Kerro yksi salaisuutesi jota miehesi ei tiedä..
Kommentit (47)
Ihastuin työkaveriin, pahasti. Suhdehan siitä tuli, mutta onneksi on jo mennyttä.
esim. hänen työkavereidensa kanssa olen jättänyt kertomatta. Ja mikäli se minusta on kiinni, eivät nuo tai moni muukaan juttu koskaan paljastukaan.
olen ollut ihastunut työkaveriini avioliittomme aikana, mutta ylläoleviin juttuihin verrattuna taidankin olla aika pulmunen.
tuntemattoman kanssa seksin harrastaminen sytyttäisi enemmän kuin oman miehen kanssa puuhastelu. Eli näin vaan fantasiatasolla, toteuttanut en ole.
Mies luulee etten ole varma siitä. Sillehän ei juuri mitään ole tehtävissä ja mies tietää senkin. Ihan ollaan siis ilman kumia paneskeltu jo kauan. Mies on sen riskin ottanut tietoisesti. Perhettäkin perustetaan joten eipä tässä muuta voi.
hänen selän takanaan. Täysin viattomasti pari, kolme kertaa. Halusin vaan nähdä hänet ja jutella. Mies ei tästä tiedä, eikä tule tietämään, vaikka mitään ei käynytkään.
-olen varastellut nuoruudessani
-maannut rahasta
-ollut uskoton monen eri ihmisen kanssa
-vihaan äitiään
Ei ole salaisuutta! Voin puhtaalla omallatunnolla halata häntä kunnolla kun seuraaavaksi nähdään. Vau, mikä fiilis iski! Ei rakastajia, ei teeskentelyä, ei menneisyyden haamuja :)
etten ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Feikkaan.
Miksi en ole saanut orgasmia, vai miksi feikkaan? No siitä en tiedä miksen saa. On kuule yritetty vaikka miten. Ja se miksi feikkaan - on mielestäni miellyttävämpää harrastaa seksiä niin että mies edes kuvittelee saavansa minut tyytyväiseksi. Saapahan edes toinen hyvän mielen.
Miksi ihmeessä????
Meillä on mieheni kanssa ollut aikaisemmin on/off suhde. ja kerran kun olimme olleet erossa pidempään (n.2 kuukautta) menin sänkyyn hänen parhaan kaverinsa kanssa..
Tunne oli molemminpuolinen, mutta onneksi mitään ei tapahtunut.
Kerroin kyllä miehelle että jotain pientä säpinää on, mutta en sitä, miten hirveän ihastunut tosiasiassa olin. Ajattelin oikeasti tätä miestä 24/7.
että exäni lähettää silloin tällöin mulle sähköpostia ja vastaan niihin. Tosin aiheet ovat sellaisia, että ei ole mitään syytä miksi mieheni ei voisi ko. viestejä lukea.
toinen mies