Lue keskustelun säännöt.
Miten tukea ystävää?
20.09.2009 |
Toisella äiti hyvin sairas, paheneva, pitkälle edistynyt alzheimer (ei esim. tunnista lapsiaan eikä muista omaa nimeään).
Toisella juuri toinen keskenmeno peräjälkeen, kolmas kaiken kaikkiaan.
On niin paha mieli heidän puolestaan.
Olen jutellut puhelimessa, laittanut tukiviestejä, kertonut, että he ovat tärkeitä ja rakkaita.
Tuntuu vain niin riittämättömältä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
myötäeläjiä kaivataan todella. Olet toiminut oikein - tsemppiä sinulle jatkossakin!