Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 39v ja vauvakuume vaivaa...

Vierailija
24.09.2009 |

Minulla on 2 lasta, toinen on 13v ja toinen 7v. Nyt olen alkanut haaveilemaan vauvasta. Apua!

Miten saisin tämän vauvakuumeen pois?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täl hetkellä 39v. ja Marraskuussa täytän 40v.,nyt todella kova vauvakuume,isommat lapset 11v.ja 14v.,mies ei oikein asiasta innostunut kaksi vaikeaa synnytystä takana.Mut haluun vielä yrittöö joka tapauksessa.

Vierailija
2/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada kuume pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ja saa oikea superkuume:) nautit varmasti

Vierailija
4/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten jaksaisin sen raskaan vauva-ajan. Nuorimmaiseni oli todella vaativa tapaus pienenä.

Lisäksi olen aina ajatellut, etten tee lapsia enää lähes nelikymppisenä, vaan haluaisin panostaa jo enemmän itseeni.

Mutta ajatus pienestä vauvasta vaan pyörii mielessä jatkuvasti. Otatin kierukankin pois kesällä, mutta olemme käyttäneet kondomia siitä lähtien.

Pitäisiköhän vaan laitattaa hormonikierukka ja unohtaa koko juttu.

t:ap

Vierailija
5/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapseni 39-v, enkä ole kokenut sitä raskaaksi. Ei tosin ole mihin verrata:-). Äitini oli 42 kun minä synnyin. Työkaverini sai esikoisensa 44 vuotiaana vähän aikaa sitten...

Vierailija
6/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää ihan itse tietää.

Vierailija
7/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sun "viimeisiä" hetkiä saada vauveli. Minun tuttavapiirissä monella 40v ja yli vauveli. Kaikki nauttivat tosi paljon. On erilaista saada vauva hieman varttuneempana. Kaikilla tutuillani se ollut aivan ihana kokemus. toivottavasti teet itsellesi ja perheellesi hyvän ratkaisun mikä se sitten onkaan

Vierailija
8/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi toinen ja minä 40v.Ei ole millään tavoin raskasta jopa helpompaa kun ekan kanssa.

Vierailija
9/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tavallaan päätös olisi jo tehty ja vauva tulossa. Eli toivon salaa, että tulen raskaaksi, kun ei tuo mies aina muista heti laittaa kortsua, vaan tulee touhuttua ilmankin.

Mies olisi heti valmis uuteen vauvaan, minä tässä asiassa jänistän...

Vierailija
10/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat hieman lapselliselta ikäiseksesi.

Vierailija
11/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi heti valmis uuteen vauvaan, minä tässä asiassa jänistän...

Mies on valmis = hoitaa vauvelia innolla sitten kun hän maailmaan tulee. Ja 13-vuotias sisaruskin jo muuten kummasti auttaa useimmissa vauvanhoitoon liittyvissä jutuissa. Eli toimeen vain asian edistämiseksi! Onnea matkaan.

Vierailija
12/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän keväällä 40-v., lapset 11-v. ja 6-v. ja LA tammikuussa =)

Vierailija
13/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 39 v ja 40 tulee täyteen lokakuussa. Vauveli nyt 7 kk ja ennestään 10 ja 13 v lapset.

Ihanaa aikaa mutta täytyy myöntää että joskus väsyttää ja tuntuu että tulee mökkihöperöksi, mutta sitten katsoo kuinka vauva nauraa ja näkee niin ihanat kasvot että en ikimaailmassa vaihtasi tätä aikaa pois !

Joten siitä vaan !

Vierailija
14/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötämielinen, niin ilman muuta. Ajatteles miten ihana teidän on siten kun olette vanhoja. On yksi enemmän käymässä kylässä ja huolehtimassa. Minäkin, 38v, pohdin samaa. Mies tosin ei innokas ja edellisetkin vielä pieniä, 4v ja 2v.

Vierailija
15/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapseni 39-v, enkä ole kokenut sitä raskaaksi. Ei tosin ole mihin verrata:-). Äitini oli 42 kun minä synnyin. Työkaverini sai esikoisensa 44 vuotiaana vähän aikaa sitten...

Biologisesti paras ikä lisääntyä on n. 20-25-vuotiaana. Se on fakta. Toki moni saa terveitä lapsia vanhempanakin, mutta mielestäni siihen ei pitäisi kannustaa. Kyllä ne lapset pitäisi nuorena tehdä.

Vierailija
16/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli ihan normaalia saada lapsia vielä yli 40-vuotiaana. ennen ehkäisyä, eikä Suomen kansa siitä pilalla ole. parempi mielestäni saada lapsis illoin, kun niitä oikeasti haluaa, eikä vain siksi että nyt ne kuuluis tehdä. olen ehdottomasti parempi äiti lapselleni nyt, kun olisin ollut 20 vuotiaana. ja ennenkaikkea lapsella on myös rakastava isä...

Vierailija
17/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan. Meillä lapset 11v ja 6v. Kovasti nyt yritetään vielä saada kolmas lapsi.

Vierailija
18/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen naiset ovat saaneet lapsia yli nelikymppisinä mutta IKINÄ ENNEN eivät ole olleet näin hyvässä fyysisessä kunnossa siinä iässä! Joten nyt jos koskaan 40v naisilla on parhaat mahdollisuudet lisääntyä!

Vierailija
19/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vauvakuume hävinnyt ennenkuin sain iltatähteni nelikymppisenä.

Turha kenenkä sanoo että pitäis synnyttää nuorena,koska kautta aikojen vauvoja on tehty myös nelikymppisinä.

Jos päätätte vielä yrittää ni toivotan onnea.

Vierailija
20/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo itseesi. Toi sun vauvakuume on sun hiipuvien munasarjojen temppu eli hormoonien hyrinää. Järjellä sun kantsii miettiä, että mitä haluat elämältäsi seuraavana kahtena vuosikymmeninä eli haluatko sitä samaa, mitä olet elänyt viimeiset 13 vuotta eli huolehtia vauvasta, roudata lasta päiväkodin ja kodin väliä, miettiä ekaluokkalaisen iltäpäivähoitoja, vahtia läksyjä ja käydä vanhempainilloissa jne.

Vai haluatko elämääsi jotain muuta? Panostaa jo enemmän työelämää, opiskella ja harrastaa. Nauttia niistä isoista lapsista ja tehdä jotain hauskoja matkoja heidän kanssaan ja muita isompien lasten juttuja - ja joo, olen itsekin paljon reissanut vauvan ja taaperon kanssa, mutta se ei ole olenkaan sama kuin reissata koululaisten kanssa, joiden kanssa voi tehdä vaikka mitä.

Sanoisin, että jos susta tuntuu, että toi pikkulapsitouhu on ihaninta maailmassa, niin tee vauva. Jos sulla on muitakin kiinnostuksenkohteita, niin anna olla.

Ikä sinänsä ei sun jaksamista varmaan heilauta. Vaan enempi se, että olet jo 13 vuotta tehnyt tota samaa, mitä se uus vauva sitten vaan jatkais.