Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuskattiinko teitä lapsena harrastuksiin samalla lailla kuin

Vierailija
30.12.2008 |

nykyään kuskataan jo alle kouluikäisiä harrastuksesta toiseen arkena ja viikonloppuna? Harvassa perheessä tunnetaan enää "koti-iltoja", aina on joku perheenjäsen menossa tai tulossa.

Mitenköhän meidän lapsemme tulevat aikuisina elämään, onko elämä aina yhtä aikataulutettua kuin nykyään tuntuu olevan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt äitinä huomannut, että vanhemmat jakautuvat karkeasti jaoteltuna niihin jotka panostavat lastensa harrastuksiin ja niihin jotka painottavat arjen yhdessäoloa.Tietysti nämä asiat voidaan myös yhdistää onnistuneesti. Molemmat ovat tärkeitä ja en missään tapauskessa halua asettua parrikaadeille kummankaan puolesta vaan kunnioitan jokasen perheen omia päätöksiä. Itse olen saanut elää lapsuuteni juuri arjessa aina mukana ja muistan sen kiireettömän ilmapiirin ja leikin määrän:) Harrastin sitten kouluaikana musiikkiopistossa ja se riitti minun mielestäni oikein hyvin. Lapset ovat erialaisia ja minä olen onnellinen, että olen saanut elää ns. rauhallisen lapsuuden. Omat lapseni näyttävät olevan kaltaisiani ja yritän heille tarjota samaa yhdessäolon turvaa kuin itse sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi