Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain raudat pariksi vuodeksi. Kehtaako sitä enää kulkea missään?

Vierailija
02.10.2009 |

Eli siis tänään tuli telaketjut hampaisiin, ja tuntuu, ettei kyllä ole baareihin ym. menemistä. Jotenkin tosi noloa tässä iässä kulkea raudat naamassa, ei yhtään seksikästä..:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihan perus raudat vai sellaset hampaan väriset? Miten kauan joudut pitään niitä?

Vierailija
2/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut valkoiset,mutta kun mulla on raudat kirulgisen operaation takia, niin pitää kuulemma olla metalliset.nyt mulla on raudat noin vuoden jonka jälkeen mulla leikataan leuka, ja sen jälken vielä samanlaisen raudat vähän yli vuoden, jonka jälkeen raudat vaihtuu erilaisiin, ei niin näkyviin.

Lopputuloksena pitäisi olla muuttunut naama, kaunis profiili ja täydellinen hammarivi (+ pääsärkyjen ja syömisongelmien loppuminen)eli kyllä varmaan on sen arvoista, mutta jotenkin tuntuu, että vaikea elää täysillä elämän "seksikkäitä nuoruusvuosia" kun raudat pilaa ulkonäön täysin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein perinteiset metallinväriset telaketjut. Ja ihan normaalisti olen elänyt :) Ei niitä näin aikuisiällä pahemmin noteerata. Jotkut kyselee jotain joskus, ihan vaan puhtaasti mielenkiinnosta. Lapset saattaa joskus kysyä, että miks sulla on hassut hampaat :)

Naimisissa mä oon ollut koko tän oikomishoidon ajan, joten vaikutuksesta markkina-arvoon en osaa sanoa ;)

Ja olen tänä aikana huomannut, että aika yleisiä raudat on ihan aikuisillakin.

Vierailija
4/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuoden yöraudat ja hyvin oiko hampaat..

Vierailija
5/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö julkisesti? Siis esim. mäkkäreissä tm? Pelkään että jää kaikki rautoihin kiinni, ja mietin pitäisikö sitä syödä vain kotona, tai ottaa ulos mennessään jotain putsausvälineitä mukaan ja kipaista ravintolan vessaan putsaamaan..

ap

Vierailija
6/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muuten positiivinen, normaalin itsevarma ja muutenkin kuin et huomaisikaan rautojasi, muut kohtelevat sinua sellaisena. jos kiinnität niihin paljon huomiota, varot hymyilemästä suu auki jne, muutkin huomaavat raudat ja vaivaantuvat sinun vaivaantumisestasi.

Raudat eivät tapa seksikkyyttä (vaikka aina löytyy ihmisiä, joille joku pikkujuttu on mahdoton päästä yli, mutta eihän kukaan kelpää jokaiselle muutenkaan). Epävarmuus ja huono itsetunto taas ON epäseksikästä.

Vierailija
7/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki meni hyvin, mutta pinaattia ei kannattais treffeillä syödä, se jäi aika ällön näköisesti kiinni niihin rautoihin ;)

tsemppiä, on varmasti sen arvoista!

Vierailija
8/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan vaikuttanut "Markkina arvoon" Tosin silloi oli aika villi ja vapaa elämän vaihe menossa.

Tärkein pointti nmitä mä rautojen kanssa opin oli: Ole sinut niiden kanssa, Sun naamasta näkyy heti kun ajattelet niitä. Ja kun ne häiritsevät sinua sä jännität huulten lihaksia jolloin ne kipeytyvät rautoja vasten, jolloin naamalta taas näkyy että ei ole kiva olla.

Todella nopeasti sitä oppii kielellä tuntemaan onko niihin rautoihin jäänyt jotain kiinni, ja pieni käsipeili(sellanen pieni kämmeneen mahtuva jota ei tarvitse avata) käden ulottuville, kun syö ulkona niin voi oman mielen rauhan kannalta nopeasti tarkistaa tilanteen

Vierailija
9/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis tarvetta ylähampaissa... Jotenkin ajattelen, että kauhean iso operaatio.