Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pitää rakastajatarta, vaikka saa seksiä vaimoltaan?

Vierailija
23.09.2009 |

Ja syyksi ei riitä "siksi kun voi". :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto on oikeasti "sairas" seksiriippuvainen. Nämä miehet kyllä erottaa kauas - yrittävät todellakin iskeä kaikkia esim. kaupankassoja, torimyyjiä, ihan ketä vaan käy! Erään tuttuni ex oli tällainen (on yrittänyt kaikkia meidän kaveriporukastakin). Ihan kuin joku kiimainen koira:)

Jos kyseessä on "normaali" mies, eli ei edellä kuvaamani kaltainen uskon, että syynä on se, että oikeasti haluaa erota.

Vierailija
22/65 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo luulee seksin olevan jotakin mitä hän miehelle antaa ja jota mies näinollen häneltä sitten saa?? Ehkä mies kaipaa tasavertaista suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vapaa nainen ja minulla on varattu rakastaja. Tein tietoisen valinnan etsiessäni kumppania elämääni. Rakastajallani on nk. laadukas vaimo ja seksiä kotona. Olen tuntenut rakastajani noin vuoden ajan ja takkuista on ollut, koska olemme tavanneet liian harvoin., tilanne on muuttumassa parempaan.  En edes ajattele kahmivani häntä hänen vaimoltaan. Hän on naimisissa eikä hän eroa. Se  on lähtökohtamme. Minulle varattu mies on turvallisempi "sijoitus" kuin vapaa mies. Varatulla miehellä on nk. "tatsi" naiseen, koska elää naisen kanssa. Varatut miehet ovat sekä tunne- että eroottisella tasolla kokeneempia ja herkempiä kuin vapaat miehet. Tämä on siis minun kokemukseni enkä käy siitä väittelemään. Omassa casessani ainakin tiedän, missä hän milloinkin on. Hän on vaimonsa luona. Sehän on turvallista minun näkökulmastani. Vaimoa kohtaan en ole mustasukkainen.  Lisäksi varattu mies ei painosta tapaamisiin, ei soittele ja vaadi vastaamisia eikä olet jatkuvassa viestinnässä kanssani. ESe sopii minulle juuri nyt. Eettiset ja moraaliset pohdinnat olen tehnyt ja teen koko ajan suhteen aikana.  Meidän kohdallamme kysymys ei ole vain seksistä, vaan koko paketista, kuten jonkun älykkkään naisen muistan  tällä palstalla kirjoittaneen.

Vierailija
24/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 18 vuotiaasta saman naisen kanssa eli 35 vuotta, siksi rakastajatar. Lisäksi vaimo ja rakastajatar ovat ulkonäöltään ja tyyliltään aivan erilaiset. Se lisää kiehtovuutta.

Vierailija
25/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut miehet tykkäävät alistaa ja roikottaa kakkosta. Tai sitten pelkkä se*si.

Vierailija
26/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan syö gourmet-herkkuja ravintolassa, vaikka kotona on iso säkki puurohiutaleita?

Vierailija
27/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan syö gourmet-herkkuja ravintolassa, vaikka kotona on iso säkki puurohiutaleita?

Miksei se vaihda sitten toiseen ruokaan, vaan säilyttää puurohiutaleita pimeässä kaapissa iät ajat. Puurohiutale haluaa uuden miehen silloin.

Vierailija
28/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on pari tasoa alempana ulkonäöltään, mutta meillä on vahva tunneille edelleen vuosienkin jälkeen. Rakastajar on semmoista sorttia ja ulkonäköä ettei tuota saisi pidettyä uskollisena monogamisessa suhteessa.

Vierailija
29/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on pari tasoa alempana ulkonäöltään, mutta meillä on vahva tunneille edelleen vuosienkin jälkeen. Rakastajar on semmoista sorttia ja ulkonäköä ettei tuota saisi pidettyä uskollisena monogamisessa suhteessa.

Vahva tunneside* toki.

Vierailija
30/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa ei saa sitä mitä rakastajattarelta, simple as that.

Vierailija
31/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää synnyttää vaikka maapallo on jo täynnä?

Sama syy: elukkaan ohjelmoitu koodi

Vierailija
32/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa, että vaihtelu on mukavaa.

Olen erityisherkkä "novelty seeker". Kyllästyn nopeasti lähes kaikkeen. Tykkään elämyksistä. Tasainen, sinänsä leppoisa ja mukava elämä on minulle tylsää; kaikesta tulee rutiinia ja ennalta-arvattavaa.

Olen aina avoin uusille asioille.

Vierailija
33/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi joku käy ulkona hampurilaisella vaikka kotonakin olisi jauhelihaa ja sämpylä?

Vierailija
34/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva tunneside = yhteistä omaisuutta joka on tullut vaimon rikkaiden vanhempien kautta

Vierailija
35/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naiset hakee huomiota muilta vaikka saa sitä kotonakin. Molempiin on vastaus, kun mikään ei riitä

Vierailija
36/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen nainen/rakastajatar on valmis antamaan seksiä ja hauskoja hetkiä, ilman että mies joutuu sen enempää tähän "suhteeseen" panostamaan, kuin spermansa trööttäämään, niin aika harvassa on miehet, jotka ei moiseen lähtisi!!

rakastajattareensa? Kyllä minun miesystäväni ( olemme molemmat aviossa tahoillamme ) panostaa suhteeseemme. Kuuntelee murheeni, kannustaa ja lohduttaa. Kuten myös minä häntä. Seksi on vain yksi osa suhdetta, ei koko suhde.

Huorahan sinä olet.

Vierailija
37/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska et ole komea. Ja oikeasti kaunis nainen on kaikista helpoin pitää uskollisena koska sellainen ei jaa pilluaan.

Vierailija
38/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus kirjoitti:

Minä olen vapaa nainen ja minulla on varattu rakastaja. Tein tietoisen valinnan etsiessäni kumppania elämääni. Rakastajallani on nk. laadukas vaimo ja seksiä kotona. Olen tuntenut rakastajani noin vuoden ajan ja takkuista on ollut, koska olemme tavanneet liian harvoin., tilanne on muuttumassa parempaan.  En edes ajattele kahmivani häntä hänen vaimoltaan. Hän on naimisissa eikä hän eroa. Se  on lähtökohtamme. Minulle varattu mies on turvallisempi "sijoitus" kuin vapaa mies. Varatulla miehellä on nk. "tatsi" naiseen, koska elää naisen kanssa. Varatut miehet ovat sekä tunne- että eroottisella tasolla kokeneempia ja herkempiä kuin vapaat miehet. Tämä on siis minun kokemukseni enkä käy siitä väittelemään. Omassa casessani ainakin tiedän, missä hän milloinkin on. Hän on vaimonsa luona. Sehän on turvallista minun näkökulmastani. Vaimoa kohtaan en ole mustasukkainen.  Lisäksi varattu mies ei painosta tapaamisiin, ei soittele ja vaadi vastaamisia eikä olet jatkuvassa viestinnässä kanssani. ESe sopii minulle juuri nyt. Eettiset ja moraaliset pohdinnat olen tehnyt ja teen koko ajan suhteen aikana.  Meidän kohdallamme kysymys ei ole vain seksistä, vaan koko paketista, kuten jonkun älykkkään naisen muistan  tällä palstalla kirjoittaneen.

Huorahan sinä olet ja todiste siitä, että nainen on naiselle susi.

Vierailija
39/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on se että jokainen mies tarttuu jos miellyttävä nainen ehdottaa seksiä. Varsinkin jos ei tarvii erota perheestään vaan saa vaihtelun vuoksi seksiä kun haluaa. Miksi joku mies jättäisi tilaisuuden käyttämättä on parempi kysymys. Nuorena ja naiivina tätä en uskonut mutta nyt reilu 40v tiedän tän. Itse asiassa en tiedä yhtäön miestä joka ei pettäisi vaimoaan. Vaimot toki ei tästä tiedä. Ja osa ei edes halua tietää kun on joillekkin kertonut. Enää en puutu.

Vierailija
40/65 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne vaan voi olla niin monimutkainen, että avioero ei onnistu ( ainakaan heti ). Se on muiden ihmisten helppo sanoa, että pitää heti ottaa ero entisestä, jos rakastuu toiseen. Elämä ei ole aina niin simppeliä, valitettavasti.

En ymmärrä, mikä voisi olla tilanne ettei avioero onnistu muka ollenkaan. Vuodessa max kahdessa asiat voi järjestää toisin, jos siis haluaa. Jos ei pysty eroamaan millään aikaikkunala, niin sitten on parempi pysyä omassa liitossaan reilusti, neuvotella esim avoimesta suhteesta JA ENNEN KAIKKEA: tehdä mahdollisille kolmansille osapuolille selväksi että yhteistä elämää ei ole tulossa koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi