Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis nyt kyllä keittää ja pahasti!! vanhasen palkka yli 12 tuhatta euroa KUUSSA!!!

Vierailija
21.09.2009 |

siis olen ollut ehkä tyhmä enkä aikaisemmin niin kiinnostunut politiikasta kun kuvittelin kansanedustajien ja ministerien saavan n.5000e kuussa,eli enempi kuin tavan kansalainen muttei kuitenkaan ihan mahottomia. mutta että yli kymppitonni kuussa!!!! hohoijaaa.siis oikeesti,mua vituttaa niin että päähajoo. ihan perseestä koko suomen hallitus!!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla eri kuin asuinmaa.

Ei pelkkä kansalaisuus velvoita maksamaan veroja. Verot maksetaan sinne missä asutaan. Eikö tämä ole ihan yleismaailmallinen tapa?

Vierailija
42/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei onneksi tartte kirjoittaa hitaasti.

Osaisikohan Räikkönen, Palander ja muut edes lukea tai olisivatko edes hengissä, jos sinun ja meidän kaikkien vanhemmat olisi verovaroin rahoittaneet suomalaista maksutonta koulu- ja neuvolalaitosta. Tuskin ainakaan olisivat urheilun huipulla. Eihän sekään ollut vaikeaa!?

[i Kirjoitan hitaasti, jotta kateudeltasi ymmärtäisit paremmin: jos ei asu Suomessa, ei makseta verojakaan Suomeen! DO DII! Eihän ollut vaikeaa! Jippii!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kun sellaselle miehelle joka on ku mikäki julkkis kaikkine sekoiluineen ja epäluottamuslauseineen ja vaaliraha huijauksineen vallassa joka kannattaa porvariutta eikä tavan kansalaiset joita suomessa suurin osa saa mitään hyötyjä. en voi käsitää miten ihmiset äänestää porvari puoluetta. olen sitä mieltä että vanhatikäluiokat äänestävät aina sitä samaa vanhaa tuttua-porvarivpuoluetta siis.eivät viitsi edes tutustumaan uusiin puoleisiin jne. nuorten pitäisi nousta sohvilta äänestämään niin jo päästäisi tuosta porvaipuolueesta joka tukee vain rikkaita ja yrityksiä/johtajuutta!

Vierailija
44/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso seuraavan kerran kun iltasanomat tai -lehti julkaisee nämä parhaiten tienaavat.

Kyllä Suomen ministerit jäävät kauas jälkeen. Periaatteessa kunnon duunari-pohjalla, jollain rakennusfirmassa on voinut tienata vuosikausia paremmin kun on tiennyt mitä pitää tehdä.

Vanhanen ei eläessään saa tehdä mitään rauhassa, hänen yksityisyytensä on lopuniäksi mennyt.

Ja siitä saa 13 tonnia MIINUS verot.

Annetaan verottajien tienata, kyllä ne kuule tekee ihan joka euron edestä työtä.

Vierailija
45/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on valinta, minkä maan valitsee asuinmaakseen, jos ammatti on liikkuva. Miksiköhän niin monelle urheilijalle paikaksi on valikoitunut esim. Monaco? Ihan kauhean montaa alppikisaa siellä ei järjestetä eikä kai formuloitakaan kuin kerran vuodessa. Että kyllä se on ihan aktiivinen valinta olla maksamatta veroja.

En muista numeroani, ehkä 46

Vierailija
46/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ovat olleet näissä verotalkoissa mukana.

Mutta siis: jos av-mamman di-inssimies (kallis koulutus verovaroilla) saa hyvä liksaisen palkan vaikka USA:sta. Mamma pakkaa kersat, kimpsut ja kampsut ja muuttaa miehineen meren taakse seuraavaksi 20v.

Arvoitusosuus: Mihin av-mamman mies maksaa verot?

Nii-in. Tiedät itsekin. Mutta kun Kimi tienaa NIIN PALJON, niin eihän se nyt voi olla mitenkään reilua että se maksaa veronsa vaan Sveitsiin. Ihan epistä!

Vierailija
47/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohta ne eduskuntavaalit tulee. Ala täällä vaan värväämään av-mammoja, niin ehkä voit saada meidän äänet.

Eduskunnassa sitten olet joka kerta paikalla ja ajat fillarilla keskustassa, käyt joka ikisessä kissanristiäisissä ja kesätapahtumissa koko ns lomasi aikana ja menet joka ikiseen juhlaan mihin yleensäkin saat kutsun ja aina toimittajan edessä näytät kauniilta.

Lisäksi muista heti alkaa miettimään luottopukijasi kanssa itsenäisyyspäivän pukua.

Eli tuot itsesi esille noin miljoona kertaa kauden aikana ja voit urallasi pikkuhiljaa yletä.

Tosiasia on että palkka on naurettavan pieni ja meillä kaikilla on mahdollisuus siihen.

Vai oliko noilla myös, taitaa olla, että pitää olla syntynyt Suomessa.

Vierailija
48/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta olis yhtään sen enemmän jees, jos minä itse tai mun kuviteltu inssimieheni isopalkkaisessa hommassa muutettais meidän "asuinmaaksi" Monaco, kun me ollaan vähän siellä, täällä ja tuolla vuoden aikana.

Vierailija
49/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden av palstalaisten palkkoihin verrattuna. Ei kauaakaan oo ku tääl oli joku viestiketju hyvin tienaavista henkilöistä, taisi jollakin lähennellä palkka 10 000e. Taitaa täällä kirjotella kaikki ministereiden puolisot :)))

Vierailija
50/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhkamaksut ja asuntolainan verovähennyksen poisto on ihan ok juttuja. Ei tunnu missään. Ensin nyhdetään kaikki rahat pk-seudulla asuvilta ja syydetään maakuntiin.

Vierailija
51/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu Suomi elättää pk-seutua ja sitten pk-seutu itkee, kun muutama roponen kaikesta ilmaiseksi saadusta pitää antaa pois. Juu, ja asun Tampereella eli ihan kaupunkilainen itsekin.

ruuhkamaksut ja asuntolainan verovähennyksen poisto on ihan ok juttuja. Ei tunnu missään. Ensin nyhdetään kaikki rahat pk-seudulla asuvilta ja syydetään maakuntiin.

Vierailija
52/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida autoissaan päästä ihan samaan.

Onko Vanhanen jotenkin erityisen ympäristöystävällinen poliitikko? Esimerkkejä?

Vierailija
53/54 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oprah Winfreyn vuosipalkasta, 385 miljoonaa? Ihan omilla avuilla ansaittu, ei edes ilmaista koulutusta saanut. Pikkusummia ovat suomalaiset palkat.

Vierailija
54/54 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkufirman tj tienaa saman verran kuin minä, joka olen työtön....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi