, jos ei mies tiedä mitä eroa on lihaksella ja paisuvaiskudoksella...
Siinä ei paljoa auta 3 kertaa päivässä, jos mies on tyhmä kuin saapas. Tai no jos nainenkin on yhtä tyhmä, niin kyseessä on win-win tilanne.
Sekin on lihas... Mulla on joka päivä seksiä vähintään kolmasti eikä kulli oli koskaan kipeytynyt, edes silloin kun sitä on ollut todella paljon enemmän. Mutta minulla on aina ollut erittäin aktiivinen seksielämä. t.mään
3 kertaa viikossa on jo haavetta vain. Sais ny edes 3 krt kuussa.
T: Yks isukki
Harjoitus auttaa.Mitä enemmän panee, sitä enemmän haluaa ja pystyy.
Hirmu katkeraa ja ahdistunutta porukkaa täällä. Onkohan jäänyt lääkkeet ottamatta?
samanlainen kuin minulla oli aikoinaan.
Jostain syystä aikoinaan lähes aina krapulassa oli pakottava tarve paneskella kolmekin kertaa parin tunnin sisällä. Viimeisellä kerralla paisuvaiskudoksen kovettuminen aiheutti tuskallisen, kivistävän tunteen, joka kylläkin paneskelun edetessä väistyi nautinnon tieltä. Laukeamisen jälkeen sama kivistys palasi takaisin. Nykyään tällaista ongelmaa ei ole, koska en kykene laukeamaan niin pienillä palautuksilla, johtuen löystyneestä pillusta. Toissapäivänä tuli kyllä runkattua 2 kertaa mällit ja vielä illalla panin vaimoa ihan loppuun asti, mutta ei tällaista kivistystä enää nykyisin tule. Varmaan se johtuu myös siitä, että väljä pillu ei saa kaluun sellaista teräsjäykkyyttä, mitä ennen vanhaan.
-3-kymppinen mies
Näin se on meilläkin yleensä. Muija valittaa, että väsyttää ja vaikka yritätä siivota tai hellistellä tai mitä nyt vaan, niin käteenvedoksi se lopulta menee.
Minäkin luulin nuorempana ettei pysty kuin muutaman kerran päivässä, mutta ihan hyvin vuorokaudessa pystyn edelleen niin monesti kuin suinkin on aikaa ja mahdollisuutta, viimeksi viime lauantaina 11 orkkua ja naiselle paljon enemmän:) Kun on paljon seksiä, sitä haluaa vielä enemmän. Toki hyvä kunto auttaa paljon asiassa ja aikaa seksiin kyllä löytyy kun esim ei tuijota telkkaria.
t. mään, ps tuolle biologian oppituntien huutelijalle, ei tainnut itselläsi tulla tunneilla oltua hereillä, kyllä "siellä" nimenomaan lihakset pitää pitää kunnossa ja niitä voi hyvin myös harjoittaa.Mieti itseksesi mistä katkeruutesi kumpuaa.
vaan paisuvaiskudosta. Varmaan lantionpohjan lihasten treenauksesta on hyötyä miehellekin, mutta minulla on vapaa aikana paljon muutakin tekemistä kuin panna ja katsoa telkkaria. Ketä miestä muka kiinnostaa panna 20 kertaa päivässä?
Onko käynyt mielessä, että olet ehkä henkisesti sairas?
t. mään, ps tuolle biologian oppituntien huutelijalle, ei tainnut itselläsi tulla tunneilla oltua hereillä, kyllä "siellä" nimenomaan lihakset pitää pitää kunnossa ja niitä voi hyvin myös harjoittaa.Mieti itseksesi mistä katkeruutesi kumpuaa.
Kyllä on paikat hellänä, jos useamman kuin kerran päivässä on yhdynnässä. Ei ihmekään, kun iho hankaa toista ja varsinkin jos ei ole kunnolla liukas.
Ja varsinkin, jos haluaa vähän pitemmän session kuin pikapanon.