Lusmula lusmumammoille!!
Perustetaan lusmumammoille oma lusmula, jonne he voivat mennä. Siellä voivat maata ja syödä ja olla tekemättä mitään sillä välin kun heidän jälkeläisensä ovat yhteiskunnan maksamassa hoidossa. Ja kakrut voitaisin vielä yhteiskunna toimesta hakea ja vielä hoitoon ja mammat samoin - mieluummin lavitsalla.
Kommentit (8)
noin lapsellisia ja typeriä juttuja kirjottelette.ite olen 20v eikä kyl tulis mieleen tällästä lusmu ripuli juttua tänne vääntää..sori ny vaan.........
noin lapsellisia ja typeriä juttuja kirjottelette.ite olen 20v eikä kyl tulis mieleen tällästä lusmu ripuli juttua tänne vääntää..sori ny vaan...
..jottei tartte lapsia siellä kotona kenenkään hoitaa (lapset siis 24h-hoitoon..). Miehet tekemään orin hommat ja taas taas saadaan uusia yhteiskunnan verorahoilla eläviä..
Huoh, teinipalstat on ihan erikseen. Tai toinen vaihtoehto, oma elämä on pahasti hukassa...
et nää kirjottajat on kuitenki sitä 30v luokkaa..tirskuu-äiti 21v
.. niille äideille, jotka eivät jaksa hoitaa lapsiaan kotona (ei siis koske työssäolevia eikä opiskelijoita). Lapset päiväkotiin ja viereisestä ovesta sisään mammat kerämään voimia, jotta kestäisivät illat tätä arkea.
.. pihalla pyörii mammoja, jotka raahaavat lapset aamupalalle tarhaan ja palaavat kosimaan kotiin ja iltapäivällä lähtevät vähän tuulettumaan, jotta jaksavat hakea lapset juuri ennen sulkemisaikaa tarhasta.
Kai sinä olet siellä pyyhkimässä läskiperseeni kun en jaksa sitä ripuloinnin jälkeen itse tehdä?
JEEEEEE