Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä IHMEEN tauti mulla on?!!!

Vierailija
31.12.2008 |

Onnea matkaan!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä aika pöhnässä olen ja mielenterveys ihan hakoteillä. Kannattaa itse kokeilla olla viikkokausia kovissa kivuissa ja nukkua vain muutaman tunnin vuorokaudessa. Olen epileptikko joten muutaman vuorokauden vähempi unikin tekee jo sekavaksi ja sitten kun ei pysty kunnolla syömäänkään. Voimat on vain niiin loppu. No onneksi taas on aika hammaslääkärille. Saisi ottaa auki ainakin nuo viisi hammasta noista eniten turvoksissa olevista kohdista. Panacod tekee hirveän vaivalloiseksi hengittämisen ja on huono olo.

ap

Vierailija
22/27 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että uni ei tule, sattuu, mikään ei auta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kokeilla kovia kipuja ja unettomuutta, uskon kyllä että sinulla on helvetilliset oltavat.

Jos jotenkin yrittäisit nyt päästä yhden hyvän lääkärin hoitoon, kun sinulla noita perussairauksiakin on. Jotkut solusalpaajat voivat aiheuttaa mm. lihaskipuja sekä limakalvomuutoksia. Ovatko lääkärit tätä pohtineet? Entä psoriasis - merkittävällä osalla potilaistahan se aiheuttaa myös niveloireita?

Voimia!!

Vierailija
24/27 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tev lääkäri

Vierailija
25/27 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacod muuten ei auta kipuihin lainkaan. Ehkä noin tunniksi lievittää ja sitten jää vain enää nuo vaikeudet hengittää ja kipu. Edes puudutuksessa kipu ei lakkaa. Olen tänään ottanut viisi panacodia klo 10 mennessä ja enempää en halua.

Minua itseäni kummastuttaa se, että mikään ei tavoita kipupistettä. Kuitenkin selvä vihje on se, että se säteilee voimakkaasti korvaan ja puuduttaa ala ja yläleuan vasemmalta puolelta niin etten saa suutani enää auki kuin pari senttiä jos sitäkään. Eilinen lääkäri sentään ihmetteli läiskiä poskeni pinnassa kun taas hammaslääkäriä se ei ihmetyttänyt lainkaan. Muutenkin posken sisäpinnassa on koholla verisuonia tai jotain jänteitä, en tiedä mitä ne on.

Nukuin tuossa hetken aikaa ja nyt tuolle vasemmalle puolelle on ihan kasvoihin tullut allergianäppylä, toisinaan sellaisia minulle tulee myös kovasta stressistä.. Otin 1200mg buranaa kun siihen panacodiin en koske.

veisivät saunan taakse ja lopettaisivat, mä en jaksa, en vaan jaksa.

ap

Vierailija
26/27 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse olen Psoriasista sairastanut 20v. ja tätä en ole vielä kuullutkaan>"Psoriasikseen syön sytostaatteja"!

Minulla oli vaikea psorin alkutaival n.3v. kun useampi lääkäri sanoi ettei psoriin ole

mitään sisäistä lääkitystä>pelkkät rasvat vain.Mutta löysin Lappeenrannan lääkäriasemalta yksityisen ihotautilääkärin jonka ansiosta sain vahvaa lääkitystä muistaakseni antibiootteja kuitenkin useampi kuuri.Jonka jälkeen ihoni on ollut hyvä ja psoria ainoastaan toisessa kyynerpäässä.Kandeisko kysyä toiselta lääkäriltä käytetäänkö sytostaatteja kys. sairauteen....kuullostaa vaan tosi,tosi hurjalle!!!

Vierailija
27/27 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

Hei!

Itse olen Psoriasista sairastanut 20v. ja tätä en ole vielä kuullutkaan>"Psoriasikseen syön sytostaatteja"!

Minulla oli vaikea psorin alkutaival n.3v. kun useampi lääkäri sanoi ettei psoriin ole

mitään sisäistä lääkitystä>pelkkät rasvat vain.Mutta löysin Lappeenrannan lääkäriasemalta yksityisen ihotautilääkärin jonka ansiosta sain vahvaa lääkitystä muistaakseni antibiootteja kuitenkin useampi kuuri.Jonka jälkeen ihoni on ollut hyvä ja psoria ainoastaan toisessa kyynerpäässä.Kandeisko kysyä toiselta lääkäriltä käytetäänkö sytostaatteja kys. sairauteen....kuullostaa vaan tosi,tosi hurjalle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä