Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pitää rakastajatarta, vaikka saa seksiä vaimoltaan?

Vierailija
23.09.2009 |

Ja syyksi ei riitä "siksi kun voi". :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä totuus on se että jokainen mies tarttuu jos miellyttävä nainen ehdottaa seksiä. Varsinkin jos ei tarvii erota perheestään vaan saa vaihtelun vuoksi seksiä kun haluaa. Miksi joku mies jättäisi tilaisuuden käyttämättä on parempi kysymys. Nuorena ja naiivina tätä en uskonut mutta nyt reilu 40v tiedän tän. Itse asiassa en tiedä yhtäön miestä joka ei pettäisi vaimoaan. Vaimot toki ei tästä tiedä. Ja osa ei edes halua tietää kun on joillekkin kertonut. Enää en puutu.

Sellaista teillä kouluttamattomilla ja kirjoitustaidottomilla WeeTee-porukoissa.

Vierailija
42/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuus tekee varkaan ja näin myös pettämisissä ja rakastajan/rakastajattaren pitämisessä. Jos se on mahdollista, moni lankeaa houkutukseen.

Jos toinen nainen/rakastajatar on valmis antamaan seksiä ja hauskoja hetkiä, ilman että mies joutuu sen enempää tähän "suhteeseen" panostamaan, kuin spermansa trööttäämään, niin aika harvassa on miehet, jotka ei moiseen lähtisi!!

Yleensä luulen, että miehet pitävät rakastajatarta kahdesta syystä:

1) Itsetunnon pönkitys. Miehellä voi esim olla pieni kalu, ja pönkittääkseen omaa miehisyyttään, haluaa iskeä naisia jatkuvasti. Kyllä se kohottaa pienikaluisenkin itsetuntoa, että vaimon lisäksi joku muukin nainen haluaa miestä, imee kalua ja antaa laueta sisälle.

2) Vaihtelunhalu. Kyllä se vaimon reikä on tullut tutuksi vuosien mittaan -rakastajatar voi antaa sellaista mihin vaimo ei suostu? Tai tuntuu ja näyttää vaan erilaiselta? Halvemmaksi rakastajatar tulee kuin ammattilainen.

terveisin kahdesti toisena naisena ollut.

Miksi ihmeessä olet suostunut pienimunaisen mällipatjaksi? Eihän sellaisesta saa mitään irti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huåra-madonna-syndrooma.

Vierailija
44/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten tyytyväinen perhe-elämään, mutta yksi osa-alue puuttuu eli seksi.

Vierailija
45/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muuten tyytyväinen perhe-elämään, mutta yksi osa-alue puuttuu eli seksi.

Tuo ei valitettavasti riitä syyksi.

Vierailija
46/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ego boostia tarvitsee, ei muuten riskeeraisi omaa avioliittoaan. Jos miehellä on itsetunto kunnossa se ei petä. Hän saa silloin sen kaiken läheisyyden, ihailun, hyväksynnän vaimoltaan.

Vierailija
47/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jossen vaimo nalkuttaa . Josse valittaa. Josse kontrolloi. Jossei kuuntele. Josse ei anna kattoa urheilua.

Jossei käy töis. Josse ei anna tehdä kotitöitä.

Vierailija
48/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne vaan voi olla niin monimutkainen, että avioero ei onnistu ( ainakaan heti ). Se on muiden ihmisten helppo sanoa, että pitää heti ottaa ero entisestä, jos rakastuu toiseen. Elämä ei ole aina niin simppeliä, valitettavasti.

Kaikki mulle heti nyt!

Vierailija
49/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on pari tasoa alempana ulkonäöltään, mutta meillä on vahva tunneille edelleen vuosienkin jälkeen. Rakastajar on semmoista sorttia ja ulkonäköä ettei tuota saisi pidettyä uskollisena monogamisessa suhteessa.

Ei ole koska et ole komea. Ja oikeasti kaunis nainen on kaikista helpoin pitää uskollisena koska sellainen ei jaa pilluaan.

Höpö höpö, kyllä kauneimpia naisia on järjestäen ajettu eniten.

Vierailija
50/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat monimutkaisia, ja elämä on vaikea taitolaji.  Inhottaa kylläkin kun naisia nimitellään h***si,  se ei ole koskaan tarpeellista, vaikkei toisen vallinnoista pitäisikään.

Itse jouduin eroamaan kun rakastuin mielettömästi uuteen.  En pystynyt pettämään kun olin luvannut olla pettämättä, mutta ei se  ollut sen kivuttomampi ratkaisu.  Sanoisin melkein että se  oli kivuliaampi ratkaisu joka tavalla.

Vierailija
51/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies kaipaa elämäänsä lisää seksuaalista jännitystä, uudenlaista tunne-elämää, haluaa tutustua uudenlaiseen naiseen. Tämä ei välttämättä vähennä rakkautta (kiintymystä, tottumusta, velvollisuudentuntoa) omaa vaimoa kohtaan. Tottakai hyvä rakastaja panostaa rakastajattareensa, eihän se suhde muuten hänellekään mitään antaisi. Ja mä uskon että harvassa on ne miehet jotka heittävät ovesta täydenpalvelun vaimon pihalle jos voivat pikkuvalheilla nauttia kodin eduista ja samalla kokea miehenä saavansa sellaista kohtaamista joka ei kodin arjessa toteudu. Mielestäni kyse ei tarvitse olla edes miehen huonosta itsetunnosta, vaan juuri niin että miehellä on tilaisuus, valtaa tms tai sitten vietti vie. Itsekästä paskaa vaimoa ja perhettä kohtaan tuo on aina, siitä ei pääse mihinkään. Mutta ei suinkaan niin arvotonta, tai tökeröä mitä itsensä uhatuksi tuntevat naiset haluavat uskoa. Vain spermansa trööttäävillä miehillä ei ol laadukasta sen paremmin kotona kuin vieraissakaan:)

Nimenomaan on itsetunto-ongelmia. Tasapainoinen mieleltään terve ei tunne tarvetta petokseen.

Vierailija
52/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on pari tasoa alempana ulkonäöltään, mutta meillä on vahva tunneille edelleen vuosienkin jälkeen. Rakastajar on semmoista sorttia ja ulkonäköä ettei tuota saisi pidettyä uskollisena monogamisessa suhteessa.

Ei ole koska et ole komea. Ja oikeasti kaunis nainen on kaikista helpoin pitää uskollisena koska sellainen ei jaa pilluaan.

Ei pidä paikkaansa. Kauneimmat naiset pariutuvat niin nuorena jo vakituisesti.

Vierailija
53/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma jakava nainen alapeukutti?

Vierailija
54/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihan samalla tavalla kuin kalleimpia autoja ei ole ajettu eniten ja ne ovat vain erittäin harvojen saatavilla. Rumia ja tavallisia naisia on ajettu eniten koska sellaisia saa muutkin kuin top5%miehet ja niiltä saa huomattavasti helpommin.

Palstanaiset kuuluva tuohon joukkoon.

Vierailija
55/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat monimutkaisia, ja elämä on vaikea taitolaji.  Inhottaa kylläkin kun naisia nimitellään h***si,  se ei ole koskaan tarpeellista, vaikkei toisen vallinnoista pitäisikään.

Itse jouduin eroamaan kun rakastuin mielettömästi uuteen.  En pystynyt pettämään kun olin luvannut olla pettämättä, mutta ei se  ollut sen kivuttomampi ratkaisu.  Sanoisin melkein että se  oli kivuliaampi ratkaisu joka tavalla.

Et joutunut vaan päätit erota ja kohta jo eroat seuraavasta kun"rakastut"taas uuteen. Ja vielä ihmetellään miksi naisia vihataan.

Vierailija
56/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus kirjoitti:

Minä olen vapaa nainen ja minulla on varattu rakastaja. Tein tietoisen valinnan etsiessäni kumppania elämääni. Rakastajallani on nk. laadukas vaimo ja seksiä kotona. Olen tuntenut rakastajani noin vuoden ajan ja takkuista on ollut, koska olemme tavanneet liian harvoin., tilanne on muuttumassa parempaan.  En edes ajattele kahmivani häntä hänen vaimoltaan. Hän on naimisissa eikä hän eroa. Se  on lähtökohtamme. Minulle varattu mies on turvallisempi "sijoitus" kuin vapaa mies. Varatulla miehellä on nk. "tatsi" naiseen, koska elää naisen kanssa. Varatut miehet ovat sekä tunne- että eroottisella tasolla kokeneempia ja herkempiä kuin vapaat miehet. Tämä on siis minun kokemukseni enkä käy siitä väittelemään. Omassa casessani ainakin tiedän, missä hän milloinkin on. Hän on vaimonsa luona. Sehän on turvallista minun näkökulmastani. Vaimoa kohtaan en ole mustasukkainen.  Lisäksi varattu mies ei painosta tapaamisiin, ei soittele ja vaadi vastaamisia eikä olet jatkuvassa viestinnässä kanssani. ESe sopii minulle juuri nyt. Eettiset ja moraaliset pohdinnat olen tehnyt ja teen koko ajan suhteen aikana.  Meidän kohdallamme kysymys ei ole vain seksistä, vaan koko paketista, kuten jonkun älykkkään naisen muistan  tällä palstalla kirjoittaneen.

Kylläpä naisille on helppoa tuhota toisten perhe

Vierailija
57/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aniharva mies eroaa, vaikka haluaisikin. Sen sijaan moni mies ottaa vaan uuden naisen ja jopa toivoo, että vaimo saisi tietää, että pääsisi vaimosta "helposti eroon".

Tämä muuten suoraan miehiltä kuultua...

Mikä saa toisen naisen olemaan varatun miehen kanssa? Kaipaa elämää draamaa?

Vierailija
58/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuus tekee varkaan ja näin myös pettämisissä ja rakastajan/rakastajattaren pitämisessä. Jos se on mahdollista, moni lankeaa houkutukseen.

Jos toinen nainen/rakastajatar on valmis antamaan seksiä ja hauskoja hetkiä, ilman että mies joutuu sen enempää tähän "suhteeseen" panostamaan, kuin spermansa trööttäämään, niin aika harvassa on miehet, jotka ei moiseen lähtisi!!

Yleensä luulen, että miehet pitävät rakastajatarta kahdesta syystä:

1) Itsetunnon pönkitys. Miehellä voi esim olla pieni kalu, ja pönkittääkseen omaa miehisyyttään, haluaa iskeä naisia jatkuvasti. Kyllä se kohottaa pienikaluisenkin itsetuntoa, että vaimon lisäksi joku muukin nainen haluaa miestä, imee kalua ja antaa laueta sisälle.

2) Vaihtelunhalu. Kyllä se vaimon reikä on tullut tutuksi vuosien mittaan -rakastajatar voi antaa sellaista mihin vaimo ei suostu? Tai tuntuu ja näyttää vaan erilaiselta? Halvemmaksi rakastajatar tulee kuin ammattilainen.

terveisin kahdesti toisena naisena ollut.

Miksi ihmeessä olet suostunut pienimunaisen mällipatjaksi? Eihän sellaisesta saa mitään irti?

Koska ei kelpaa muuhunkaan. Ja sinulla on itselläsi pienet tissit ja löppävittu.

Tuossa olet kuitenkin oikeassa, että naisten saama"seksi"on nimenomaan mällipatjana olemista, josta nainen ei saa mitään irti. Nuorten naisten saama siis, vanha ei kelpaa enää tuohonkaan

Vierailija
59/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aniharva mies eroaa, vaikka haluaisikin. Sen sijaan moni mies ottaa vaan uuden naisen ja jopa toivoo, että vaimo saisi tietää, että pääsisi vaimosta "helposti eroon".

Tämä muuten suoraan miehiltä kuultua...

Mikä saa toisen naisen olemaan varatun miehen kanssa? Kaipaa elämää draamaa?

Nainen on naiselle susi. Nainen on mielenkiintoinen laumaeläin, äärimmäisen petoollinen lajitoveriaan kohtaan vaikka ovat piipittämässä naisten oikeuksista yhtenä rintamana.

Vierailija
60/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se toinen nainen monesti sytyttää ne halut huippuunsa. Moni ukko käy suoraan vaimoonsa kiinni kun tulee naimasta toista naista. Pikku paussi ja entistä paremmin jaksaa.

Myöskään oman vaimon väljyys ei vaivaa, jos on jos saanut kunnon tiukat kyydit muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan