Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo, olisitko miehesi ja minun kaveruudesta mustasukkainen? Olemme työkavereita ja

Vierailija
29.09.2009 |

tulemme hyvin juttuun muutenkin. Olemme jutelleet monenlaisista asioista, syvällisestikin. Emme kuitenkaan pidä yhteyttä työajan ulkopuolella.

Miehesi on aikamoinen flirttailija ja on minussakin sitä vikaa. Pidämme monesti pientä flirttiä, sellaista kiusoittelua, nokittelua ja silmäpeliä. Miehesi tuntuu haluavan tehdä minuun hyvän vaikutuksen. Muuten en hänen tunteistaan tiedä enkä välitäkään. Itse myönnän olevani ihan pikkuisen mieheen ihastunut, mutta vain pikkuisen ja ehdottoman ei-vakavasti.

Oletko tästä (työ)kaverisuhteesta mustasukkainen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajan ulkopuolella, yhteisen harrastuksen merkeissä. Hiven olen minäkin ihastunut eikä taida olla ihan yksipuolista. Hän on naimisissa ja perheellinen.

tulemme hyvin juttuun muutenkin. Olemme jutelleet monenlaisista asioista, syvällisestikin. Emme kuitenkaan pidä yhteyttä työajan ulkopuolella. Miehesi on aikamoinen flirttailija ja on minussakin sitä vikaa. Pidämme monesti pientä flirttiä, sellaista kiusoittelua, nokittelua ja silmäpeliä. Miehesi tuntuu haluavan tehdä minuun hyvän vaikutuksen. Muuten en hänen tunteistaan tiedä enkä välitäkään. Itse myönnän olevani ihan pikkuisen mieheen ihastunut, mutta vain pikkuisen ja ehdottoman ei-vakavasti. Oletko tästä (työ)kaverisuhteesta mustasukkainen?

Vierailija
22/23 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleeni, että vastaus ei ole helppo. Sillä se, kenelle on mustasukkainen ja kenelle ei, on hiuksenkarvanhienoisen eron päässä toisistaan.

Minulla on ystävättäriä, jotka ovat tavattoman viehättäviä, fiksuja ja mukavia. Tiedän miehenikin viihtyvän heidän seurassaan ja pyydänkin heitä silloin tällöin tekemään jotain yhdessä ollessani itse matkoilla tai muuten vain kiireinen - ei tulisi mieleenikään olla mustasukkainen. Samoin miehelläni on työkavereina, entisinä ja nykyisinä, naisia, jotka soittelevat, joita tapaamme ja joita mieheni voi mielensä mukaan tavata vaikken itsekään ole paikalla.

Sitten on taas toisia, kenties jopa vähemmän viehättäviä naisia, jotka saavat karvani nousemaan pystyyn enkä taatustikaan olisi millään tavalla innostunut, jos mieheni viettäisi näiden kanssa aikaansa.

Ja tuo otsikkoasi seuraava teksti sai minut valitettavasti luokittelemaan sinut toiseen ryhmään.

Sillä jokainen meistä voi olla ystävä, läheinenkin, niin naisen kuin miehenkin kanssa, mutta jo tuo mainintasi: en hänen tunteistaan tiedä enkä välitäkään... ja edelleen: ja ehdottoman ei-vakavasti... osoittaa, että sinulla ei ole edes edellytyksiä syvälliseen ystävyyteen. Jos olisi, välittäisit työtoverisi tunteista etkä flirttailisi hänen kanssaan vaan nauttisit aivan vilpittömästi ystävästäsi.

Toivon, että en joudu kohtaamaan sinua todellisessa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu ehkä siitä, etten itse osaa flirttailla, joten en tiedä, mitä silloin mielessä pyörii. Seksi?