Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 8 kk ja ei konttaa tai edes ryömi.

Vierailija
05.10.2009 |

Pyörimällä etenee mihin haluaa. Ei osaa seisoa tukea vasten ja istumaan oppi ilman tukea ihan äsken. Tuntuu vaan että jotenkin hitaasti etenee liikkumaan oppiminen. Milloin veikkaatte että lähtee kävelemään? Ja onko ylipäänsä "pakko" oppia konttaamaan tai ryömimään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tyttö oppi puhumaan ihan kunnolla tosi pienenä! uskoisin itse että toiset on vaan ns lahjakkaampia liikunnallisetsi ja toiset puheliaampis..

Vierailija
22/24 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli melkein vuoden ennenkuin alkoi kontata. Kävelemään oppi 1v 6kk ikäisenä.

Ainut ohje oli ennenkonttaamaan oppimista , että meidän piti jumpta ristikkäisliikkeitä. Eli vauva oli selällään lattialla ja isän kanssa yhdessä liikuteltiin käsiä ja jalkoja niinkuin olisi kontannut. Kehitti kuulemma aivoja, ettei oppiminen olsi koulussa niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutuissa ei ole mitään perää. Huuhaata.

Vierailija
24/24 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutuissa ei ole mitään perää. Huuhaata.

Mut ihan sama mulle. Tämäkin uskomus on niin syvälle juurtunut, että antaa mammojen uskoa tämän olevan totta. :)

Mut joo, meillä nyt 5-kuinen poika ryömii jo sujuvasti ja istuukin aika hyvin. Siis tuettuna. Ilman tukea ihan pieniä pätkiä. Mikä tulee isänsä puolelta. Mä olin aivan surkea näissä liikkumisjutuissa vauvana. Puhumaan opinkin sit aika nopsaan. Sama mun siskolla. Eli elä huolestu! Kyllä ne neuvolassa sanovat jos kehityksessä on jotain merkillistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän