Oletko, mitä syöt? Kerro, mitä söit eilen ja
muut koittavat arvata sen perusteella
-asuinpaikkasi (noin suunnilleen) ja asumismuotosi
-ikäsi
-perhetilanteesi
-ammattialasi
ym. asioita sinusta. Katsotaan, meneekö yhtään oikein.
Itse söin eilen:
-neljänviljan puuroa, puolukoita, maitoa, appelsiinituotemehua ja vihreää teetä (n. klo 9.00)
-kotitekoisia sämpylöitä, margariinia, juustoa, ompun ja kahvia (n. klo 11.00)
-uunilohta, kermaviilikastiketta, keitettyjä perunoita, keitettyä kukkakaalia, salaattia, puolukkapiirakkaa, jätskiä ja kahvia (n. klo 15.00)
-kotitekoisia sämpylöitä, margariinia, juustoa, punaherukkavispipuuroa, maitoa, kamomillateetä (n. klo 21.00)
Kommentit (50)
muut koittavat arvata sen perusteella -asuinpaikkasi (noin suunnilleen) ja asumismuotosi -ikäsi -perhetilanteesi -ammattialasi ym. asioita sinusta. Katsotaan, meneekö yhtään oikein. Itse söin eilen: -neljänviljan puuroa, puolukoita, maitoa, appelsiinituotemehua ja vihreää teetä (n. klo 9.00) -kotitekoisia sämpylöitä, margariinia, juustoa, ompun ja kahvia (n. klo 11.00) -uunilohta, kermaviilikastiketta, keitettyjä perunoita, keitettyä kukkakaalia, salaattia, puolukkapiirakkaa, jätskiä ja kahvia (n. klo 15.00) -kotitekoisia sämpylöitä, margariinia, juustoa, punaherukkavispipuuroa, maitoa, kamomillateetä (n. klo 21.00)
mutta kuitenkin "maalla" (tyyliin Nurmijärvi tms). Oma (osittain pankin) puutalo, jossa isohko tontti. Kotiäiti.
Minä:
aamulla: kahvia
päivällä: jauhelihakastiketta, keitettyjä perunoita, salaattia
illalla: vihanneksia ja dippikastiketta, jäätelö
lisäksi 2 lasia valkoviiniä
ja lapseton kirjanpitäjä Klaukkalasta. Ikää 47v.
aamupala: 1 purkki maitorahkaa + 1/3-tölkillinen papaijapaloja, 2 porkkanaa
lounas: pakastepinaattikeitto (koko paketti) + kaksi keitettyä kananmunaa, kupillinen mustaviinimarjoja ja lasi sokeroimatonta karpalomehua
välipala: 2 porkkanaa ja puolikas kurkku
iltapala: lautasellinen maustamatonta jogurttia, edelliseltä päivältä jääneet 2 nakkia, omena
Lisäksi join joka aterialla pari lasia vettä, ja vettä join myös päivän mittaan muutenkin runsaasti
koulutukseltaan merkonomi, asuu vuokralla
-aamupalaksi puuroa ja raejuustoa
-lounaaksi chilitonnikalaa ja pastaa
-päivälliseksi kanaa ja riisiä
-iltapalaksi rahkaa ja ananasta
-treenin päälle palautusjuoma
-Ei aamupalaa, vain battery
-Grillibroileria ja pastaa kermakastikkeessa
-Patonkia ja kylmäsavulohta, limua
-Kaalikääryleitä, keitettyja poerunoita, jotain uunilihaa ja kanttarellikastiketta
-Iltapalaksi jugurttia ja vielä pari kaalikäärylettä
Ainakin näitä söin,varmaan jotain muutakin ja kahvia toki myös pari kupposta... Antaa tulla!
mä söin aamulla pari leipää kinkulla ja juustolla ja join varmaan litran kahvia.
lounaaksi söin kebabin ranskalaisilla ja pari palaa pizzaa ja join cocis zeron 1/2l
Päivällä twix patukka ja kuppi kahvia
Illalla pari palaa pizzaa ja loput kebabista ja pari olutta.
Minä:
aamulla: kahvia
päivällä: jauhelihakastiketta, keitettyjä perunoita, salaattia
illalla: vihanneksia ja dippikastiketta, jäätelö
lisäksi 2 lasia valkoviiniä
Aamupalaksi kaks leipää ja kuppi kahvia.
Päivälliseksi pippuripihvi ja lohkoperunat. Jälkiruokana paahtovanukasta.
mä söin aamulla pari leipää kinkulla ja juustolla ja join varmaan litran kahvia.
lounaaksi söin kebabin ranskalaisilla ja pari palaa pizzaa ja join cocis zeron 1/2l
Päivällä twix patukka ja kuppi kahvia
Illalla pari palaa pizzaa ja loput kebabista ja pari olutta.
oikeasti 33v 3 lapsen äiti, asuu omassa omakotitalossa ja käy töissä :)
neljän aikaan söin napolinpataa (pussikamaa) ja illalla taisin syödä yhden hodarin ja join pari lasia viiniä.
aamulla 4 viljanpuuroa
join kolmeen mennessä pari kuppia kahvia. muutaman mukin vettä, pari lasia kivennäisvettä.
kolmelta söin pienen jonkun itsetekemän kerroskiisselin.
neljän-viiden tienoilla söin keksinja noin pallon verran jäätelöä.
illalla kymmenen tienoilla söin useita juusto-maustekurkkuvoileipiä.
Minä: aamulla: kahvia päivällä: jauhelihakastiketta, keitettyjä perunoita, salaattia illalla: vihanneksia ja dippikastiketta, jäätelö lisäksi 2 lasia valkoviiniä
kertokaa te muutkin mitä oikeasti olette, meneekö mikään ennustus oikeaan :-)
neljän aikaan söin napolinpataa (pussikamaa) ja illalla taisin syödä yhden hodarin ja join pari lasia viiniä.
töissäkäyvä ihminen, asut omistusasunnossa ja ajat audia... Olet avoliitossa
5 ei ole laihiksella, eikä ole ollenkaan lapsia, mutta on kyllä eronnut ja asuu kaupungissa sekä vuokralla. Koulutus on maisteritason tutkinto
koulutukseltaan merkonomi, asuu vuokralla
-Ei aamupalaa, vain battery
-Grillibroileria ja pastaa kermakastikkeessa
-Patonkia ja kylmäsavulohta, limua
-Kaalikääryleitä, keitettyja poerunoita, jotain uunilihaa ja kanttarellikastiketta
-Iltapalaksi jugurttia ja vielä pari kaalikäärylettäAinakin näitä söin,varmaan jotain muutakin ja kahvia toki myös pari kupposta... Antaa tulla!
-Ei aamupalaa, vain battery -Grillibroileria ja pastaa kermakastikkeessa -Patonkia ja kylmäsavulohta, limua -Kaalikääryleitä, keitettyja poerunoita, jotain uunilihaa ja kanttarellikastiketta -Iltapalaksi jugurttia ja vielä pari kaalikäärylettä Ainakin näitä söin,varmaan jotain muutakin ja kahvia toki myös pari kupposta... Antaa tulla!
naimisissa ja lapsia kolme ja viimeisestä vielä kiloja jäljellä, aika nappiin menit! 9
muistaa noin tarkkaan mitä söi eilen?