Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, voi MIKSI jotkut naiset eivät koskaan leikkauta kivaa hiusmallia?

Vierailija
24.09.2009 |

Miten kukaan viitsii kulkea vuodesta toiseen tukassa, joka vain "on", ilman mitään yritystä näyttää joltakin. Käytännössähän tämä tukka on yleensä väritön, tasapitkä ponnaritekele. Esimerkiksi.

En vastusta ponnaria sinänsä, enkä myöskään tasapitkää mallia. Molemmat voivat näyttää tyylikkäiltä, jos ratkaisut ovat harkittuja. Ja annetaan nyt anteeksi kiireisen kotiäidin hätäponnarikin, syyllistyn siihen itsekin.

Mutta että aina, iankaikkisesti haluaa näyttää "ei miltään". Voi että kun joskus suunnittelen näille tutuille salaa uutta hiusmallia. Miten mahtavalta moni näyttäisikään, kun leikkauttaisi jonkun kivan mallin ja ottaisi hieman väriä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienvärinen hapsottava tukka jota yrittää kasvattaa ponnaripituuteen. Järkyttävät latvahapsut. Ei ikinä edes meikkaa. Olisi nätti nainen jos vähän yrittäisi. Nyt on harmaahiirulainen.

Vierailija
22/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkapäille kun pääsi kasvamaan nin ei muutakun lyhyeksi vaan. Lyhyeen tukkaan saa niin kivoja kivoja malleja ja väreinä mulla on ollut vuosien saatossa: liilaa,sinistä,punaista,mustaa,ruskeaa ja kaikkea muuta (oma värini vaalea) ja nyt taas ihanat toffeen väriset/vaalennetut raidalliset lyhyet hiukset. Lyhyessä vaan on se huono että se on pakko laittaa, jos meinaa ihmisten ilmoilla näyttäytyä... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää kampaajaa. Itse lähdin täältä peräkyliltä lopultakin hakemaa kampaajaa kaupungista. Löysin kivan ja taitavan. Joskin kalliimman. Tukkani on mielestäni nyt puoli vuotta ollut taidolla leikattu ja nätti. Ja kun on hyvä leikkaus, sen saa aamulla melko pienellä vaivalla asettumaan hyvin.

Vierailija
24/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen laittamiseenkaan ei mee kuin minuutti. Eli kutakuinkin saman verran kuin siihen ponnarin vääntämiseen. Ja hyvän leikkauksen kanssa ei tarvi tuskailla, vaan tukka asettuu joka kerran hyvin.

Vierailija
25/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäänsanomattomia seinäruusuja. Mitä sitä suotta koristautumaan.. ;)

Vierailija
26/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi naaman eteen kammattu pitkä tukka.

Vierailija
27/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäänsanomattomia seinäruusuja. Mitä sitä suotta koristautumaan.. ;)

että meitäkin on!! Pääsette pätemään ja loistamaan, eikä ole niin paljon kilpailua miesten huomiosta.

Vierailija
28/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans usein mielessä, että miksei naiset uskalla kokeilla mitään räväkämpää. Monelle esim sopis paljon paremmin lyhyt tukka, joka korostaa kasvonpiirteitä, kallon mallia jne. Sitte kuljetaan sellasessa ylipitkässä tukassa. Pahimpia on ne, jotka ei uskalla leikata yhtään lyhyemmäksi, kun mies sanoo, että tykkää pitkästä tukasta. Kun kovinkaan moni ei siinä pitkässä tukassa kuitenkaan näytä miltää Heidi Klumilta tai Reese Witherspoonilta. Pahin on lihava nainen ja pitkä, raskas hiusmalli. Yäk.

Vierailija
29/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on rahakysymys. Kamapaajakäynnit ovat hyvin kalliita koska olen kotiäiti ja minulla ei ole tuloja. Perheenjäseneni leikkaavat hiusteni latvat ilmaiseksi, mutta mikäli tarvitsisin vaativamman leikkauksen, se maksaisi aivan liikaa.

Minun arvomaailmani on sellainen että en arvosta ulkoista koristautumista kovinkaan paljon. Minä olen uskossa ja ajattelen että se mitä ihmisen sydämessä on, on tärkeintä. Haluan olla nöyrä ja sen näköinen että ihmisen uskaltavat lähestyä minua. Koen että jos rakentaisin itselleni muodikkaan ulkokuoren, rakentaisin samalla itselleni suojamuurin joka estää ihmisiä olemasta täysin omia itsejään lähelläni.

Yksi syy luomu-ulkonaön pitämiseen on terveydellinen. Hiusten toistuvat värjäykset ja muotoilutuotteet imeytyvät aina jossain määrin elimistöön ja on esitetty että toistuva hiusten värjääminen saattaa lisätä jopa leukemiariskiä.

Olen myös sitä mieltä että ihminen on kauneimmillaan Luojan luomana. Ainakaan juurikasvu ei kaunista ketään ja mieluummin käytän perheeni kanssa sen ajan jonka istuisin kampaajan tuolissa kerran kuukaudessa värjäyttämässä juurikasvuani.

Minulle on joskus joku kaveri sanonut että miksi en leikkauta muodikasta hiusmallia. Se tuntui hyvin epäkohteliaalta. Minullakaan ei ole tapana puuttua muiden ulkonäköön.

Vierailija
30/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans usein mielessä, että miksei naiset uskalla kokeilla mitään räväkämpää. Monelle esim sopis paljon paremmin lyhyt tukka, joka korostaa kasvonpiirteitä, kallon mallia jne. Sitte kuljetaan sellasessa ylipitkässä tukassa. Pahimpia on ne, jotka ei uskalla leikata yhtään lyhyemmäksi, kun mies sanoo, että tykkää pitkästä tukasta. Kun kovinkaan moni ei siinä pitkässä tukassa kuitenkaan näytä miltää Heidi Klumilta tai Reese Witherspoonilta. Pahin on lihava nainen ja pitkä, raskas hiusmalli. Yäk.

Vierailija
31/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.lifeandtrend.com/beauty/haircare/images/Reese-Witherspoon-ha…" alt="http://www.lifeandtrend.com/beauty/haircare/images/Reese-Witherspoon-ha…">http://www.lifeandtrend.com/beauty/haircare/images/Reese-Witherspoon-ha…; Vaikka itse en ihan noin pitkää haluaisikaan. 19

kuinka paljon kauniimmalta tuokin nainen näyttäisi ilman meikkiä ja luonnollisen värisessä tukassa. Säälittää ihan että tarvitsee tehdä niin paljon työtä sen eteen että yrittää olla muiden silmissä hyväksyttävämpi ja muodikkaampi.

Vierailija
32/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suunnilleen tällainen malli, aavistuksen tuosta pitempi. Hyvin saa ponnarille eikä tarvitse "puunata". Hiukset asettuvat kauniisti, kun antaa niiden kuivua itsekseen tai tarvittaessa föönaa. <a href="http://shuklaprakhar.files.wordpress.com/2009/03/medium_hairstyles_138_…" alt="http://shuklaprakhar.files.wordpress.com/2009/03/medium_hairstyles_138_…">http://shuklaprakhar.files.wordpress.com/2009/03/medium_hairstyles_138_…;

Vierailija
34/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi, voi MIKSI jotkut naiset eivät koskaan leikkauta kivaa hiusmallia?"

Vierailija
35/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä varmaan tykkää pitkästä tukasta ja nainen ei sen vuoksi konsaan leikkaa sitä.

Vierailija
36/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa seinäruusuissa? Mitä siitäkin tulisi jos ne harmaahiirulaiset ja seinäruusut puuttuisivat, kuka silloin erottuisi?

Mua ei kiinnosta yrittää näyttää ns hyvältä, sitäpaitsi tykkään luonnollisuudesta. Ts oikeasti minusta saunapuhdas naama ja luonnollisen väriset hiukset on kaunista. TOisin kuin värjätyt ja meikatut. Ja tämä on rehellinen mielipiteeni.

Vierailija
37/72 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla nöyrä ja sen näköinen että ihmisen uskaltavat lähestyä minua. Koen että jos rakentaisin itselleni muodikkaan ulkokuoren, rakentaisin samalla itselleni suojamuurin joka estää ihmisiä olemasta täysin omia itsejään lähelläni.

Helposti lähestyttävät ihmiset ovat PERSOONALTAAN sellaisia, joiden lähellä on helppo olla oma itsensä. Ei sillä ole ulkonäön kanssa juurikaan tekemistä.

Vierailija
38/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia. Eikä ole varaa käydä kampaajalla neljän viikon välein. Siksipä minulla on tasapitkä ja ponnari. Leikkautan hiukset 2krt vuodessa.

Vierailija
39/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotapa ens kerralla niille tutuille kun näet että sulle sopis sellanen ja sellanen malli ja tuu sit kertoo meille mitä ne sano syyks et miks eivät..

Vierailija
40/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liehuletti on ollut öbaut 30 vuotta... Kaikki eivät osaa kuvitella itseään erilaisessa lookissa. Eikä ole ollut kampaajistakaan juuri apua. Paitsi nyt, kun leikkasi ihan kivan kerroksittain ja pisti vähän raitojakin. Mutta ei se näillä liukkailla ja lasimaisilla hiuksilla siltikään mallissaan pysy. KOhta on taas ponnari takaisin, tiedän sen =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan