Helsinkiläinen!Missä kaupunginosassa asut
Kommentit (40)
Mihin sitä ihminen kotoaan haluaisi?
Täällä ovat asuneet jo isoisovanhempani, isovanhempani, vanhempani ja nyt me...
viihdyn mainiosti. Olen asunut myös Lauttasaaressa, Töölössä, Pajamäessä ja "nuorena ja villinä" ihan keskustassakin. Kaikissa paikoissa olen viihtynyt mainiosti, elämäntilanteen mukaan.
Muualle en enää muuttaisi, viihdymme hyvin!
Itä-Helsinki on parasta Helsinkiä.
Perhe viihtyy hyvin, minulle ei ihan oikea paikka. Tosi kaukana keskustasta, ei mitään kivoja ravintoloita jne. Tämmäinen pientalokeskittymä jossa ei tapahdu mitään.
viihdyn todella hyvin, mutta vaikea löytää isompaa asuntoa, jos mielii asua kerrostalossa.
Hyvin viihdytään! Neliöitä saisi olla enemmän, joten saa nähdä mihin sitä vielä päädytään - olisi kiva pysytellä näillä nurkilla kuitenkin.
Mainettaan paljon parempi paikka.
Ei viihdytä. Asutaan aika rauhattomassa talossa ja pihapiirissä on kaikenlaista örveltäjää.
Muuten viihdytään erinomaisesti, mutta täällä näköjään asuu paljon roskaväkeä, kaduilla olevista karkkipaperiroskista päätellen.
meri vieressä, palvelut kävelymatkan päässä, raikas ilma, ei lentomelua, nopea ja helppo yhteys keskustaan...
Tapulikaupungissa en viihtynyt, en myöskään Konalassa kovin kummoisesti. Töölössä tykkäsin asua, mutta ei se Tapaninvainiota voita :) Näin lapsiperheellisenä vastatessa ainakaan.
ja viihdyn todella hyvin. Hyvin olen viihtynyt myös Lauttasaaressa, Itä-Pakilassa, Ullanlinnassa, Taka-Töölössä ja Kalliossa. Huonosti taas Rastilassa.