Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, voi MIKSI jotkut naiset eivät koskaan leikkauta kivaa hiusmallia?

Vierailija
24.09.2009 |

Miten kukaan viitsii kulkea vuodesta toiseen tukassa, joka vain "on", ilman mitään yritystä näyttää joltakin. Käytännössähän tämä tukka on yleensä väritön, tasapitkä ponnaritekele. Esimerkiksi.

En vastusta ponnaria sinänsä, enkä myöskään tasapitkää mallia. Molemmat voivat näyttää tyylikkäiltä, jos ratkaisut ovat harkittuja. Ja annetaan nyt anteeksi kiireisen kotiäidin hätäponnarikin, syyllistyn siihen itsekin.

Mutta että aina, iankaikkisesti haluaa näyttää "ei miltään". Voi että kun joskus suunnittelen näille tutuille salaa uutta hiusmallia. Miten mahtavalta moni näyttäisikään, kun leikkauttaisi jonkun kivan mallin ja ottaisi hieman väriä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja vaan jotenkin sen aina sössii, niin ettei se sitten ole kiva mun naamaan. Huomenna menossa taas ja kauhulla odotan, mitä siitä tulee.

Vierailija
42/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tököttejä, ja kaikki "kivat mallit" vaatisivat aamuista vääntämistä ja lakkaa yms. Vihaan jo lakan hajuakin.

Eli siksi minulla on aina ponnari. Ei kylläkään ihan tasainen tukka ole, vaan sivuilla pehmennystä yms eli kyllä malliin leikataan, kunhan saa ponnarille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia. Eikä ole varaa käydä kampaajalla neljän viikon välein. Siksipä minulla on tasapitkä ja ponnari. Leikkautan hiukset 2krt vuodessa.

Ei kaikkia malleja tarvitse leikkauttaa 4 viikon välein. Vain lyhimpiä tarvitsee.

Minulla on olkapäille ulottuva, kerroksittain leikattu malli ja raitoja. Käyn kampaajalla 2-3 kertaa vuodessa. Hyvin leikattu malli tässä pituudessa ei kärsi siitä, että hiukset kasvavat muutaman sentin.

Vierailija
44/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on kai suunnilleen tasapitkät, ehkä edestä hieman kerroksittain, ihan silleen niin kun ovat kasvaneet ja mitä itse välillä lyhentelen latvoja. Hyvältä näyttää. Väri on ollut kaikkea sinimustasta punaiseen ja blondiin.

Vierailija
45/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa parikertaa tosi hyvin ja huolella, ja seuraavat sinnepäin, mutta maksaa saman.

Vierailija
46/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on vanha kulahtanut permanentti ja tukan väri maantienharmaa ja jollain donitsilla (ikävä kyllä niitäkin vielä on olemassa) kiinni. Ylipitkä otsatukka tai sitten joka puolelta samanmittainen, ei-mihinkään-malliin leikattu.

Vierailija
47/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tököttejä, ja kaikki "kivat mallit" vaatisivat aamuista vääntämistä ja lakkaa yms.

Hyvin leikattu malli ei tarvitse välttämättä vääntämistä. Minulla riittää, että annan tukan kuivua luonnolliseen kuosiinsa. Käytän kyllä etuosaan lakkaa, ettei tukka valu silmille, mutta saman asian ajaisi esim. pinni.

Niin ja käytän minä kyllä ponnarikampaukseenkin lakkaa, että se pysyy paikallaan...

Vierailija
48/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut pitkä suora tukka eli ponnari :) koko aikuisen ikäni eli yli 20v. Lukuunottamatta parin vuoden harhautumista lyhyeen tukkaan.

Mä rakastan mun ponnaria! Mulla on luonnostaan hyvin vaalea ja hyväkuntoinen lapojen alle ulottuva tukka. Ja aion pitääkin tämän.

Mä i n h o a n hiusten väkertämistä ja laittelua. Mä olin tosi onneton sen lyhyen tukan kanssa, mitä piti joka päivä laittaa useita kertoja, jota se olisi ollut edes siedettävä.

Sitä paitsi mulle sopii ponnari. Kasvoni tulevat kauniisti esiin ja se korostaa mun urheililisuutta ja timmiä vartaloani. Ja ennen kaikkea mieheni on myös sitä mieltä, että pitkä tukka on paras!

Ja viimeisena, muttei vähimpänä syynä on se, että minun silmääni 90% naisten hiuksista ovat mitäänsanomattomia, rumia tai ihmeellisiä väkerryksiä.

Paitsi pitkät hyväkuntoiset hiukset kauniilla värillä ovat poikkeus :)

Vierailija
49/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meitä taitaakin olla monta tälläkin palstalla tälläkin hetkellä. :)

Tuu kuule ehdottamaan mulle mikä olisi se kiva malli joka mulle sopisi? Kampaajiin en osaa luottaa, olen joskus nuorena pari kertaa pettynyt. Enkä halua värjätä tätä lettiäni vaikka kuinka olen hiirenvärinen. En myöskään tykkää hiuslakoista tai muotovaahdoista, en halua föönata päivittäin, en halua edes pestä hiuksia päivittäin. Silloin kun pesen, haluan antaa hiusten kuivua vapaasti. Haluan että saan hiukset tarvittaessa helposti pois tieltä ja kasvoilta -> ponnari. Mulla on ruman muotoinen pää enkä siksi uskalla leikata lyhyttä tukkaa. Ja jos leikkaisin, olisin kananpersetukkainen kotiäiti. :(

Että mitä tässä sitten voi tehdä?

Vierailija
50/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja vaan jotenkin sen aina sössii, niin ettei se sitten ole kiva mun naamaan. Huomenna menossa taas ja kauhulla odotan, mitä siitä tulee.

Tsemppiä sinulle, I feel for you.

Ja olen käynyt kalliilla ja edullisemmilla kampaajilla, leikannut itse yms. Kampaajat vaan jotenkin onnistunut melkein aina söheltämään hiukset. Onneksi pari kertaa onnistunutkin.

Ei ole kiva maksaa satasta ja lähteä itkua niellen kotiin.

Vierailija
51/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajiin en osaa luottaa, olen joskus nuorena pari kertaa pettynyt. Enkä halua värjätä tätä lettiäni vaikka kuinka olen hiirenvärinen. En myöskään tykkää hiuslakoista tai muotovaahdoista, en halua föönata päivittäin, en halua edes pestä hiuksia päivittäin. Silloin kun pesen, haluan antaa hiusten kuivua vapaasti. Haluan että saan hiukset tarvittaessa helposti pois tieltä ja kasvoilta -> ponnari. Mulla on ruman muotoinen pää enkä siksi uskalla leikata lyhyttä tukkaa. Ja jos leikkaisin, olisin kananpersetukkainen kotiäiti. :( Että mitä tässä sitten voi tehdä?

Ihan kuin hyvin leikattua pitempää mallia ei saisi ponnarille tai ihan kuin tällainen malli vaatisi aina jokapäiväistä pesua ja puunaamista.

Ei ihme ettette tee hiuksillenne mitään, kun perustatte päätöksenne pelkkiin ennakkoluuloihin.

Vierailija
52/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja vaan jotenkin sen aina sössii, niin ettei se sitten ole kiva mun naamaan.

Oman kokemukseni mukaan kampaajat ovat varsin varovaisia leikkaamaan "oman päänsä mukaan", vaan kyllä he kuuntelevat asiakkaan toiveita. Mutta tietenkin ne toiveet pitää osata välittää kampaajalle eikä vain hymistellä.

Ei se nyt hitto noin vaikeaa ole tämä elämä.

Vierailija
53/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meitä taitaakin olla monta tälläkin palstalla tälläkin hetkellä. :) Tuu kuule ehdottamaan mulle mikä olisi se kiva malli joka mulle sopisi? Kampaajiin en osaa luottaa, olen joskus nuorena pari kertaa pettynyt. Enkä halua värjätä tätä lettiäni vaikka kuinka olen hiirenvärinen. En myöskään tykkää hiuslakoista tai muotovaahdoista, en halua föönata päivittäin, en halua edes pestä hiuksia päivittäin. Silloin kun pesen, haluan antaa hiusten kuivua vapaasti. Haluan että saan hiukset tarvittaessa helposti pois tieltä ja kasvoilta -> ponnari. Mulla on ruman muotoinen pää enkä siksi uskalla leikata lyhyttä tukkaa. Ja jos leikkaisin, olisin kananpersetukkainen kotiäiti. :( Että mitä tässä sitten voi tehdä?

Monesti olen antanut kampaajallekin ihan vapaat kädet, että tehköön mitä lystää ja minkä katsoo mulle sopivaksi. Silti, joka ainoa kerta, kampaaja leikkaa vähän latvoja lyhemmäksi ja kerrostaa vähäsen, eli lopputulos on sama kuin alkupistekin: suhteellisen tasapitkä ponnariletti. Eikä kai siinä sit mitään, jos se kerta sitten on se ainoa malli joka mulle sopii (muuta ei oo kokeiltu kuin tätä, lapsena oli vastoin omaa tahtoa mutta pakosta jonkin aikaa siilitukka), mutta olishan se oikeesti kiva jos joskus olisi sellainenkin hiustyyli, joka näyttäisi joltain eikä vain typerältä ilman sitä iänikuista ponnaria.

Vierailija
54/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin hyvin leikattua pitempää mallia ei saisi ponnarille tai ihan kuin tällainen malli vaatisi aina jokapäiväistä pesua ja puunaamista.

Ei ihme ettette tee hiuksillenne mitään, kun perustatte päätöksenne pelkkiin ennakkoluuloihin.

Laita kuva! Millainen malli sulla sitten on?

Ja toisekseen, ei mua huvita maksaa kampaajasta ja hienosta mallista, kun kuitenkin nykäisen hiukset ponnarille kohta. Siinä ei sitten ole mallista enää tietoakaan.

Vierailija
55/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuva tai linkki.

Vierailija
56/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät ja tasapituiset myös etutukasta. Permanetti tuo paksuutta ja tykkään itse hiuksistani.

Ne on suurimpiirtein vain joka toinen päivä ponnarilla =)

Vierailija
57/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suunnilleen tällainen malli, aavistuksen tuosta pitempi. Hyvin saa ponnarille eikä tarvitse "puunata". Hiukset asettuvat kauniisti, kun antaa niiden kuivua itsekseen tai tarvittaessa föönaa.

http://shuklaprakhar.files.wordpress.com/2009/03/medium_hairstyles_138_…

Vierailija
58/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa hairstyles, niin löydätte tuhansia erilaisia malleja. :)

Vierailija
59/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suunnilleen tällainen malli, aavistuksen tuosta pitempi. Hyvin saa ponnarille eikä tarvitse "puunata". Hiukset asettuvat kauniisti, kun antaa niiden kuivua itsekseen tai tarvittaessa föönaa.

Jos mä kuvittelen oman naamani tuohon, lopputulos on mörkö. Kertakaikkiaan musta ei saa kaunista vaikka mitä mallikirjoja selailisi. Kun pään ja kasvojen muoto on mitä on niin sitä ei leikkauskaan muuta.

Vierailija
60/72 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lifeandtrend.com/beauty/haircare/images/Reese-Witherspoon-ha…

Vaikka itse en ihan noin pitkää haluaisikaan.

19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä