Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sellaiset hiljaiset piipittäjät

Vierailija
26.09.2009 |

joiden ääntä ei kuule kuin erityistoimenpitein tyyliin telkkari pitää sammuttaa, naapurihuoneen puhe pitää käydä hiljentämässä ja puhujaan pitää mennä lähes halaus-etäisyydedelle..

Töissä on muutama tälläinen piipittäjä ja voin sanoa ettei meinaa palavereista tulla mitään kun yrittää kuunnelle näiden ihmisten sanomiset..Hermo vaan menee. PUHUKAA ÄÄNEEN.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa piipittäjien olla rauhassa. Kantakaa oma kortenne kekoon. Hyi miten pahoja ihmisiä on olemassa.

Vierailija
2/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri piipittämällä. Esimies on meillä vielä hiljaisempi piipittäjä, ettei ole vaaraa, että minä joutuisin pois. Sattumalta juuri pari pahinta kiusaajaani koulusta on tullut meille töihin ja vieläpä minun alaisekseni. Kyllä niitä nykyään vituttaa... Mutta minäpä jatkan piipittelyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuule aika vaikea "keskittyä vain omaan työhön" jos tiimissä työskentelee..

Antaa piipittäjien olla rauhassa. Kantakaa oma kortenne kekoon. Hyi miten pahoja ihmisiä on olemassa.

Vierailija
4/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työpaikka ei ole viihtymispaikka vaan tuloksentekopaikka.

Terveisin markkinointi päällikkö jolla on ihana työpaikka ja huippu työkaverit ja sekä kova ääniset ja piipittäjät otetaan huomioon tasavertaisesti.

Työpaikka muuten ei ole enää kovikset vastaan nörtit ylä aste meininkiä :)

Pääseekö markkinointipäälliköksi jos ei osaa yhdyssanoja OLLENKAAN? :O Tekstiäsi on ihan tuskaa lukea.

Vierailija
5/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hinaajana satamassa?

Ei millään pahalla, mutta tällä tavalla voimme me piipittäjät ajatella niistä kovaäänisistä ihmisistä, joilla on läpitunkeva ääni ja joille pitää aina huutaa.

Kyllä minua tietysti itseänikin harmittaa hiljainen ääneni. Mulla on sama juttu kuin yhdellä aiemmalla vastaajalla, että itse kuulen ääneni hyvin mutta puhekumppani ei välttämättä kuulekaan.

Vierailija
6/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet paha ihminen. paha paha paha ihminen tee parannus Jeesuksessa.

Vierailija
7/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet paha ihminen. paha paha paha ihminen tee parannus Jeesuksessa.

En harrasta väkivaltaa joten ei tee kyllä mieli lyödä... Itse olet paha paha paha ihminen kun tuollaisia ehdottelet!

Vierailija
8/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa myös NORMAALILLA äänellä puhuvia ihmisiä. Joten ei tarvitse valita onko piipittäjä vai huutaja, minä puhun ainakin normaalilla äänellä..

Vierailija
9/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ketään saa vihata noin pahasti että tahtoo kirjoittaa heistä netissä. MIksi haluatte lyödä piipittäjiä? miksi?

Mistä tuo pahuus kumpuaa, rahanhimoa?

Vierailija
10/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ollut mikään koulukiusaaja mutta ihan totta,hermot menee kun piipittäjältä joku jotain kysyy niin kaikille tulee epämukava olo kun piipittäjä kiemurtelee ja pohtii pienessä sievässä päässää vastaisiko kyllä vai ei...Ei sitä kenenkään huutaa tarvitse mutta äänenkäyttöä voi opetella.Se on hirveetä kun joku kokouksessa kahistaa papereitaan kun piipittäjä puhuu niin oikeasti ei kuule yhtään mitään.

Vierailija
11/35 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma syntyy siitä, että omasta mielestäni EN puhu hiljaa vaan jopa kuuluvasti, ja olen aina yhtä harmissani kun joku kysyy "mitä sanoit, en kuullut".

Taannoinen laulunopettajani sanoi että ääneni ei ole varsinaisesti hiljainen, mutta juuri sen verran matala että hukkuu helposti taustaäänien taajuuksiin :? Tiedä häntä. Risoo itseänikin, mutta vittu jaksa aina huutaakaan :D

Sama ongelma täällä, miekin puhun hiljaa, mutta omasta mielestä normaallilla äänen kovuudella. Muttapa mun duunissa ja lähipiirissä ihmiset on tottunut mun piipitykseen. Joten paras hankkii varmaani sitte kuulolaite :D

Vierailija
12/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vielä vain hiljentää ääntään, kun yrittää saada selvää ja siksi nojautuu lähemmäs...

Vierailija
13/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että teillä on huono työilmapiiri. Sano vielä, että olet siellä jonkin sortin omona. Ota se tyly ilme pois kasvoiltasi. Ihmettelevät vain et mistä nyt olet vittuuntunut ja sen vuoksi piipittävät.

Vierailija
14/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että teillä on huono työilmapiiri. Sano vielä, että olet siellä jonkin sortin omona. Ota se tyly ilme pois kasvoiltasi. Ihmettelevät vain et mistä nyt olet vittuuntunut ja sen vuoksi piipittävät.

Vierailija
15/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pomona ja ihan samanlainen ongelma on muidenkin mielestä..

ap

Vierailija
16/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomon vastuulla. Työtuloksennekin paranisi jos muuttaisit suhtautumistapaasi ja kaikki viihtyisivät paremmin. Ei vain sinä. Se ei riitä, että vain sinulla on töissä hauskaa. Siellä pitää olla muillakin mukavaa, sillä onhan työpaikka se missä aikuinen ihminen viettää ison osan aikaansa

Vierailija
17/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pomona ja ihan samanlainen ongelma on muidenkin mielestä.. ap

pääpiru :D

Vierailija
18/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä nuo piipittäjät jäävät varjoon ja kohta kotiin.

Jos ei saa sanaa suustaan normaalilla äänellä, niin olkoon sitten hiljaa. Minä ainakin kehotan puhumaan lujempaa ja jos ei onnistu, jää mielipide varjoon, valitettavasti.

Vierailija
19/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovaa ääntä kun toisille :D

Vierailija
20/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pomona ja ihan samanlainen ongelma on muidenkin mielestä.. ap

pääpiru :D

Terveisin pomosi :D