Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****HAAHUJEN LOKAKUU****

01.10.2009 |

Jospa aloitettaisiin jälleen uusi kuukausi uuden pinon kanssa:)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sitä iloa kauan kestänyt mutta on se vielä todistettavasti olemassa!

Viikonloppu siis, vaikkei se näin sairiksella juuri sen erikoisemmalta tunnukaan...

Helene: miehet... niin. Ajatteliko se että sä oot tyrmännyt jonkun äijän tynnyrilläsi? ;) Jepjep. En ole mikään lääketieteen ammattilainen enkä osaa tota antibioottikuuria sen enempää arvioida, maalaisjärki sanoo että pitäis tietty hoitaa mutta kai niitä lääkkeitä syötetään mahd.vähän meille paksukaisille. Jos alkaa kovin turvottaa niin voin suositella refleksologilla käyntiä (koko vartalon vyöhyketerapiaa), auttaa tosi hyvin. Saa ilman lääkkeitä nesteet kiertämään, on ollut oiva apu monenlaiseen vaivaan mulla ja lähipiirissä.

fantasy: mukava kuulla sustakin, hienoa että sulla on mennyt kaikki suunnilleen hyvin ja beibi kasvaa :) Onko sulla ollut paljon vaivoja ja huolia? Itsellä taisi alkaa harmaantuminen alkuraskaudessa... Mitenkä neuvolassa on mennyt, onko mukava täti? Kiitos, koitetaan ottaa rauhallisesti täällä vaikka se luonnolle käypi, kun näkee mitä kaikkee VOIS tehdä... Mut ehkä tyydyn kirjoittamaan nakkilistaa miehelle ;)

Zeria: voi totisesti, sullakin on hätähousu kaveri tulossa... Tsemppiä löhöilyyn, tiedän tasan miten ärsyttävää se on, mut tärkeysjärjestys ennen kaikkea! Itsekin yritän ajatella että ei se vauva siihen kuole jos ei ole lattiat just pesty ja vaatteita silitetty vuodeksi, tärkeämpää olis varmaan toimivat keuhkot ;) Koitahan kestää kaikki piikittelyt, ei kyllä kuulosta kauhean mukavalta.

(.) Täällä sitä siis pötkötellään kotona, tiistaina ultraan ä.polille. Sain tuolta tammikuisista tietoa että mitä ne siellä oikein tekevät, ei se nuori lekuri siitä mitään kertonut. Taisi raukka pelästyä kun aloin siellä vollaamaan, ei vissiin ole vielä tottunut hormonihulluihin odottajiin :) Mietitytti vaan kun hän ropelsi aika kauan mun muutenkin hellinä olevia paikkoja, että onko sama rääkki edessä uudestaan ens viikolla. Mies bongasi mun alamasusta sarjan raskausarpia, luuli että mulla on joku allergiareaktio siellä XD En niitä itse näe kuin peilistä, ovat juuri sopivasti piiloutuneet. Kävin muuten lueskelemassa virvan kuulumisia hänen blogistaan, oli jännä lukea synnytyskertomukset ja vauva-arjen ensiviikoista. Kohta se on meillä edessä muillakin :)

Mukavaa viikonloppua haahusiskoille toivotellen

Jennuli 28+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla