Montako kertaa kuussa saatte seksiä?
Kommentit (22)
Eli sanotaan vaikka vähintään 50 kertaa kuussa.
Vaihtelee vähän riippuen kummankin fiiliksistä ja siitä, miten vauva nukkuu
Oon huomannut et seksi maistuu paremmalta kun oon ollut raskaana. Mies on entistä innokkaampi tekemään aloitteita. Se on kaks tai kolme kertaa viikossa.
Ennen kerran viikossa ja mies halusi enemmän, mut mua ei oo oikein huvittanut. Nyt tuntuu että ois toisinpäin...mut silti en tee aloitetta. Mies tekee aina
kelpaisi useamminkin, mutta mies pihtaa.
62 kertaa. Joka aamu ja ilta. Säännöllisesti. Ei tartte muuta jumppaa.
yleensä päivittäin, joskus on tullut taukopäiviä tai parikin. Yleensä taukopäivät sitten kompensoidaan useammilla suorituksilla.
joitenkin miehet pihtaa? tää on jotain niin käsittämätöntä kun yleensähän se on toisinpäin...
yleensä päivittäin, joskus on tullut taukopäiviä tai parikin. Yleensä taukopäivät sitten kompensoidaan useammilla suorituksilla.
Onko seksi teillä pelkkää suorittamista ? :/ aika ikävää..
Ehkä noin 10-12 krt kuussa. Ja minä olen - siis nainen - se aloitteentekijä.
Meillä on pieni vauva, mutta en ole koskaan niin väsynyt, etten jaksaisi olla ihokontaktissa rakkaani kanssa!
Ajatuskin jotenkin ällöttää. Menkat kestää sen 5 päivää mulla. Päiviä jää noin 25 ja seksiä meillä harrastetaan noin 3 kertaa viikossa. Eli tulos on 10-11 kertaa.
Saisin kyllä joka päivä ja välillä tällaisia kausia onkin (ne menkat poislukien), mutta yleisesti ottaen tämä on meille sopiva tahti. Ja nautin kyllä seksistä hurjasti.
riittää kuussa minulle. En ole kovin seksuaalinen ihminen. Miehellä sama homma, ei muuten tulisi mitään.
4-15 kertaa. Riippuu niin kaudesta, paljon tekee mieli.
Miksikös muka mies ei voisi pihdata jos töistä väsynyt tai stressiä? Miehiä neuvotaan siivoamaan, jotta naiset jaksaisi sekstata. Naiset voi samalla lailla koittaa vähentää miehen työpanosta.
kertaa. Eipä tee enempää mielikään. Miksi pitäisi tehdä? aina nauretaan, jos ei nai miltei joka päivä. Pidän seksin pienessä osassa elämääni muutenkin.
Viimeksi meillä harrastettiin sitä lajia muistaakseni heinäkuussa.
N33
Näin on ollut jo vuosia. Joskus loma- ja lapsivapaina-aikoina nostetaan lukua sitten kertaluonteisesti paneskelemalla 2-5 kertaa päivässä, mutta normitahti on tuo pari krt viikossa.
Nyt on ollut erinäisistä syistä johtuen tosi hiljainen kuukausi. Seksiä 4 kertaa viimeisen kuukauden aikana. Ja ensi kuu tulee olemaan ihan kuiva, sillä mies matkoilla.
Ehkä sitten taas marraskuussa otetaan takaisin...