Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heroiiniperhe oprahissa SIIS uskomatonta!!

Vierailija
21.09.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin että koko perhe olisi koukussa?! En ainakaan minä.

ap

Vierailija
2/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äiti dokaa niin paljon kuin ehtivät, ja lapset istuu viikonloput pussikaljalla puistossa noin 12-vuotiaasta lähtien. Tapahtuu paljon Suomessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan juoda kaljaa tai piikittää itseä? Toista saa kaupasta toinen on rikollista.

Vierailija
4/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko millainen perhe, minkäikäiset lapset? Miksi olivat suostuneet ohjelmaan?

Vierailija
5/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan juoda kaljaa tai piikittää itseä? Toista saa kaupasta toinen on rikollista.

"Päänsekoittamiseen" heroiini on luultavasti oikeastaan huonompi vaihtoehto kuin kaljanjuonti. Olen itse saanut sairaalassa suoneen fentanyylia ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Fentanyyli ), morfiinia ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Morfiini ) sekä oksikodonia (

http://fi.wikipedia.org/wiki/Oksikodoni ). Kaikki aineita, jotka ovat "kovuudeltaan" suunnilleen heroiinin veroisia, näin ainakin netissä kirjoitetaan. Itse en heroiinia kyllä ole kokeillut, mutta en usko sen olevan sen kummempaa kuin nuokaan.

Olen myös saanut oksikodonia kotilääkitykseksi suun kautta otettuna, ja kokeillut myös niin sanottua viihdeannostelua eli että ottaa enemmän kuin lääkäri on määrännyt.

Opiaateista/ opioideista tulee rauhallinen ja hyvä olo, mutta ei mene pää sekaisin samalla tavalla kuin alkoholista. En usko, että tekisin opioidien (joihin myös heroiini kuuluu) vaikutuksen alaisena ikinä mitään niin tyhmää kuin olen joskus tehnyt alkoholin vaikutuksen alaisena. Toki suoneen pistämällä jää varmasti erittäin helposti koukkuun, mutta haen tässä nyt lähinnä sitä, että ainakin minun kokemuksieni mukaan on todella ääliömäistä kauhistella näitä aineita, ja sen jälkeen olla kuin ei-mitään kun 12-vuotiaat pikkulapset juovat kaljaa. Kyllä se vaan valitettavasti on niin, että alkoholi on erittäin vahva aine päänsekoittamiseen, oli se sitten kuinka laillista tahansa.

Vierailija
6/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEROIINIA yli alkoholin?! EN voi mitenkään minäkään ymmärtää. tuohan on kamankäyttäjän tekstiä - kuinka voit ottaa sen vakavasti?

Vierailija
7/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEROIINIA yli alkoholin?! EN voi mitenkään minäkään ymmärtää. tuohan on kamankäyttäjän tekstiä - kuinka voit ottaa sen vakavasti?

Jos sen niin haluat nähdä. Minä kerroin vain kokemuksistani. En muuten ole millään lailla riippuvainen, enkä käytä mitään. Alkoholia juon pari kertaa vuodessa. Tuli vain mieleeni kertoa kokemukseni asiasta, kun täällä oli aiemminkin joku ketju jossain vaiheessa, jossa taivasteltiin huumeidenkäyttöä ja samaan syssyyn puolustettiin viinan juontia.

Vierailija
8/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku yrittää rinnasta pilvenpolton ja oluen, mutta heroiini menee vähän yli hilseen. Jotain rajaa oikeasti!!!

Itse en ole koskaan mitään huumeita kokeillut, enkä edes aijo kokeilla. Tuhotkoon tyhmät aivosolunsa!

Vierailija
9/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen niin haluat nähdä. Minä kerroin vain kokemuksistani. En muuten ole millään lailla riippuvainen, enkä käytä mitään. Alkoholia juon pari kertaa vuodessa. Tuli vain mieleeni kertoa kokemukseni asiasta, kun täällä oli aiemminkin joku ketju jossain vaiheessa, jossa taivasteltiin huumeidenkäyttöä ja samaan syssyyn puolustettiin viinan juontia.

Vierailija
10/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumattomathan ne kaikkea kokeilee pönttönsä sekoittamiseksi.

Voi teitä... :) Taisin mainita, että olen saanut näitä aineita lääkitykseksi. Kotioloissa lähinnä ihmettelin, että onko tosiaan niin, että tällaista ainetta tosiaan pidetään niin paljon kamalampana kuin alkoholi, ja siksi kokeilin isompaakin annosta. Olo ei kuitenkaan muuttunut mihinkään, niin sekavaksi ja aggressiiviseksi en tullut kuin alkoholista tulee.

En taida jaksaa vastata tämän jälkeen. En kirjoita siksi että mielestäni ihmisten pitäisi käyttää heroiinia, vaan siksi että ihmisten pitäisi lopettaa lapsellinen alkoholin puolustaminen.

Vierailija
11/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 saako kysyä miksi olet saanut sairaalassa morfiinia tai muita opiaatteja

Pitkäaikaissairauden ja sen hoitojen takia. Nykyään ei enää tarvitse käyttää mitään lääkkeitä, toivottavasti myös jatkuu näin. :)

Vierailija
12/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain morfiinia sektion jälkeen.

Oma lapseni sai morfiinia Puuhamaassa (ambulanssimiehet antoivat kun lapsi vakavasti loukkaantunut).

Lääketiede ei vain ole kehittänyt mitään parempaa kipulääkettä kuin morfiini, joten sen käyttö ei ole ollenkaan niin harvinaista kuin moni kuvittelee.

Vierailija
13/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Concertaa.

Vierailija
14/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeisiin verrattuna. Aiheuttaa melkoisia vahinkoja moniin sisäelimiin ja tuhoaa elämän yhtä tehokkaasti, ellei tehokkaamminkin. Kieltolaki ois hyvä ratkaisu, etenkin kun vanhemmat eivät puutu edes lastensa kännäilyyn.

Vierailija
15/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oprahin"? Oprahn nimessa h on kuulumaton.

Vierailija
16/16 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiini oli ehdoton ykkönen eli siis pahimmasta päästä. Alkoholi oli viitonen eli paha sekin, kun esimerkiksi ekstaasi oli vasta sijalla 19.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme