Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko miehesi on tullut töistä ja

Vierailija
02.10.2009 |

mitä on tähän mennessä tehnyt?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kohta, ja sitä ketuttaa, kun olen juonut varmaan jo pullon viiniä ja olen huppelissa... ja ei ole lapsia,niin että se siitä.

perhna... =DD

Vierailija
22/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaa päivänokosia sohvalla, kun on herännyt aikaisin töihin aamulla. Ei sen tarvii paljoa kotitöitä nyt tehdä, kun olen kotona ja tykkään touhuta. Pari kuukautta vielä synnytykseen, mut ei musta ole sohvalla makaamaan, paikat vaan jäykistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä pikkuhiljaa alkaa hipsimään kotiin päinkin. Mennyt aamulla kuudeksi töihin. Juuri soitin ja sepusteli, että tekee vielä nopsaan sitä ja tätä ja tulee sitten. Eli varmaan tunnin, parin päästä kotiutuu.

Sitten käy suihkussa ja syö, sen jälkeen saa hoitaa lasta hetkisen jos vain jaksaa, niin minä käy kaupassa sillä aikaa.

Vierailija
24/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole.Tulee joka päivä kotiin n. klo 21.30-22.30.Tänään lähti jo aamu kuudelta.Ja on viikonloputkin töissä.Aina.Kahteen vuoteen ei ole ollut yhtään kesälomaa.Alkakaa kaikki yrittäjiksi,voin suositella:/ Olen lasten kanssa kotona,joten jonkun on tienattava..

Vierailija
25/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hoitanu ja kokannu.

Vierailija
26/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä milloin tulle kun eipä tuo mulle mitään ilmoittele ja ens viikon on taas reissussa.

Huomisen huolehtii kuitkein muksusistakun itse lähden tyttökaverin kans päivän reissuun pohjoiseen:)

Vierailija
27/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhunnu pojan kans, käyny ruuat ostamassa v-lopuks, keränny ja pakastanu luumuja ja omenalohkoja sekä tehny pihahommia.

Vierailija
28/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meille sapuskaa tullessaan pizzeriasta. Otti tunnin nokoset ja lähti yhden lapsen kanssa kauppaan.

Ja vielä on sillä reissulla.

Vierailija
29/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee joskus yöllä... lähti suoraan töistä juhlimaan työkaverin tasavuosisynttäreitä.

Vierailija
30/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi on eläkkeellä?

Vierailija
31/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuuden bussilla.

Vierailija
32/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lomalla, eli kokopäivän kotona ollut. On tähän mennessä laittanut takkaan valkean, leiponut teeleipiä, tehnyt ruokaa, keittänyt kahvia ja viettänyt aikaa kanssani.

Vierailija
33/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen se on aina ollut. hänestä on mukavaa ottaa olut mukaan arjen askareisiin. arki ilman olutta on kuin tähti ilman taivasta

Vierailija
34/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki mut koulusta klo 13.45

sen jälkn siivosi ja teki lapselleruuan ja ulkoili lapsem kanssa. nyt teke töitä kun minä katon lapsen kans p. kakkosta

Vierailija
35/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ennen viittä,ja toi tullessaan mokkulan uuteen tietokoneeseen,jonka minulle osti.Sitten lähdetään kaupungille hurvittelemaan.Siis koko perhe kahvilaan ja ruokakauppaan :)

Vierailija
36/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi lounaalla, viipyi 15 min. Äsken kävi iltaruualla, viipyi 10 min. ja vastasi samalla kahteen puheluun. Kai se nukkumaan tulee joskus klo 20 jälkeen. Ja siis töitä tekee.

Musta tuntuu ettei me nähdä paljonkaan nykyään.

Vierailija
37/37 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nukkunut koko päivän ja nyt lähti katsastamaan autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi