Kuinka ajoissa olette antaneet kaverisynttäreiden kutsut?
Minusta viikkoa aikaisemmin on nyt minimiaika, vai onko pöhköä jakaa kutsut jo pari viikkoa aikaisemmin? Antaisi ainakin porukoille aikaa valmistautua...?
Kommentit (6)
Synttäreille meno voi vaatia järjestelyjä, joten hyvä tietää ajoissa.
2 viikkoa alkaa olla jo pitkä aika. Meille kävi kerran niin, että jaoimme kutsut hiihtoloman takia 2 viikkoa etukäteen. Viikon päästä sunnuntaina sitten oven takana oli kaksi synttärivierasta silmät kirkkaina paketit käsissä... :(
Ei tuo vika tietysti minun ollut, vaan niiden vanhempien, jotka katsoivat kutsusta pelkän viikonpäivän, eivät päivämäärää... Mutta jotenkin tuo pitkä varoaika näytti sotkeneen heidän ajatuksensa...
on varoaikaa ja aikaa hankkia lahja.
Viikko on minimi. Mieti, kuinka aikaisin itse haluaisit tietää jostakin menosta.
Ainakin meille on aiheuttanut turhaa päänvaivaa ja turhia viime hetken järjestelyjä, kun joku on kutsunut tiistaina tai keskiviikkona synttäreille, jotka järjestetään samana viikonloppuna. On ehkä ehditty juuri sopia muuta. Lapset kuitenkin haluavat yleensä mennä synttäreille.
Ensi viikolla siis lähettelemme jo kutsut:).
Ap
huomenna lauantaina oleville synttäreille. Mielestäni liian myöhään, vaikka on kyse jo koululaisista.