Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lennen talvihaalarit

Vierailija
20.09.2009 |

Kävin tuossa paikallisessa lastenvaatekaupassa ja sielä oli Lennen haalareita, mut ei sit mitään hajua et millaisia ne on. Hinta kuitenkin 90 euroa, toisaalta ihan ok hinta. Verrattuna Reimaan ja Reimaan en periaatteessa osta.

Ny kokemuksia :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Lennen kosteussuojattu talvihaalari vauvalla ja se oli ainakin aivan ihana (sellainen karvainen sisus ja korvat ja kaikkea ;-).

Hyviä Lennen tuotteet on minusta laadultaan. Pikkuisen kalliimpia kuin Jonathanit, mutta ehkä vähän harvinaisempiakin eli ei tule niin usein vastaan.

Vierailija
2/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko 5 vuoden ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Virossa ja täällä niitä myydään paljon (kun on virolainen tuote).

Täällä hintaa on haalarilla n 55-70e, rukkasilla n 6-8e ja hattuja on vaikka kuinka monen hintaista.

Tallinnassa on varmasti kalliimpaa, mutta etelämpänä hinnat on edullisempia. Tallinnan Lennen tehtaanmyymälän hintoja en tiedä. Kaubamaja ja Stockman on kalliimpia, kuin lastenvaateliikkeet.

Mutta yhden haalarin suomen hinnalla pääset tallinnaan ostamaan haalarin (ja samalla ehkä muutakin) ja jos tarvitset useamman haalarin niin säästää aina vain enemmän.

Itse olen tehnyt niin, että sovitan jossain lapsille sopivan koon ja menen ostamaan sitten sen koon jostain pienemmästä paikasta. Näin ei tartte raahata lapsia mukaan ja saa haalarit edullisemmin :)

Vierailija
4/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut niitä. Hyviä, nättejä, mitoitus vähän pienempää kuin esim. reimatecissä. Mutta ei jos remuaa, siis ei oo mitään cordura-versiota.

Täällä hintaa on haalarilla n 55-70e, rukkasilla n 6-8e ja hattuja on vaikka kuinka monen hintaista.

Tallinnassa on varmasti kalliimpaa, mutta etelämpänä hinnat on edullisempia. Tallinnan Lennen tehtaanmyymälän hintoja en tiedä. Kaubamaja ja Stockman on kalliimpia, kuin lastenvaateliikkeet.

Mutta yhden haalarin suomen hinnalla pääset tallinnaan ostamaan haalarin (ja samalla ehkä muutakin) ja jos tarvitset useamman haalarin niin säästää aina vain enemmän.

Itse olen tehnyt niin, että sovitan jossain lapsille sopivan koon ja menen ostamaan sitten sen koon jostain pienemmästä paikasta. Näin ei tartte raahata lapsia mukaan ja saa haalarit edullisemmin :)

Vierailija
5/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eiköhän laatu ole ihan hyvä =) Jos siis tykkää Reimasta, niin tykkää ehkä, maybe? myös Lennestä ;)

Vierailija
6/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin rymyämistä kun Reimatec. Hihat oli sellasta erilaista kangasta, kesti nekin tosi hyvin, eikä ollut koskaan yläosastakaan märkä. Mutta vyötäröstä alaspäin ei mennyt vesi läpi ja kulumia tai karheumia ei edes tullut, vaikka kuinka rymysi. Viime keväänä leikkipuiston lähellä "tulvi" yksi oja ja poika juoksi täysiä vyötäröä myöden siihen, lähdettiin samantien pois kun haalari oli aivan läpimärkä. Kotiin kun päästiin ja ruvettiin riisumaan niin eipä ollutkaan poika märkä haalarin sisäpuolelta ollenkaan=) Eli vettä piti loistavasti! Suosittelen kyllä!

Vierailija
7/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi paikallisen liikkeen myyjä, että Lennet ovat jopa laadukkaampia kuin Reimatecit. Kummatkin tehdään Virossa, mutta Lennen kankaat ovat parempia. Ja ko. liikkeessä myydään sekä Lenneä että Reimateciä.

Vierailija
8/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena oli vauvankin talvi haalari. Ollut myös Lennen hanskoja ja toppa takki.Vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa.

Olen ostanut ne Tallinnasta että saanut vielä edullisesti.

Vierailija
9/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa Tallinnaan syyslomalla ja voisin käväistä, jos sinne pääsee kohtuudella ilman omaa autoa.

Vierailija
10/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään Lennejä talvihaalareissa. Nyt tulossa neljännen osto. Olen tosi tyytyväinen, erinomainen hinta-laatusuhde ja ulkonäkökin on yleensä ollut kivempi kuin esim. Reima-teceissä...

Vierailija
11/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tallinnaan ei viitti lähteä, täältä on kuitenkin Hesaan matkaa noin 400 kilsaa ja oon raskaana.. Varsinkaan tuollaisella 20 euron hintaerolla. Mut pitääpä käydä kattoos poitsun kaa et kelpaako ne.. Olis vähän erilaiset kuitenkin..

Toinenkin tulokas on poitsu, todennäköisesti niin saa sit toinen jatko käyttöä..

Vierailija
12/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli missähän olisi pk-seudulla paras valikoima Lennen talvihaalareita?

Vierailija
13/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ostaa myös nettikaupasta. ainakin täällä lenne-haalareita: www.juuliajajoonatan.fi

Vierailija
14/14 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mitä meillä on ollut. Malliltaan eivät oikein käy meidän lapsille enää isompana, niissä on suhteessa aika lyhyet hihat. En tiedä onko kaikissa malleissa, mutta vasta katsoin kaupassa (anton&nina) nättiä Lenne takkia, mutta hihat olivat ainakin numeron verran lyhemmät kuin muilla merkeillä. Tai onhan Remussakin aika lyhyet.