Siis onko se 80-luku muotia vai ei?
Kun mulla jostain syystä on kaikki nämä vuodet hinaantunut mukana aito kasarityylin nahkarotsi sekä pari collegea ja neulepaita, mitkä oli aivan järkyttävän ihanat silloin 15-vuotiaana.
Pukeutuuko nuoriso missään päin kasarityyliin? Menisköhän nuo kaupaksi vaikka huutiksessa?
Kommentit (9)
suuri osa karmeaa kamaa. Musiikki oli hyvää kasariaikana! Ja nahkatakit "hienoja" ;)
Ja musiikki oli paskaa, ainakin modern talking ja bogart co. 80-luvulla ei oikeastaan ollut mitään hyvää.
ja toisten murheeksi tässä lainaus eräästä muotialan ammattilaislehdestä: "80-luku on tullut jäädäkseen, ja topit ovat taas entistä väljempiä ja isompia, hiha-aukot syvempiä ja hartiat leveämpiä." Lehti on ilmestynyt tässä kuussa.
Eli kaipa se on sitten niin että 80´s is back! :D
kaivoin esiin vanhat kasarikuteeni. Kaikki katsoivat kuin vierasta sikaa. Sain joka kommentteja pukeutumisestani. Näytin kuulemma pelleltä. Ei nuo nuorten pillifarkut ole aitoja. Perse roikkuu ja muutenkin koko idea pielessä. Liikaa sävy sävyyn. Kasarin idea ei ole sävy sävyyn. Voi mua noloa.
tulevat muotiin... Itse henk.koht. en pidä laisinkaan 80-luvusta.
tavallaan, mutta 2000-luvulle tuunattuna, ei suoraan 80-luvulta tempaistuna.
Miehenä pidän eniten 40-luvusta. En Hitlerin takia vaan helpon pukeutumisen. Jokainen piti pukua, eikä tarvinnut miettiä millaiseksi laittautuu.
Nykyään pitää olla niin laitettu että ahdistaa.
Olet itse asiassa myöhässä, kasari alkaa olla jo menneen talven lumia. Nyt on tulossa ysäri ja grunge-aalto. Ongelmana noissa aidoissa vintagekuteissa on vielä se, että vaikka ne ovatkin muodikkaita, ne ovat liian muodikkaita, ei siis mitää kaikille ja kaikkialle sopivia kuteita. Jos katsot ympärillesi, huomaat että nykymuoti on saanut vaikutteita 80-luvusta, mutta vaatteet on kuitenkin modernisoitu niin, ettei tyyli enää ole sama kuin aikoinann, vaan ihan nykyaikainen. Toisaalta joku tosi trendikäs nuori voi kyllä olla hyvinkin innoissaan sun vaatteista, jos pistät ne myyntiin.
T. Pariisilainen
suuri osa karmeaa kamaa.
Musiikki oli hyvää kasariaikana! Ja nahkatakit "hienoja" ;)