Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yksi salaisuutesi jota miehesi ei tiedä..

Vierailija
23.09.2009 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä se ei tiedä, että ostin kaksi pussia karkkia. Söin toisen ite ennen kuin mies tuli kotiin, ja sitten esitin toisen pussin niiinkuin se oisi ainoa, ja jaoin "anteliaasti" miehen kanssa...

Vierailija
42/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ostelen tavaroita joihin minulla ei ole varaa

- laskuni ovat jatkuvasti myöhässä ja melkein menevät ulosottoon (kumpikin maksaa omat laskunsa meillä)

- minut on raiskattu nuorena, se oli "eka kertani"

- minulla on ollut vajaa parikymmentä seksikumppania, suurin osa ilman ehkäisyä tai suojaa, mies luulee että vain yksi

- ainakin yksi noista seksikumppaneista oli naimisissa enkä välittänyt siitä, en edes tiennyt hänen nimeään

- minulla on syömishäiriö joka oirehtii aika ajoin

- muutenkin taitaa olla päässä vikaa vaikka esitän normaalia kaikille

- en jaksaisi tehdä mitään töitä tai opiskella, haluaisin vain olla päivät kotona tekemättä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin suurkuluttaja, etten suorastaan alkoholisti.

Vierailija
44/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin paheeni taitaa olla se, että syön karkkia salaa...helppo pitää salaisena, koska bmi:ni on 22.

Vierailija
45/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kerran mieheni kanssa kavimme kylassa hanen tutun tutun luonaan ja tama suutelemani mies oli siella. En tieda muistiko mies mutta mulla oli vahan vaikea olla...

Vierailija
46/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen poika kävi kylässä 20v ja mies 40v halusi minun tutustuvan poikaan. Komea nuorempi versio miehestäni nam! Tämä jäi salaisuudeksemme olen hänen lempi tätinsä :)

Vierailija
47/47 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt sitä useamman kerran ja olen sen kanssa yhdessä rahan ja lasten takia :/