Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis nyt kyllä keittää ja pahasti!! vanhasen palkka yli 12 tuhatta euroa KUUSSA!!!

Vierailija
21.09.2009 |

siis olen ollut ehkä tyhmä enkä aikaisemmin niin kiinnostunut politiikasta kun kuvittelin kansanedustajien ja ministerien saavan n.5000e kuussa,eli enempi kuin tavan kansalainen muttei kuitenkaan ihan mahottomia. mutta että yli kymppitonni kuussa!!!! hohoijaaa.siis oikeesti,mua vituttaa niin että päähajoo. ihan perseestä koko suomen hallitus!!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aika vähän Suomen pääministeri saa. eikä mun mies ole mikään isoin johtaja vielä. joillakin on aika hatarat tiedot mitä tietyt tahot yritysmaailmassa saa palkkaa.

Vierailija
22/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu olla isompi palkka kuin riviedustajille. Kansandustajille läsnäoloja korreloiva palkkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään siitä, että johtaa tätä koko puljua. Oikeasti jokainen pikkufirman toimitusjohtaja pääsee samoihin ansioihin... Kyllä, kadehdin monien poliitikkojen ja johtajien etuja, mutta kyllä pääministerin työ on vastuultaan ja stressiltään sitä tasoa, että eipä voi tuota palkkaa kadehtiakaan.

Ja mun VUOSIpalkka on aika lähellä vanhasen kk liksaa.

Otappa selvää asioista.

Vierailija
24/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään siitä, että johtaa tätä koko puljua. Oikeasti jokainen pikkufirman toimitusjohtaja pääsee samoihin ansioihin... Kyllä, kadehdin monien poliitikkojen ja johtajien etuja, mutta kyllä pääministerin työ on vastuultaan ja stressiltään sitä tasoa, että eipä voi tuota palkkaa kadehtiakaan.

Ja mun VUOSIpalkka on aika lähellä vanhasen kk liksaa.

Otappa selvää asioista.

Jo olet huonosti neuvotellut palkkasi! Vaihda nyt hyvä ihminen työpaikkaa!!

Minäkin osa-aikaisena ravintolatyöntekijänä toimiessa sain 15000€ vuodessa.

Vierailija
25/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan tulisi olla kutsumusammatti ja palkka sen mukaan.

Vierailija
26/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt vaativasta työstä täytyy saada kunnon korvaus. Enemmän väärin on se, että VITUN KAPITALISTISIAT OSAKEPELURIT SAAVAT PÄÄOMATULONSA 28% VEROTUKSELLA. Jos seuraavissa vaaleissa joku lupaa kiristää pääomatulojen verotusta, niin äänestän sitä samantien. Vittu että tekisi mieli tappaa jokainen kokoomusta äänestävä idiootti.

Minä saan elantoni osakekaupalla ja äänestän kokoomusta. Ja harrastan verosuunnittelua... Mennäänkö joskus oluelle yhdessä?

Kun työttömyys vielä kasvaa, niin kohta alkaa Suomessakin Mersut palaa kadulla ja kivet lentää hienojen ihmisten ikkunoista sisään. ODOTA SITÄ!

Eivät ala lennellä. Eivät ihmiset tyhmiä ole... Jos tavaraa ( paperia, koneita, laivoja ) ei saada kaupaksi niin ei siihen paikkojen rikkominenkaan auta.

Mersu minulla on ja joku yksittäinen sekopää tosiaankin voi vandalisoida sitä -mutta onneksi saan vakuutuksesta uuden tilalle.

Koita ymmärtää että kateuden lietsomisella et voita mitään. Mutta sinäkin voit säästää ja ostaa osakkeita -pienelläkin pääomalla pääset alkuun, itse aloitin jo kymmenvuotiaana.

Vierailija
27/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elätte, jotka väitätte Vanhasen "johtavan Suomea"? Ja jos johtaa, niin miten helvetissä johtaa? Antaisin kaksi vaihtoehtoa, mutta ne sensuroitaisiin....

Vierailija
28/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin tekisin yhtä paljon töitä ja istuisin vielä yöllä sängyssä lukien puuduttavia raportteja niin totta hemmetissä pitäisi kunnon palkkakin olla. Valitettavasti aina ei näin ole ja sitten on aina niitä joilla menee palkka todella överiksi, esim. 40t/kk + lisät ja edut..

Vierailija
29/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keskustan kannattaja, mutta tätä kutsutaan demokratiaksi. Ihana Suomen kansa on näin päättänyt, joten siihen on nyt tyytyminen. Jos ei tyydytä niin jokainen voi ensi vaaleihin asettua ehdolle.

Jos pääministerin palkka olisi kovin huono, eihän sinne kukaan järkevä ja koulutettu ihminen edes pyrkisi.

Ja se pikkujohtaja (en muista numeroa), jonka palkka on 1000€ kuussa, olisiko syytä vaihtaa alaa? Ei kenelläkään voi olla noin huono palkka.

Vierailija
30/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maksan puolet veroa. En ole rikas, auto on vanha jne. Mutta on toki ylimääräistäkin tuhlattavksi.

Vierailija
31/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti että saatais tosi kovia johtajia valtionjohtoonkin, pitäisi maksaa kyllä roimasti enemmän. 5000 saa kyllä ihan tavallinen kansalainen, esim. minä, kun on vaan hyvä koulutus ja vähän työkokemustakin. Ei tarvitse yöuniaan menettää koko maan asioiden takia...

Vierailija
32/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karalahdet ja selänteet ja koivut ja räikköset???

Ilman käytännössä mitään koulutusta, "ammatilla" jolla ei ole mitään merkitystä maailmassa?

Vierailija
33/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 ja risat. Pääministerin palkka enemmän. Molemmat töissä 24/7.

Vierailija
34/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mokomat kiittämättömät eivät maksa edes veroja Suomeen. Matti V. sentään kiltisti maksaa osansa niin kuin me muutkin ja tekee työtä, jolla kuitenkin on tarkoitus.

Mun mielestä kaikki nämä nolot "urheilu"sankarit ansaitsevat liikaa. Mutta hei, sehän ei olekaan demokratiaa vaan me tollot ollaan vaan valmiita maksamaan siitä kaikesta tuotteiden hinnassa. Sponsorirahallahan tuota ruljanssia pyöritetään.

Vierailija
35/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tienaan sitten enemmän, ja mieheni melkein saman verran kuin Matti. Emme todellakaan hakeudu politiikkaan, paska työ juuri tuolla 24/7 työajalla. Ei sitä työtä voi ainakaan palkan takia tehdä!

5000 ja risat. Pääministerin palkka enemmän. Molemmat töissä 24/7.

Vierailija
36/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin liikaa? En oikein ymmärrä. PÄÄMINISTERI voisi saada enemmänkin. Se on aika pieni summa olla koko ajan mediassa syytettynä ties mistä perättömästä jota hän ei ole edes saanut aikaan. Just, pienemmällä palkalla saisit sinne jotain lukemattomia deekuja, nehän sen paremman hallituksen saiskin aikaan! Lapsellista!

Vierailija
37/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

p***aduunista mielestäni. Ja verottaja vie vielä puolet.

Mun mies on ihan tavallinen opistotasoinen it-hemmo ja ansaitsee 5400 eur/kk. Kyllä pääministerin homma on aika paljon vastuullisempaa mielestäni.

Vierailija
38/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun Räikkösen pitäisi maksaa veronsa Suomeen? Eihän se edes asu täällä! Sen vähän mitä teitä täällä kuluttaa käydessään, on kyllä maksanut kiinteistöveroissa.

Vierailija
39/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mokomat kiittämättömät eivät maksa edes veroja Suomeen. Matti V. sentään kiltisti maksaa osansa niin kuin me muutkin ja tekee työtä, jolla kuitenkin on tarkoitus. Mun mielestä kaikki nämä nolot "urheilu"sankarit ansaitsevat liikaa. Mutta hei, sehän ei olekaan demokratiaa vaan me tollot ollaan vaan valmiita maksamaan siitä kaikesta tuotteiden hinnassa. Sponsorirahallahan tuota ruljanssia pyöritetään.

Kirjoitan hitaasti, jotta kateudeltasi ymmärtäisit paremmin: jos ei asu Suomessa, ei makseta verojakaan Suomeen!

DO DII! Eihän ollut vaikeaa! Jippii!

Vierailija
40/54 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää Suomea kotimaanaan. Ilmeisesti joskus vanhuuden päivillä tulee sitten tänne. Onneksi ei varmaan juuri tartte kuluttaa verovaroja, jos ei hassaa rahojaan sitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän