Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton tankkaus - mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
30.09.2009 |

Tuossa toisessa keskustelussa kävi ilmi että moni ei osaa tai halua tankata. Mikä siinä on se vaikea juttu?

Itse tankkaan, inhoan tehdä sitä talvella kylmässä viimassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei tankkaaminen ole vaiva eikä mikään. Ilman sitä ei voi jatkaa ajoa loputtomiin. N76

Vierailija
22/23 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä mitään ongelmaa!ja tankkaan aina meidän toisen auton,sen millä mä ajan. Mulla naksuu myös joskus bensapistooli mutta siihen auttaa se, että ei laita sitä pistoolia niin syvälle vaan ihan vähän sisään...ja kääntää ehkä vähän viistoon sitä. Ja tää on tosi...muutaman kerran tankkasin naksuen kans varmaan 15 min ku en tajunnu et mikä oli vikana. Tuona aikana "se viisas keski-ikäinen mies" tuli jo v****ilemaan siihen että "sulla taitaa olla pohjaton tankki!"...mut mitä siitä:) sitte kysyin mieheltä neuvoa ja se ties syyn eikä ole sen jälkeen naksunut.Kokeilkaa vaan rohkeasti tankkaamista!

Sanonko mä mikä sulla naksuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta juuri taannoin kävi niin että auton "bensalokerossa" oli jotain vikaa ja letku naksautti koko ajan poikki bensan tulon vaikka tankki oli tyhjä. kyllä ainakin itsellä oli sellainen olo että äijät nauraa partaansa ettei muija osaa edes tankata vaikka hyvin tiesin että tällä kertaa vika ei ole minussa. :)

Älä selitä vosu, syy on aina sinussa ja olit täysin väärässä paikassa jälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan