Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kebabaliha-lastuja? suositelkaas minkä merkin sellainen olis hyvää?

Vierailija
08.09.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette kai te lapsille niitä syötä? Eikö puhdas liha olisi ihan paras vaihtoehtoja ihan mihin vain niitä ikinä laitattekin...

Vierailija
2/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä voi kotona joskus tehdä vähän mättösapuskaakin :) tulee halvemmaksi kuin käydä jossain kebabpaikassa, on itsetehtynä parempaa ja saa laittaa päälle tai väliin niitä täytteitä mitä itse tahtoo. Meillä ei ole lapsia, ihan normaalipainoisia aikuisia ollaan ja terveellisesti syödään. Jos tehdään noita kebabannoksia, käytetään tuoretta salaattia, kurkkua, tomaattia, sipulia, kermaviiliä yms runsaasti. Tuskin on sulta mitenkään pois;) kannattaa löysätä sitä pipoa välillä....

Ja vaikka ois lapsiakin, niin kyllä niille voisin tarjota tuollaista annosta ihan hyvällä mielellä. Kyseessä ei ole mikään päivittäinen ateria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää rakkaat sisaret ihan mitä haluatte, itse te kokonaisuuden tiedätte. Tämä vain on niin ihanaa että aina joku hikeentyy kun esittää jonkun vastakkaisen kommentin.

Vedän sanani takaisin...

t. se joka yökötteli kebablihaa ja joka on hyvin todennäköisesti syönyt jostain koiranlihasta valmistettua kebabia kiinassa ja sen vuoksi ikinä enää syö sellaista (varsinkaan pakastettuja ulkomailta tuotuja)

Vierailija
4/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olet, kun rupesit noin hehkumaan... että oikein terveellinen versio kebabista? Ja vielä hyvääkin?

*reps*

Vierailija
5/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on halpoja ja hyvänmakuisia(pakasteesta) mutta niissä on seassa sellaisia jänteen palasia. yök! kaikki nuo kaupan kebablastut mitä olen syönyt on ollut ihan hyviä. eli snellman ja portti ainakin taitaa valmistajia olla.

Vierailija
6/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jauhelihasta. googleta kebab reseptiä, on tosi helppoa! tehtiin just pari viikkoa sitten viimeksi, nam!

Vierailija
7/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myytävä, laadukaslihainen kebablastu on mahdottomuus. Toivoisin, että ei, mutta kaupalla ei ole tarve tsempata.

Osta iso pala lihaa ja tee itse.

Vierailija
8/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä meillä syödään, myydään isossa rasiassa (ovat eripainoisia). Käristä pannulla ja namnam, tosi hyviä ja sopivasti maustettuja! Mitään muita kebablastuja emme suostu syömään kotona.

Vierailija
9/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni myy myös pelkkää lihaa, eikä kilohintakaan ole mikään mahdoton. Meillä on vakipaikka, mistä haen aina silloin tällöin, ja kun on tuoretta voi loput pakastaa ja laittaa sitten vaikka pyttipannuun.

Vierailija
10/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten jauhelihasta voi tehä kebablastuja??

Vierailija
11/15 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS oikaisusta :)

Vierailija
13/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa Korv-Görans:in kebablastuja. Usein grillillä (ainakin täälläpäin) käyttävät näitä ja ovat mielestäni tooosi hyviä. Karvakäsiltä ostetut onkin sitten asia erikseen. Mut noin eineksenä noi on mielestäni parhaita.

Vierailija
14/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussissa olevat toimii ainakin meillä. Olen maistanut Wotkinsia ja Lidln, mutta Portin kebablastut vie voiton .

Vierailija
15/15 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan