Joko miehesi on tullut töistä ja
Kommentit (37)
vapaapäiviään viettää hän :)
Tänään on aamulla kanniskellut tyttärensä 4v-synttäritarjoiluja ja muita tarpeita autoon ja autosta pois, siivonnut, hoitanut vajaa 6kk vanhaa poikaansa, ottanut valokuvia synttärijuhlilta, siivonnut lisää, kantanut taas tavaroita autoon ja takaisin, nukuttanut poikansa, kerännyt tyttären ympäriinsä levittämät lahjapaperit ja muut roskat, leikkinyt uusilla leluilla tytön kanssa, kerännyt ympäriinsä levitetyt lelut, hoitanut taas poikaansa kun äiti ja tytär lähtivät "synttäriretkelle" jäätelöbaariin, nukuttanut pojan uudestaan, äidin ja tyttären kotiutuessa hoitanut tytön iltapesut, pisut ja nukutuksen, laittanut ruokaa. Nyt istuu kannettavan kanssa sohvan nurkassa ja luultavasti selaa netissä joko opiskelutehtäviään tai youtubea.
eikä ole vielä kotiunut. Hetki sitten ilmoitti, että pääsee lähtemään.
sama juttu. Piti ihan älähtää, kun on niin harvinaista! :) (Mieheni on siis sairas- ei vanhuuseläkkeellä).
minä katon lapsen kans p. kakkosta
Tv on hyva lapsen vahti.
tultuaan kotiin leikki ja askarteli hetken minun sekä isomman lapsen kanssa. sitten teki meille kaikille ruokaa. myöhemmin hoiti pienemmän lapsen iltatoimet (minä isomman). nyt juo tuossa sohvalla olutta.
tultuaan kotiin leikki ja askarteli hetken minun sekä isomman lapsen kanssa..
Illan aikana on:
- maannut sohvalla päänsärkyä valitellen
- syönyt
- juonut yhden lasin viiniä
- ruokkinut kissan ja siivonnut sen hiekkiksen
- kattonut telkkaria
- pelannut jotain tsernobyl-peliä tietokoneella
- mennyt just nukkumaan
ole töissä, ei o tehnyt mittään eikä nytkään tee mittään ja tuskin tulee tekemäänkään mittään. Hitto, illalla otan yhden bissen, ihan vaan mitääntekemättömyydelle!
on tiskannut, keittänyt tuttipullot, ja laittanut pyykit koneeseen :)
kunhan tulee niin varmaan syö. ei ole paljon muuta tekemistä kun olen tänään siivonnut.
Eipä ole. Koko päivän sen sijaan oli lapsen kanssa kotona, kun tuo hemmetin päiväkoti oli koulutuksen takia kiinni. Pääsee virkamiestyöstään ehkä joskus 21.30 kotiin.
On kuitenkin siis tänään käynyt postissa ja kaupassa lapsen kanssa, ruokkinut isompaa poikaa välipalalla ja hoitanut huutisasioita.
on ollut lasten seurana ja nyt laittaa ruokaa.
tulee noin klo 19 kuten muinakin päivinä. Menee myös huomenna töihin.
riisunut huosut ja polttanut tupakan, jutellut hetkisen ja nyt syöttää vauvaa ja sitten suihkuun ja ottaa sinne molemmat tytöt yksi kerrallaan pesulle =)
Ennen töihinlähtöään saattoi isommat lapset aamulla takseihinsa, teki omassa firmassaan hommia ja oli pari tuntia meidän kuopuksen kanssa kun hain kauppareissulla myös firmalle tarvikkeita. Sitten söi, kävi suihkussa ja lähti töihin. Ei mikään vätys mulla..
Neljältä loppunut työt mut jää suosiolla joka päivä ylitöihin.
Ihan sen takia et saa ostettua tulevalle lapselle sänkyä+ muuta tarpeellista.
Itse kun olen työtön ja raskaana niin rahaa ei tule itselle oikein.
Tulee varmaan 18-20 seutuvilla ja huomenna menee töihin myös
tulee kohta, ja sitä ketuttaa, kun olen juonut varmaan jo pullon viiniä ja olen huppelissa...
ja ei ole lapsia,niin että se siitä.
Heräsin 6.30 ja oli lähtenyt jo töihin...