Minkä nimistä naista inhoat eniten? Siis etunimi?
Kommentit (70)
Kukaan meistä ei ole täydellinen, varmasti jokainen meistä on joskus ärsyttänyt jotakuta, herää kysymys millaisia ihmisiä nämä toisista niin halveksivasti puhuvat itse ovat?
Typerä, pahantahtoinen lehmä. anteeksi vain. Mutta totta se on.
mul on sen verran harvinainen nimi et oisin kyl tunnistanut. Onneks ei ollut...
Punapäinen letukka, 4 lasta(kaikki eri miehelle) 16 vuotta nuorempi mies ja yrittää silti koko aika mun miestä!
ja tietää itse tasantarkkaan miksi...
Moraaliton hutsu, petti omaa miestään ja nai ukkomiehen kanssa.
Paha sai palkkansa :-)
mutta nimeen Tuija liittyy parikin ikävää muistoa (eri ihmisestä).
KAKSNAAMANEN KUSIHUORA!
3 lasta, kaikki varmaan eri isille, tuskin itsekkään muistaa ketä kaikkia on pannut, koska on pannut ihan kaikkia! ainakin täällä oulussa!!!
Itse en ole tähän ketjuun laittanut kenenkään nimeä.
Ei ole tapanani tälläisiin ihmisten nimiä kirjoittaa.
Vaikka en kaikista ihmisistä pidäkkään, mutta en jaksa haaskata energiaa inhoamiseen sen kummemmin. Jos on välit mennyt jonkun kanssa, niin se siitä, se ihminen ei sitten vaan enää kuulu elämääni.
t. Marika
Vaikka en kaikista ihmisistä pidäkkään, mutta en jaksa haaskata energiaa inhoamiseen sen kummemmin. Jos on välit mennyt jonkun kanssa, niin se siitä, se ihminen ei sitten vaan enää kuulu elämääni.
Eihän ne välit olisi menneet alunperinkään, jos sinulla ei olisi negatiivisia tunteita ko. ihmistä kohtaan.
kelvata sunkin ukolles sen pesä kun sitä niin inhoat.
Minäkin tiedän muutaman anteliaan naisen mutta heidän seksielämänsä ei ole niin kiinnostavaa että vihaisin heitä siksi. Vihaan anoppiani, Marjaa, siinä todellinen riippakivi!
Koulukiusaaja, manipuloiva paskiainen.
ehkä myös Päivi, Johanna, Minna...