Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä nimistä naista inhoat eniten? Siis etunimi?

Vierailija
31.12.2008 |

Mun vastaus on Tiina.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hovissa tavataan ja senkin kierroksen häviää

Vierailija
42/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä Saija - kaksinaamaisin ihminen, mitä olen koskaan tuntenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-M:lle terkkuja kuitenkin ;-)

Vierailija
44/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi ainakin ennen kenelle vain kuka vain vastaan tuli.

Kolme lasta hänella nykyään mutta kukaan ei tiedä onko samalle miehelle.

Naimisissa ovat.

Koulukiusaaja viimeisen päälle mutta ah niin ihanat afrot hänellä :))))

Vierailija
45/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea narsisti-akka, joka saboitoi koko naapurustoa

Vierailija
46/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Vierailija
47/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero paskianen Raisiosta!

Vierailija
48/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette keskity elämään ja tulevaisuuden tekemiseen?

Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun itselleni ei tulisi mieleenikään jäädä johonkin tylsään tyyppiin kiinni.

Vierailija
49/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää vihata kaikkia niitä ihmisiä, jotka eivät tanssi naisen pillin mukaan. Exän uutta on pakko vihata, napurin parempi kroppaista naista on pakko vihata jne jne Lista on loputon.....

Lisäksi kaikki ne, jotka eivät tanssi naisen pillin mukaan, ovat narsisteja ja ainakin kaikki exät ovat narsisteja.

Oikein hyvää alkanutta vuotta teille negatiivisuudessa piehtaroijat! Toivottavasti vuodestanne tulee helvetillinen.

Terveisin ei-ketään-vihaava nainen

Vierailija
50/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla itse se pinnallinen narttu joka panee jokaisen halukasta miestä, ystäviensäkin.

Vierailija
51/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla itse se pinnallinen narttu joka panee jokaisen halukasta miestä, ystäviensäkin.

Terveisin se ei-ketään-vihaava nainen

Vierailija
52/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pettää miestään ja itkee sitten perään kun toinen nainen vamppasi sen miehen.

Vierailija
53/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen tekee virheitä, joten ei ole kenelläkään vara arvostella toisia. Jeesuskin sanoi jotenkin niin, että "miksi arvostelet malkaa toisen silmässä, kun omassa silmässäsi on hirsi".

Inhottava ketju.

Vierailija
54/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. huolestunut

Vierailija
55/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en kaikista ihmisistä pidäkkään, mutta en jaksa haaskata energiaa inhoamiseen sen kummemmin. Jos on välit mennyt jonkun kanssa, niin se siitä, se ihminen ei sitten vaan enää kuulu elämääni.

Eihän ne välit olisi menneet alunperinkään, jos sinulla ei olisi negatiivisia tunteita ko. ihmistä kohtaan.

on tehnyt jotain todella ikävää. Vaikka itse en olisi alunpitäen hänestä pahaa ajatellut, mutta kun jotain ikävää tapahtuu, menettää luottamuksen ja kai silloin on ymmärrettävää, että ei voi eikä halua olla enää tekemisissä?

Vierailija
56/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en kaikista ihmisistä pidäkkään, mutta en jaksa haaskata energiaa inhoamiseen sen kummemmin. Jos on välit mennyt jonkun kanssa, niin se siitä, se ihminen ei sitten vaan enää kuulu elämääni.

Eihän ne välit olisi menneet alunperinkään, jos sinulla ei olisi negatiivisia tunteita ko. ihmistä kohtaan.

on tehnyt jotain todella ikävää. Vaikka itse en olisi alunpitäen hänestä pahaa ajatellut, mutta kun jotain ikävää tapahtuu, menettää luottamuksen ja kai silloin on ymmärrettävää, että ei voi eikä halua olla enää tekemisissä?

Vierailija
57/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekkaan vihata, enkä vihaakkaan. Sitähän yritin selittää, kun joku väitti, että olen tekopyhä, kun en laita tähän listaan kenenkään nimeä.

Se Marika, jonka nimi on mainittu monta kertaa, mutta en tiedä tarkoittaako mua. :)

Vierailija
58/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiviä! Kohta nähdään!

Vierailija
59/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauma naisia ja työpaikan ilmapiirikin saastuu...En inhoa ketään, käytän henkiset voimavarani järkevämmin.

Vierailija
60/70 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa ja Kirsi. Miehen sukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän