Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Mitä lapsesi on työntänyt nenään?

Vierailija
09.10.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla ei ole ollut ikinä tapana, mutta tyttö 1v9kk on nyt kuukauden sisällä tunkenut nenäänsä yhtä sun toista. ensimmäinen oli lelukuula. Nenästä on löytynyt myös ruokaa, erilaisia pieniä leluja, paperia ja viimesin pumpulia mitä oli jo melko vaikee saada itse pois. Lääkärireissulta vielä vältytty, mutta saa nähdä kuinka kauan. :/

Vierailija
22/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiviä, onneksi ollaan vielä itse saatu ne pois, mutta veikkaan että lääkärireissu vielä meilläkin joku päivä aiheesta. Onneksi nyt tuo huuma on jo vähän laantunut, joten josko lapsi olisi vaikka oppinut ettei kannata työntää sinne nenään mitään :D lapsi 2 vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsistamme työnsi korvaansa sydän (kaula)korun. Päivystyksessä lääkäri sai sen sitten pihdeillään pois...

Vierailija
24/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli lopulta itsestään pois...

Vierailija
25/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekottelen täällä hissuksiin, kun lapset nukkuu.

Toi "Hama-helmi isän korvaan" oli ihan paras!

Vierailija
26/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen pienenä tunkenut nenääni "pajunkissan", enkä uskaltanut puhua kenellekään mitään. Vasta kun se oli turvonnut niin että todella haittasi, niin aukaisin suuni. Sitäkin poistettiin aika kauan.

Vierailija
27/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunki nenäänsä viisi popcornin jyvää, ikää tuolloin muistaakseni reilu 2v.

Sain itse kaikki pois. Siinä meni kyllä kolmatta tuntia mutta kuitenkin.

Vierailija
28/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni tk:ssa poistanut lapselta herneen nenästä. Kun sitten kovan homman jälkeen se saatiin pois ja näytettiin lapselle että "katsoppas mikä löytyi" niin lapsi nappasi herneen käteensä ja söi sen! :)

Vierailija
29/29 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaisen osan, oli nukahtanu johonkin piharakennukseen . Neljä - viisi vuotiaana ja heränny kakkara nenässä.Ja naapurin tyttö oli työntänyt vaahtomuovin kappaleen nenäänsä, oli hirveä haju tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä