Yksi kysymys leikkaavalle politikolle
Kommentit (12)
Kyllä on hyvä aihe. Eivätkö poliitikot ymmärrä, että hyvin suuri osa työttömiä Ei ole työkykyisiä. Heidät pitäisi päästää eläkkeelle. Heistä ei ole enää työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi verorahoilla elävä turhake päässyt ääneen.
Täällä sinäkin pääset ääneen vaikka olet myös turhake 🤣
Korvausten leikkaus ja töihin meneminen on 2 ihan eri asiaa, jotka eivät liity toisiinsa.
Ja päällikkötasolla työskentelee ihmisiä, jotka eivät tällaista ymmärrä?
Minullakin on 1 kysymys, pitäisikö vain jatkaa korvausten maksua entiseen malliin ja ottaa niin paljon velkaa, että suomi tekee konkurssin ja että pääsemme nopeasti kehitysmaan tasolle????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen, mutta ainakaan en saa tulojani verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on 1 kysymys, pitäisikö vain jatkaa korvausten maksua entiseen malliin ja ottaa niin paljon velkaa, että suomi tekee konkurssin ja että pääsemme nopeasti kehitysmaan tasolle????
Suomella ei ole huolta. Sairailta ihmisiltä ei pidä riistää vähäisiä rahoja. Kuinka tunnekylmä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä saan valtion eläkettä. Töitä ei tarvitse tehdä enää koskaan.
Niin, voisiko tuolle työkyvyttömälle porukalle antaa pelkän perustoimeentulotuen, ei asumistukia tms. , koska kyse on henkilöistä, joilla ei ole kykyä olla osa yhteiskuntaa. Asuntolapaikka riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa ne rikkaatkaan tai hyvätuloiset. Silti heille(kin - kuten sinullekin erinäisten tulonsiirtojen kautta; ihan vaikka hammaslääkärilasku) maksetaan etuisuuksia kaiken aikaa. Miksi? Ei rahasta ole pulaa. Silti pitää lisää saada.
Keppiä, keppiä, muttei enää kävelykeppiä. Kävelykeppi on aikoinaan vaivaiselle annettu avuksi, nyt se riuhtaistaankin pois kädestä, sillä lyödään p*rseelle ja tokaistaan; "No niin, nyt on sinunkin aika ruveta kävelemään ihan itse normaalisti, tai sitten ei ollenkaan"
Vierailija kirjoitti:
Keppiä, keppiä, muttei enää kävelykeppiä. Kävelykeppi on aikoinaan vaivaiselle annettu avuksi, nyt se riuhtaistaankin pois kädestä, sillä lyödään p*rseelle ja tokaistaan; "No niin, nyt on sinunkin aika ruveta kävelemään ihan itse normaalisti, tai sitten ei ollenkaan"
Ja takana kokkari mun@ pystyssä odottaa vuoroaan...