Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko oviskipu alkaa mitenkään jo 9 päivää menkkojen alusta?

Vierailija
02.10.2009 |

minulla kipu kestää joskus useamman päivän. Ensin on koko vatsa kipeä, sitten siirtyy oikealle alas. Muutamaan päivään on vaikea kävellä ja sängyssä ei pysty edes kylkeä kääntämään niin ettei herää. Minulla on PCO ja syön terolutia. Oudoksuttaa vain kun tuo kipu alkoi jo 9 päivää menkoista. voiko ovis alkaa vaivata niin aikaisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla alkaakin. Juuri nyt parhaillaan on menossa toinen päivä alavatsakipua. Huomenna odotettavissa se kovin kipupäivä ja sitten helpottaa. Ja suoraan voin laskea että 2 vk huomisesta eteenpäin alkavat menkat.

Vierailija
2/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla alkaakin. Juuri nyt parhaillaan on menossa toinen päivä alavatsakipua. Huomenna odotettavissa se kovin kipupäivä ja sitten helpottaa. Ja suoraan voin laskea että 2 vk huomisesta eteenpäin alkavat menkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun kipuilu alkoi, oli kp 10. Minulla kierrot ovat vaihdelleet 24 ja 34 päivän välillä, yleensä osuu johonkin 28 päivän kieppeille.

Joskus on kyllä niinkin että tätä koko alavatsan jomotusta kestää 3-4 päivää, tavallisen kahden sijaan. Eli huomenna näen/tunnen, onko se ovispäivä vai ei.

3