Miksi varattu mies haluaa tapailla viikottain ilman seksiä?
Kommentit (19)
jotka arvostavat uskollisuutta. Saa sinusta todennäköisesti aikuisen ja älykkään keskustelukumppanin, mutta ei tahdo pettää vaimoaan.
Näin minullekin on käynyt, ja olen mies.
jotka arvostavat uskollisuutta. Saa sinusta todennäköisesti aikuisen ja älykkään keskustelukumppanin, mutta ei tahdo pettää vaimoaan.
Näin minullekin on käynyt, ja olen mies.
aaltopituudella. "Tapailee" miehen toivomuksesta jotain miestä, eikä itsekään tiedä miksi. Ajattelee ilmeisesti, että naisen kuuluu tehdä niin kuin mies haluaa, tai sitten vain on iloinen, että joku mies haluaa hänestä "jotain".
Ei ainakaan miltään kovin syvälliseltä ystävyydeltä vaikuta :D
jopa rakastunut. Ei kuitenkaan pysty olemaan uskotontonkaan varsinaisesti. Kuulostaa aika vakavalta.
Jos homma on kaveripohjalla niin ei silloin kuulukaan ruveta naimaan.
Silti voi pysytellä ystävinä. Ystävät tekee joskus toisilleen oraalisia palveluksia. Aina tarvittaessa eikä niistä tarvitse kenenkään tietää.
ehkä se on kiinnostunu susta vaan kaverimielessä..
ja vittuuks varattuihin edes itse kajoat?
eikö vapaata löydy :)
seksiä, jota saa kotoakin. Ei ole suostunut sanomaan, mitä se "joukin muu" on.
ap
yli 2 vuotta...ilman seksiä myöskin!?
saa sinusta virikkeitä pääkoppaan?
Onhan naisilla miespuolisia kavereita ja ystäviä, mikä ap:n tapailun sitten erottaisi tavallisesta kaveruudesta tai ystävyydestä? Miksi se on tapailua?
Ei ymmärrä...
Keräilee autotallinsa salaiseen kopperoon sinusta kuvia ja kirjoittaa niihin "tuhma" ja "likainen". Sitten repii niitä ja tekee jotain muuta samalla.
Miksi itse harrastat moista? Eikö parempaa ole tarjolla, vai saatko niin suurta tyydytystä siitä, että joku varattu on kiinnostunut sinusta edes jossain hämärässä mielessä?
nainen haluaa tapailla vierasta miestä?
Eli hän kuvittelee pannessaan vaimoaan sinut tilalle.. hyi
Siitä päättelen, että en ole pelkkä kaveri. On vaan sitä sorttia joka ei tunteistaan pukahda.
ap
Onhan naisilla miespuolisia kavereita ja ystäviä, mikä ap:n tapailun sitten erottaisi tavallisesta kaveruudesta tai ystävyydestä? Miksi se on tapailua?
Aika ahdistavaa huomata, että jotenkin itsestäänselvästi monen mielestä kaikki, mitä eri sukupuolet voisivat keskenään haluta tehdä, on se paneminen. Mikään muu ei vastakkaisen sukupuolen ihmisessä VOI kiinnostaa.
Mitä ap te teette tapaamisissanne? Juttelette? Nauratte tai murehditte jaettuja asioita? Harrastatte jotain? Kerro nyt vähän lisää, ei aloituksesta vielä saa kuvaa kun puhutaan vain "tapailemisesta"...
ns hädässä. kaveripanot on nykyään ihan normijuttu
kaveripanot on nykyään ihan normijuttu
näitä kolmetoistavuotiaan tason aikanaan saavuttaneita ja sille jääneitä "humoristeja"...
heh heh kaulusta tiukemmalle heh heh
on noin epämääräinen "suhde" ja mies salailee asioita vaimolta ja sinultakin...