Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hermot menee, APUA

Vierailija
02.08.2009 |

mulla ja systerillä on samanikäset mukulat 7kk&6kk systeri meni viimeviikolla takasin töihin ja ilmotti mulle " et sähän voit kattoo kun meinaat kerran kotiin jäädä".. kivakiva menin sitten ja ostin tupla vaunut käytettyinä, nepäs olikin niin rumat että sain ne itse maksaa ja muutenkin koska mähän niitä tarviin eikä systeri. ollaan pojan kanssa käyty viikottain mll kerhossa ajankuluksi ja puistossa istuskelemassa, käytiin viime viikollakin ja systeri ilmotti ettei sen muksua sinne tarvi viedä kun on kaikkia pöpöjä ja lastentauteja.. päivällä kävin ostamassa sille paketin peppupyyhkeitä koska ne oli tänne unohtunut ja olin niitä käyttänyt.. alkaa olla jo viikon jälkeen niin kypsä että en tiiä miten siistä eroon pääsen. käytäytyy kun pahanen kakara mikä se onkin! valitanko nyt ihan turhasta vai?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sille, että sä hoidat sitä lasta näin, näin ja näin. Jos ei kelpaa niin etsii toisen hoitajan. Muuten tossa hajoaa pää! Törkeää käytöstä siskoltasi!

Vierailija
2/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot siskolles, että on liian rankkaa kahden vauvan kanssa, että alkaa hommaamaan toista hoitopaikkaa. Ja tottakai käyt edelleen kerhoissa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen sano sille, ettei käy. Miksi teet monta ketjua samasta aiheesta??

Sano sille, ei käy. Joko se jää kotiin hoitamaan tai laittaa hoitoon mutta sinä hoidat tasan tarkasti vain ja ainoastaan oma lapsesi.

Eli sano ei!!

Vierailija
4/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako se edes sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän