Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mieheni lähettelee itsestään kuvia johonkin numeroon

Vierailija
30.12.2008 |

Olen nyt aika järkyttynyt.

Etsin miehen kännykän muistikortilta hänen ottamiaan joulukuvia. Siellä olikin lisäksi aikas julkeita alastonkuvia miehestä eri puolilla asuntoamme.

Kun ryhdyin tutkimaan puhelinta tarkemmin, kävi ilmi, että mies on lähetellyt näitä kuvia eri numeroihin. Mm. jollekin sellaiselle nettisivustolle, jossa etsitään kuvien kanssa seksiseuraa tai sitten jätetään alastonkuvia arvosteltavaksi (googletin numeron ja sellainen sivu sen takaa paljastui).

Siis mitä ihmettä? Oksettava olo. Mies touhuaa tällaista selän takana.... Pitäiskö lähteä ovet paukkuen kaverin luo vai mitä. Olen ihan turta ja itkettää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostua siitä roisimmasta seksistä ?

Olen itse sinkkuna osallistunut samanlaiseen touhuun haluissani,kun ei seksikumppania ollut ja nyt se jopa kaduttaa...Olen siis nainen.

Miehesi kaipaa selvästi ehkä roisimpaa seksiä tm.jota et pysty hänelle ehkä tarjoamaan,valitettavasti.Mielestäni tuo on jo askel pettämiseen...Keskustele hänen kanssaan asiasta ja tee johtopäätökset,itse lähtisin kävelemään,törkeä loukkaus.

Vierailija
22/24 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olisin ollut koko suhteen ajan ollut kiinnostunut vähän mielikuvituksellisemmasta seksistä, jos ois vaan mies siihen suostunut. Eli ei nyt mielestäni siitä kyse, ettei olisi kotona saanut seksiä.

Yritin miehelle tästä jutella uudelleen asiallisen rauhallisesti. Sanoin, että kai hän ymmärtää, että tässä todennäköisesti ero edessä ja että sitäkö hän on halunnut, ei ole vaan saanut avattua suutaan.

Miehen ainoa selitys on se, että kun näitä palveluja mainostetaan nettisivuilla niin hän oli utelias ja halusi kokeilla. Ei kuulemma halua erota.

Mun mielestä äärimäisen lapsellista käytöstä, jos nyt tuo miehen "selitys" edes pitää paikkansa. Hänen mielestään kyse ei ole pettämisestä, eikä hän ymmärrä, miksi nostin asiasta metelin.

Yllättävää, että näin monen vuoden jälkeen paljastuu, että meillä on ihan eri arvomaailma.

Taloudellisesti en pelkää eroa. Minulla on hyvä työ ja asumme vuokralla, joten ei tarvitse kämpästäkään ruveta tappelemaan. Etsin uuden asunnon ja muutan. Täällä en pysty enää asumaan, joka huoneessa näen silmissäni vaan miehen niissä törkeissä kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi on suostunut kanssasi noin harvoin seksiin, niin kyllä vahvasti epäilen, että hän on homo. Veikkaan, että teidän liitto on miehen puolelta kulissi, joka kohta kaatuu...

Vierailija
24/24 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jäänyt samoista jutuista kiinni...tiedän varsin hyvin tunteesi!Hän myös kielsi loppuun saakka mitään tehneensä tai lähetelleensä,heh!Sitten yksi yö ratsasin hänen puhelimensa niin eipä mies voinut enään mitään kieltää!!Hänellä oli myös salainen liittymä jolla hän tätä teki,sitähän ei ole mulle vielä myöntänyt eikä tarvinnut koska tiedän sen!!

Noh nyt eletään ns.suhteen jatko ajalla ja sanoin että seuraavasta lähden kälppimään!!

Kaiken tämän syynä on se että hänen mielestään minä en pidä häntä haluttavana ja seksikkäänä,hän on tehnyt omia olettamuksiaan meidän arjesta ilman edes kysymyttämänä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi