Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evirelle kokemuksia

Vierailija
23.03.2026 |

Varoituksen sanana, jos joku aikoo ostaa Evirellen tukisukat: ei kannata. Minulle lähetettiin väärä tuote ja reklamoituani asiasta piti saapua oikea tuote, mutta tulikin taas väärä tuote. Asiakaspalvelua sai vai englanniksi ja reklamaatiprosessi oli vaikea. Lisäksi pakettien toimittaja oli Yun Express, joten ilmeisesti yksittäisiä sukkapaketteja kuskataan Kiinasta asti? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään täysin Kiinan kamaa, harmi kun erehdyin tilaamaan. Samanlaisissa paketeissa tulee kuin temukrääsä.

Vierailija
2/17 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vaikutti luotettavalta ruotsalaiselta yhtiöltä, mutta ei olisi pitänyt tilata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemusten jakamisesta, tämä auttoi joten en tilaa

Vierailija
4/17 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä

Vierailija
5/17 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä tyhjän kanssa, ei minkäänlaista kompressiota ole nuissa sukissa. Harmittaa, että ei löytynyt mitään kokemuksia vielä netistä kun tilasin. Ihan täyttä huijausta koko firma.

Vierailija
6/17 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että oli apua! Olisin itse halunnut tämän tietää kuukausi sitten ennen kuin tilasin. -Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että oli apua! Olisin itse halunnut tämän tietää kuukausi sitten ennen kuin tilasin. -Ap 

Voi harmi!Tilasin 26.3 vielä ei ole tulleet.Luulin että läheltä lähetetään,peräti Suomesta.Kuinka kauan sinulla kesti sukkien matka ja tulivatko ne ovelle?

Vierailija
8/17 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja sukkia kuin Evirellen sivuilla myydään myös suomalaisen Sukkavelhon sivuilla Luis & Lena brandin alla. Eli ilmeisesti kaikki myyvät samaa luultavasti kiinakamaa. Mistäköhän löytäisi laadukkaita ja eettisesti valmitettuja ja myytyjä sukkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä mainita, että Evirelle myy samaa sukkaa yli 10€ kalliimmalla eli sen huijausverkkokauppaa ei kannata ainakaan tukea. Sukkavelho sentään on rehellisempi hinnoissaan, vaikka myykin samaa luultavasti kiinakamaa luultavasti myös feikkibrandin alla.

Vierailija
10/17 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todella auttavat vain fysioterapeutin mittojen mukaan tehdyt sukat.Niitähän saa vetoketjullakin.Silloin pukeminenkin on helpompi.lääkinnälliset on parhaat.minäkin kadun että tilasin Nämä evirellen,en enää tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 2 vk kesti saapua ja tulivat lopuksi Budbee-pakettiautomaattiin.

Vierailija
12/17 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu myy samoja tukisukkia kuin Evirelle noi €3/pari hintaan, siis miksi maksaa €30, kun todellinen hinta näin halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Evirelle sukat on identtiset Temun sukkien kanssa. Kerkesin tilaamaan Evirellestä ja eihän ne mene jalkaani ja tuntuu tosi vaikealta saada mitätöityä klarnan laskua

Vierailija
14/17 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on temutuotteita ihan täysin. Tilasin 2 paria evirelleltä maksoi 27€, sitten tilasin suoraan temulta 6 paria  yhteensä 11 euroa. Aivan samat ja samalla kuosilla. Älkää menkö halpaan. Tosin tykkään näistä sukista, mutten halua maksaa evirellelle turhaan. Tilaan jatkossakin suoraan temusta näitä sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, minäkin tilasin kahdet yksien sukkien hinnalla. En saanut sitä, mitä halusin. Ovat tiukat, epämukavat ja ikävän tuntuiset. Harmittaa että meni lankaan! Yritän palauttaa, Klarnan laskua en ole vielä maksanut. Mitfn olette onnistuneet palautuksissa???? Nimimerkillä Riittulij

Vierailija
16/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin reklamoida Evirellen Instagram -mainosten tekoälyllä tehdyistä puhetta jäljittelevistä teksteistä, jotka ovat välillä outoja. 

Sain tekoälyvastauksen Adamilta: 

 

"Kiitos yhteydenotostasi.

Voisitko ystävällisesti selventää pyyntöäsi, jotta voimme auttaa sinua asianmukaisesti? Autamme mielellämme, kun ymmärrämme, miten voimme tukea sinua.

Ystävällisin terveisin,

Adam & Tiimi Evirelle"

 

Kiitos, en tarvitse Evirellen tukea, missään muodossa.

😉

Vierailija
17/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut kolme vuotta Color4Care-verkkokaupasta, tuotteet olleet itselle hyviä, verkkopalvelu ja kommunikaatio pelaa ja ei ole ollut ongelmia maksamisessa tai tuotteiden vaihtamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme