Häät maistraatissa, tarviiko olla joku todistaja? ov
Ja mitä keksisimme ohjelmaksi sen jälkeen. Budjetti on niukka.
Kommentit (13)
menkää kotiinne ja nyyttäriperiaatteella juhlat.
Käykää maistraatin jälkeen syömässä ravintolassa tai vaikka pullakahvilla kahvilassa.
Täällä saa aina "niin kivoja vastauksia" . ap
tai maistraatin työntekijöitä, jos heille sopii
maistraatistasi.Meiltä ainakin kysyttiin,tuleeko todistajat omasta takaa!Eiköhän henkilökunta sen verran auta,jos ette itse halua sinne ketään.Ja siis lain mukaan niitä pitää kaksi olla,mutta sitähän voi vaikka poimia matkalla pari vastaantulijaa mukaan:)
Ihan kyllä oikeasti olisin halunnut kivoja ideoita....ap
Kahvila, ravintola, nyyttärit... Mitä muka pitäsi olla, jos rahaa on vähän?
Niin siis maistraatista saa todistajat jos jäi vielä epäselväksi.
Oletteko siis juhlimassa häitänne kahdestaan? Menkää syömään, teatteriin, leffaan, retkelle, hotelliin, lätkämatsiin. Johonkin mistä tykkäätte.
"salaa" maistraatissa naimisiin ja oli jo etukäteen pyydetty todistajat maistraatista. Kyllä ne työntekijät tulee todistajiksi, kun vain pyydätte.
... Katselin tuossa justiinsa 10-v hääpäivämatkaa miehelle ylläriksi. (Olen se, joka kyseli joku päivä sitten Moskovaan junareissua, mutta mies ei missään nimessä halua Venäjälle)
Jos teillä on S-etukortti, niin esim. pitkä viikonloppu Budapestissa, Berliinissä tai Barcelonassa oisivat nyt aika edullisia (s-kanava.fi ?)
Itse haluaisin viedä miehen Budapestiin, sillä se kaupunki vei 15 vuotta sitten sydämeni. On mielettömän romanttinen ja esim. oopperassa oisi illallisen kera ihana käydä.
Berliini kiinnostaisi myös historiansa vuoksi ja Saksasta tykkään muutenkin, tosin "juntti" mies on samaa mieltä Seppo Rädyn kanssa :-( Muncheniin hänet kyllä saisi: sillä ei ole mitään logiikkaa noiden mielipiteidensä takana :-) Inhoaa vain Saksan ruuhkia, kun on työreissuilla niissä joutunut seisoskelemaan moottoriteillä...
On "lystikästä" pohtia reissua noin matkustusrajoitteisen puoliskon kanssa... Silti mä tykkään mun miehestä vikoineen kaikkineen.
ja siellä ainakin oli kivaa, julkinen liikenne hienoa, ettei tartte autolla ajaa. Toki taksitkin on ihan ok hintasia:-)
Myös Bremen on kiva kaupunki. Jos Tampereelta menette, niin Ryanairilla pääsee sinne edulllisesti ja on Keski-Eurooppalainen kaunis kaupunki puistoineen, joki halkoen kaupunkia ja hieno vanha kortteli Schnoor.
menkää vaikka uimaan