****HAAHUJEN LOKAKUU****
Jospa aloitettaisiin jälleen uusi kuukausi uuden pinon kanssa:)
Kommentit (41)
Helenelle kiitokset uudesta pinosta!!
Virva taitaakin olla synnärillä :) Toivottavasti saamme pian hyviä kuulumisia :)
Tänään lääkärissä selvisi että meidän vauva on POIKA!! Komiat killuttimet oli kaverilla :D Muuten kaikki oli hienosti edelleen ja kohdunkaulakin edelleen 5cm pitkä.
Ainut vaan että poika on perätilassa ja aiheuttaa painontunnetta alavatsalle :( Toivottavasti ymmärtäisi pian kääntyä..
Hermy ja Baby-J rv 28+0
kiva kun avasit uuden pinon helene :)... Niin se syksy tuli tai aika talveltahan toi jo melkein tuntuu ;)! Suoraan kesästä talveen hyppäs...
Virvalle peukut täälläkin pystyssä ;D
Ja Hermy, ihanaa poika - ONNEA tosi paljon!! Nyt voit tosissasi alkaa miettiä nimeä Jesus ;D... Mä kanssa NIIN odotan, jos nyt päästään niin pitkälle kop kop, että saisin tietää kumpi tulossa... Oon niin utelias, että haluan tietää nyt heti jo äkkiä tänne... MUTTA tiedättehän kumminkin sisaret, että sanomattakin on selvää että terveys ennenkaikkea!!!
fantasy rv14+1/14+4 = ja doppler on pelastanut mun mielenterveyden :)))))
Pikaisena tiedotteena täältä sairaalan perukoilta: meille syntyi perjantaina aamulla puoli viideltä tyttö. Kolme ja puoli kiloa, viisikymmentä senttiä. Synnytys meni hyvin, mutta menetin reilun litran verta. Silti nyt aika hyvä olo jo. Maidon nousua odotellaan vielä. Kerron tarkemmin kunhan pääsen kotiin, tämä viesti tuli nyt hifisti kännykällä! :)
Virva, oih, mitä uutisia! Sydämelliset onnittelut pienestä prinsessasta sinulle ja miehellesi! :) Ihanaa, että kaikki meni hyvin ja nyt saatte nauttia aarteestanne. Toivottavasti maitoa alkaa nousta!
Anteeksi muille, että tunkeuduin ketjuunne, mutta oli pakko tulla onnittelemaan Virvaa. :) Ehkä minäkin kohta pääsisin kolmen keskenmenon jälkeen tänne odottajien puolelle. :)
Rizza
Virvalle onnea aivan tolkuttomasti pienestä tytöstä!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia :) Synnytyskertomusta odotellessa :)
Rizzalle tsempityksiä sinne kuumeiluun. Niin se vain minäkin pääsin tänne odottakiin 3 km:n jälkeen vaikka meinasin toivon menettää monet kerrat :) Toivottavasti sinulle pian pärähtäisi se onnekas plussa testiin :)
Hermy ja Baby-J rv 28+2
onnea Virvalle ja miehelle tytöstä. Oon seuraillu innokkaasti sun blogia, mukavaa luettavaa. Minäki odotan sun syynytyskertomusta.
Kiva ku muillaki haahuilla on pysyny vaavit masuissa ja on menny hyvin. tsemppiä syksyyn!
Is ja Murunen 2 kk 1 vko (jolla on ikvävä kyllä eka flunssa)
Onnea koko perheelle tytöstä! Muutamat ilon kyyneleet tässä tirautin sun puolestas kun luin viestin ;)
Ihan pikkusen siis herkillä käydään täällä... Koko ajan tuntuis itku tulevan, ilosta ja välillä muustakin... väsymystä ja hormooneja ;)
Ja nyt töihin mars!
Irish lähtee vielä tienaamaan muutamaksi päiväksi ennen mammalomaa ;D
Sylintäydeltä onnea VIRVA!! Siinä se nyytti teillä sitten on, mitä odotettu hartaasti!! Todella ihania uutisia:)
RIZZA, kyllä varmasti pääset tänne aikanaan, itsekin 3 km:a peräkkäin kokeneena ennen tätä raskautta olin varma etten ikinä pääse alkua pidemmälle, tsempitystä sinulle!
Omaa oloa; turvotusta pukannut jonkinverran, oon kyllä hiukkasen liian suolaista syönytkin koko viikonlopun, täytyy jättää suola vähemmälle josko lähtisi nesteet liikkeelle. Eilen pitkästä aikaa uskaltauduin saunomaan ja niinhän sitä kärvistelin supistuksissa sitten illan. En ymmärrä miksi lämpö tekee mulle nuo hurjat supparit, kun lämmönhän pitäisi rentouttaa ja synnytyksissäkin käytetään lämpöä kivunlievityksenä, mulla näkyy toimivan päinvastoin. Saman kun tekee hiukankin lämpöisempi suihku, joista luovuin jo yli 10 viikkoa sitten, haaleassa uskaltanut enää käydä:(
Mutta loppuivat ne supparit sitten parin tunnin päästä saunasta onneksi. Eipä täällä sen kummempia, hirveä sadepäivä joten tehnyt vaan kotosalla rästihommia..
Helene 33+2
Olipa ihania uutisia vastassa kun tänne pääsin, voi että! Kiva kuulla että kaikki män suunnilleen hyvin, odotan innolla tarkempaa kertomusta :)
Rizzalle tsemppejä kuumeilupuolelle, kyllä se vielä teilläkin natsaa, kun meitä on jo näin iso joukko epäuskoisia käännytetty tänne ;)
Anteeksi hiljaisuus, en ehtinyt tähän hätään edes lukea viime viikkojen kuulumisia edellisestä pinosta, mutta ens viikolla sitten... Kaikki ihan kunnossa, on vain tuntunut että normaali arki ja työt vie mehut sen verran tehokkaasti että en kerta kaikkiaan ole tänne enää iltasella jaksanut :(
Mutta kaikki siis kunnossa, maanantaina vain oli outoa huimausta niin etten meinannut pystyssä pysyä, onneksi meni päivässä ohi. Hemppa laskenut ja verenpaine oli silloin aamusta tosi alhaalla plus 6-päiväinen viikko takana ja hartiat jumissa, ehkäpä kaiken tuon saldo... Painoa kertynyt kokonaisen kilon verran alusta mutta yläkäyrillä mennään silti sf-mitan kanssa, mielenkiintoista... Sokerirasitus parin viikon päästä edessä, katsotaan mitä siellä sanovat. Ja Fabio potkii ja touhuaa edelleen innokkaasti, ei ole tarvinnut siitä huolia, paitsi että nyt tietysti mietityttää jos tyyppi saa itsensä napanuoran kanssa solmuun kun niin mellastaa :o
No juu, palailen kommentoimaan jahka tiedän mistä taas puhun ;)
Sitä odotellessa ihanaista lokakuuta kaikille!
Jennuli 24+6
VIRVA perheineen, ihan mahtavan IHANAAAA!!!! :D :D :D
Rizzalle paljon zemppiä :D
Ja Jennuli, kiva kuulla sinustakin - kyllä se vaavi on nyt susta mehut vienyt jos et keksi mitään puhuttavaa ;D... Sinä joka pidit o-puolellakin haahujen pinoa hengissä ja aina zemppasit niin paljon kaikkia :)... En unohda kun niin ihanasti mullekin kommentoit keskenmenon jälkeen... ZEMPPIÄ siis nyt sulle Jennuli ja ihanaa vointia :D
fantasy rv15
kuulumisia...
Kaikki on ok. Pissa puhdas, sykkeet jälleen hyvät. Lukemat olleet koko ajan pyöreesti 155, ärsytettynä kaverin sykkeet siitä nousee ;) Sf-mittä menee keskikäyrällä kuten viimeksikin, joten se kai hyvä juttu... alkuunhan se vaelsi siellä yläkäyrän kieppeillä. Painoa mulle tullu kahteen viikkoon vajaa kilo. Tähän vaikuttanee se ettei todellakaan voi iltaisin syödä juuri mitään vaikka olis kuinka nälkä. Närästys on niin mahtava että päivällä syöty ruoka miltei pursuaa suuhun takaisin. Vesilinjalla olen illat ollut, välillä kaakaota, mutta ku sekin närästää :(
Hb oli taas laskenu ja aloitan siis uudelleen tupla-annoksen rautalääkkeellä. Tällä kertaa se oli 112, onneks kumminkin edes sen. Lisäraudalla se viimeks hyvin nousi, joten suosiolla nappia naamaan vaan.
Eilen saatii tulevalta mummolta (miehen äiti) ihana yllärikassi. Oli käyny shoppailemassa ja vähän hullaantunut ;) Kassista löytyi useampikin pussilakanasetti, ihania vaaleita ja ruskeansävyisiä, pinnasuoja joka myös savyiltään ruskea, aivan mahtavan hurmaava mobile vauvan sänkyyn kiinnitettäväksi ja lakanoita yms... Meillähän vauvan huone on aikalailla ruskeansävyinen, vaalea, mutta ruskeaan taittava ja listat kaikki tummia... käy sinne ihan mahtavasti nuo ;)Mukava ylläri oli. Kaiken tuon olis joutunu itse vielä ostamaan, joten säästyy nyt vähän rahaakin.
Kela muisti kirjeellään myös. Päätös äitiysrahasta ja vanhempainrahasta. Positiivinen yllätys mulle. Mä luulin että se lasketaan viimevuoden tuloista, mut sehän olikin vuoden 2007 tuloista. Sillon mulla oli paremmat tulot ku tänä vuonna tähän mennessä joten , vaikka hainkin puolenvuoden takaisilla tuloilla nää tuet, niin maksavat sen vuoden 2007 mukaan. Näin ollen se on hitusen parempi. Eiköhän sillä toimeen tule kun jää työmatkakulut pois. Ne vie aika ison osan mulla palkasta kun on niin vietävän pitkä matka töihin ja bensa maksaa...
Noh, tulihan tarinaa. Jotain piti kommentoida, mutta yllärinä en enää muista mitä. Nyt jatkan uuninlämmityspuuhia kun on niin himputin kylmä. Pattereita ei vielä henno päälle laittaa, talvella sitten ;)
Irish "leivinuuninlämmittäjä" 33+5
Eilen päästiin kotiin, ja onpa kyllä mukava olla täällä! Elsi nukkuu nyt, niin ehdin tulla tänne vähän kirjaamaan kuulumisia. Joskaan en pitkästi. :)
Kiitos kaikille kovasti onnitteluista, niitä oli tosi herkkää lukea kännykällä kättärillä. Meiän on pakko jatkaa tätä listaa vauvojen synnyttyä, porukka on niin ihana.
Tarkemmin synnytyksestä voi lukea sieltä blogista albert-kaarina.blogspot.com, en jaksa kirjoittaa koko hommaa uuestaan. Enkä kyllä ehikään, Elsi kaipaa tissiä niin tiheään. :)
Tosi kummallista etten ole enää raskaana. Ihanaa, mutta kummallista. Olen niin rakkaudessa maailmaan, että voisin pussata teitä kaikkia ja laulaa teille herkkiä balladeja, ootte olleet niin tärkeitä. (mistä puheen ollen, tuleeko kenellekään muuten kirkko ja kaupunki-lehteä? jos, niin vilkuilkaa sitä)
Rakkauteen pakahtuva virva ja Elsi, neljä vrk.
VIRVA, ihanaa oli lukea synnytyskertomustasi, niin elin tekstin mukana tuota tapahtumaa, tuli niin omat synnytykset mieleen ja se jännitys yms.mitä siellä salissa on:)
Oma olo ei niin hyvä, toista päivää HIRVEÄ pahoinvointi. No, sitähän ollut noin 30viikkoa koko tänhetkisestä raskausviikkomäärästä..Mutta todella kuvottava olo eikä ruokahalua nimeksikään. Eipä ihme että jo nyt taas huimaa kovasti. Liikkumisvaikeuksia on myös tullut, minä kun oon kova kävelijä niin nyt oon siinä vaiheessa, että mummot kävelykeppeineenkin pyrähtelee ohi. Joudun nimittäin pienin välimatkoin pysähtyä kun tuntuu että jotain tippuu pian jalkojen välistä ja hetken päästä hurja supistus. Supisteluja on ollut viime päivinä taas selvästi enemmän, kestävätkin pidempään, mutta eivät kyllä mitään synnytyssupistuksia vielä:) Huomenna perusneuvolakäynti, saan vihdoin luultavasti RT-merkinnän korttiin, on kyllä aivan varmasti pää alaspäin:) Viikon päästä sitten viimeinen lääkärikäynti, jotenkin turhautunut olo jo valmiiksi siitä, kun eihän tuo kohdunsuun tilanne mitään ennakoi, vaikka muutosta olisikin, mutta kiva on päästä kurkkimaan viimeistä kertaa ultrassa masukkia, kuulemma katsoo ultrallakin samalla(tai näin kertoi edellisessä lääkärissä tekevänsä). Hurjaa kyllä ajatella, että se "oma kuu" sieltä tulla jolkottelee, nyt jälkeenpäin tuntuu niin lyhyeltä ajalta koetut kuukaudet. Tänään aamulla pohdinkin miten sitä onkin niin valmis jo synnytykseen henkisesti, mutta samalla tuli sellainen outo haikeus että pian tämä odottelu päättyy ja siirrytään uusiin aatoksiin. Tuli ihan tippa linssiin kun mietin että sitten vauva ei enää moikkailekaan mahanahan läpi tökkien vaan on tässä kylmässä maailmassa ihan tosissaan suojeltavanamme.
Kaikkea sitä pohtiikin välillä:)
Mihis kaikki haahut kadonneet, oli aikas alas pudonnut pinomme jo!!
Helene 33+6
Tulin pikaseen kertomaan ihania uutisia, kopsaan tän viestin kiireissäni suoraan tuolta huhtisista ;D
Sitä ennen kumminkin VIRVALLE vielä tuhannet onnittelut, ihanaa!!! Ja HELENELLE jaksamista :)
Oma napaa: IHANIA UUTISIA!!!!!! Kävin tänään yksityisellä ultrassa! Oli vaan pakko eilen varata aika, että saan tietää onko kaikki kunnossa... Niin ehkä jopa uskaltaa kertoa ihmisille, töissä kun tosiaan kattovat ihan ihmeissään mun "lihomista"... NIIN kaikki oli tosi hyvin ja vauva kasvaa hurjaa vauhtia!! Oli taas kasvanut 3pvää isommaksi, kolmessa ja puolessa viikossa :O!! Taitaa tulla iso jäbä ;D, niin kuin isänsäkin oli syntyessään (56cm&4,6kg)! Niin luitte oikein kyllä, lääkäri sanoi että satavarma POIKA :))))! Paino oli jo 130g :)
Huh huh, kyllä helpotti! Lääkäri oli kyllä ihana ja rauhoitteli minua hirveästi... Kävi läpi aivot, sydämen ja munuaiset ym. kaikki näytti normaalilta... HUH :`)
fantasy rv15+6 = ultran mukaan jo näin iso ja la ois tän mukaan 26.3, mutta tosiaan sitä ei vaihdeta ellei ole 10pvää eroa :) ELI samassa tuossa 1.4 pysytään, sanoi vaan että luultavasti aiemmin tulee...
FANTASY, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! Ihanaa kun kaikki hyvin massussa!!
Perusneuvola oli aamulla, kaikki ok, vauvan sykkeet 120 (olleet koko raskauden ajan noissa lukemissa, mutta kuulemma normaalilukema silti), hb oli 115, sf 31cm ja paino samassa mitä 4vko sitten(jolloin oli laskenut kilon). Ja tulihan se RT-merkintä korttiin:) Pää ei ole vielä kiinnittynyt, puristeli niin kovaa tosta häpyluun yltä kokeillessaan että liikkuuko pää siinä enää, että meinasin tirskahtaa itkuun, sattui niin älyttömästi! Ja kuulemma aavistuksen liikkuu pää yhä luiden välissä. Ensi viikolla sitten lääkäri ja luultavasti sitten loppuajan viikon välein perusneuvolat (oli ainakin ennenmuinoin..)
Terkkari antoi neuvoksi pahoinvointiin imeskellä kovia karkkeja, niistä kuulemma imeytyy sokeri aika nopsaan elimistöön ja auttaa ainakin vähän pitämään verensokeria ylempänä, ettei siitä tule lisää huonoa oloa. Kävinkin ostamassa ihan määrättynä pari pussia karkkeja:) Täytyy tossa kokeilla sitten. Sanoi terkka että tuo loppuajan pahoinvointi vähän ruokkii itse itseään, että kun ei saa syötyä niin verensokeri laskee ja aiheuttaa lisää huonovointisuutta, että pitäisi koittaa saada sokerit ylemmäs niin pahoinvointi voi helpottaa yllättävästi niin että saakin syötyä sitten normaalia ruokaakin. Niinpä, aika loogista tuo, mutta yritäpä näillä hormonihuuruisilla aivoilla ajatella jotain noin järkeviä!! Onneksi on tuo ihana neuvolatäti ajattelemassa puolestani:)
Mutta nyt lepohetki, kaksi yötä ollut niin katkonaisia flunssaisen ja YSKIVÄN miehen vieressä..
Helene 34+0
Fantasylle onnea ultrakuulumisista. :)
Helene, mun huonovointisuus helpottui juuri sillä, että päätin vaan alkaa syödä enemmän vaikka mikä olisi. Sitten sain painonkin pysymään tasassa, juur noilla viikoilla.
Tulin oikeastaan vaan kiittämään teitä kaikkia tuesta odotuksen aikana. Mahtava ryhmä ollaan! Sen lisäksi informoin teitä, että olen nyt avannut vauvat-puolelle keskusteluketjun haahuille, jota aion pitää yllä vaikka yksin siihen asti että alatte tipahdella sinne. :) Ja aiemmin vauvautuneet haahut, tulkaas te sinne kanssa! Minä tiiän että te luette näitä välillä. ;)
Eipä muuta kuin tervetuloa vauvat-haahuihin!
virva ja elsi, 7vrk
Aika tuskainen viikonloppu takana, supistellut ja selkäkin alkoi iskiasmaisesti vihoitella:( Tänään on kohdussa ollut kovaa "pistelyä", ihan kuin neuloilla tökittäisi moneen paikkaan yhtä aikaa ja vessapaperiinkin tuli aavistus punertavaa "limaa". Ajattelin että liekö siitä, että pitkästä aikaa intouduin sänkypuuhiin lauantaina miehen kanssa niin on ärsyttänyt kohdunsuuta ja nämä kaikki lisävaivatkin (kipuilut) siitä..eli totaaliseen seksilakkoon nyt?!
Vauva kyllä energisenä potkuttelee ja sykekin ollut normaali, joten huoleti kai tässä voi olla, vaikka tietenkin kaikki tällainen ylimääräinen huolettaa aina jonkin verran:/
Mutta tänään siis lepäilen vaan, oli viime yö aika huonouninen kun sattui joka paikkaan:(
Kaippa tämä tästä levolla menee:)
Helene 34+3
Ei vieläkään kotona netti toimi , mut vähän sentää välillä pääsin tänne kurkkimaan.
Isot onnittelut Virvalle! Tervetuloa vaan tänne kertoilemaan vauva-arjesta haahujen vauvapuolelle siirtymistä odotellessa.
Toivottavasti Helene kivut helpottaa. Varmaan on sänkypuuhat aiheuttaneet lisävaivoja. Tylsä juttu, mullakin vähän samaa ongelmaa vaikkei punerrusta oo tullutkaan. Ja kiva ois miestäkin vielä helliä silleen, kun sen tietää että synnytyksen jälkeen menee aikaa ennen kuin voi aatellakaan. Voithan neuvolasta kysellä mitä mieltä ovat seksilakosta, mut jos ei kuitenkaan kauheesti oo supistelut jatkuneet, niin sitten ei liene haittaa. Vaik ei se kyl kauheesti huvita jos tulee kipua.
Mulla on selkä ollut varsinkin iltaisin aikas kipeä. Voi kun pääsis hierojalle.
Neuvolassakin on tullut tässä välillä käytyä. Kaikki ok. Verenpaine aikas alhainen. Painoa tullut n.5kg tähän mennessä. Toivoisin ettei kauheesti tuliskaan kun on ylipainoa, mut suklaalla oon kyllä herkutellu ja onneks ihan kohtuullisena on tuo nousu pysynyt.
Ens viikolla taas neuvolaan ja sitten seuraava onkin lääkäri rv36. Jännää mikä on silloin kohdunsuun tilanne. Toisaalta toivon että vauva syntyis lähellä la:aa, mut miehen opiskelujen kannalta ois parempi et menis reilusti yli, niin ei sotkis tenttejä. No kun ei tarvis tällä kertaa käynnistää ja saisin kokea "normaalin" synnytyksen :).
nau rv32+4
Heipä-hei ja hyvää iltaa!
Enpä saanut viime viikolla sanaista arkkuani auki vaikka yritys oli kova... No, jospa se tästä taas :)
Helenelle tsemppiä kurjaan oloon. Mäkin luulen niin kuin Naukin että sänkypuuhista on vähän paikat ärtyneet, tuskin mitään kummempaa vaikka me haahuilijat nähdäänkin mörköjä helposti ;) Toivottavasti olosi taas pian helpottuu ja saat nukuttuakin, väsyneenä ei paljon jaksa ja alkaa murehtia kaikkea mahdollista ja mahdotonta...
Virva: jee, vauva-haahut! Kiva ajatus, kyllä täältä alkaa tippua sulle seuraa pikkuhiljaa, joskin toivon itse pysyväni tällä osastolla ens vuoden puolelle asti... Kaikki ilmeisesti mennyt ihan hyvin, täytyy käydä sun blogis tsekkaamassa tässä joku päivä ja tutustua tarkemmin vielä yksityiskohtiin :)
Fantasylle onnittelut ihanista ultrakuulumisista, asiantunteva ja ymmärtävä lääkäri on totisesti mieltä lämmittävä ja rauhoittava kokemus! Vai että näkyi sukupuoli jo, onnea sitten pojasta vaan :) Täältäkin pukkaa letkumiestä ;) Jännä muuten miten eroaa kaupungeittain tuo lasketun ajan muuttaminen. Oma neuvola sanoi meillä ettei muuta jos heittää alle viikolla, Hyvinkäällä ultrattaessa sanoivat rajaksi neljä päivää ja teillä siis 10! Mikäköhän näissäkin on...? Ja kiitos sanoistasi viime viikolla, tuli tippa linssiin silloin ja nyt taas, tällainen herkkis kun nykyään olen :)
( . ) Täällä ilmaantuneet ekat raskausarvet :O vaikka olen ahkerasti rasvannut eikä kiloja ole tullut montaa. Minkäs teet, ei onneksi ole kauhean isoja ja täytyy ottaa ne vaan taisteluarpina ;)
Keskiviikko-aamuna suuntaan sitten ns. sokerirastille, vähän jänskättää miten käy kun perintörasitusta diabetekseen lähisuvusta löytyy... Tulen sitten kertomaan jahka tulokset torstaina saan.
Viime yö meni aika pitkälti valvoessa kun Fabio otti ja mylläs mun sisuskaluja uusiksi, supistelu aina välillä toi vaihtelu jytään. Yritin kääntyillä ja löytää hyvää asentoa, työnsin tyynyt polvien väliin jne. mutta aika pitkään otti ennen kuin asettui. Aamulla kyllä huomais että oli unet hiukan vähiin jääneet x¤
Kelan paperit pistin menenmään perjantaina työnantajan palkanlaskentaan, kun meillä saa 3kk palkallista äippälomaa ja siksi paperit menee heidän kauttaan. Katsotaan nyt kuinka kauan tässä paperinpyörittelyssä menee. Töitä jäljellä alle 2kk, hurjaa!
Jennuli 26+0
Aurinko taas pitkästä aikaa paistanut tänään, ollaan aurinkoenergiaa ladattu aamu ulkoillen:)
VIRVA lienee jo synnärillä? Kun on useampi päivä edellisestä hänen viestistään:) Kukahan sitten virvan jälkeen seuraavaksi saa nyytin syliinsä!
Juuri tuossa kalenteria kääntäessäni katsoinkin että kuun kaksi viimeistä päivää olenkin jo "ei-ennenaikaisesti-synnyttävä" jos niikseen kävisi, jännää tässä vaiheessa miten pian on tämä odotusmatka lopuillaan, vastahan tota kesällä laski montako kuukautta on vielä jäljellä!
Vauvan sydänäänet kuuluneet jo jonkin aikaa ihan perus-stetoskoopilla, oon sitä nyt käyttänyt iltaisin, kun tossa huolestuin muutama viikko sitten kun oli vauvan syke usein jotain alle 120 reilustikin, nyt on kuitenkin ollut 125-140 joka ilta. Ja neuvolassakin on ollut hyvät sykkeet, en sitten tiedä onko tossa angelsoundissa joku vika kun laskee paljon alemmaksi sykkeet..
Kaveri, jonkä oon nähnyt viimeksi kuukausi sitten, sanoi tavatessamme tänään että oon kyllä tosiaan kasvanut kuukaudessa. Itse ei sitä niin huomaa, kun ei se kasvu tule yhdessä hetkessä, mut onhan tuo mahanympäryskin huimasti levinnyt kuukaudessa, syyskuun alussa 105cm ja nyt 114cm:)
Mutta nyt sapuskaa kuopukselle, hyvää alkanutta kuuta kaikille ja pinoutukaahan kanssasiskot!
*Helene 32+6*