Onko joku sukulaisesi/läheisesi joutunut henkirikoksen uhriksi tai kadonnut?
Kommentit (24)
Kyllä on.
Tapettiin ja löytyi paikasta, jonne on pääsy vain rajallisella määrällä ihmisiä. Ketään ei ole tuomittu enkä usko, että koskaan tuomitaan, vaikka mahdollisten tekijöiden joukko ei ole suuri. Minusta kyse on siitä, että uhri ei ole ns. tärkeä ja mitäpä läksi asenteesta uhrin tekemisiä kohtaan.
Entinen poikaystäväni (ei oltu kyllä tapahtuman aikaan enää yhdessä) murhattiin by Late Johansson.
Painettiin villaisella vaikka kyse oli henkirikoksesta ja jatkui vainolla.
Lähisukulainen joutui avomiehensä puukottamaksi, heidän kaksi pientä lastaan olivat tekohetkellä asunnossa myös. Tekijä todettiin syyntakeettomaksi, pakkohoitoon joutui. Tästä aikaa yli 30 vuotta.
Otan osaa teidän kaikkien puolesta. Todella surullista ja hirvittävää joutua henkirikoksen uhriksi, saatika jos läheinen on kadonnut eikä tietoa olinpaikasta.
Joo, tätini katosi ruotsinlaivalla 70-luvulla. Koskaan ei olla saatu tietää, mitä tapahtui. Oli ihan lapsi vielä.
Isoisänisä kuoli kun tappeli kännipäissään.
Ei. Sukulainen on kyllä ollut vankilassa henkirikoksesta.
Joo Isä laittoi itsensä narun jatkeeksi kun olin alle 2v ja isoveli jäi auton alle ja kuoli kun olin 10v ja vajaa vuosi tuon jälkeen viikate tyyppi nappas mut melkein mukaansa kun jäin suojatiellä kuorma-auton alle
Äitimme katosi ja löydettiin kuolleena noin kolme kuukautta myöhemmin.
Veli katosi kotoaan, mutta poliisit löysi sen lopulta vielä saman päivän iltana.
Ei häneen kohdistuvaa rikosta, ennemmin omien juttujensa takia katosi.
Vierailija kirjoitti:
Joo Isä laittoi itsensä narun jatkeeksi kun olin alle 2v ja isoveli jäi auton alle ja kuoli kun olin 10v ja vajaa vuosi tuon jälkeen viikate tyyppi nappas mut melkein mukaansa kun jäin suojatiellä kuorma-auton alle
Nuo eivät liity keskustelun aiheeseen mitenkään.
Valitettavasti on. Seurustelukumppani ampui hånet.
Mielestäni jotkut huumekuolemat ovat henkirikoksia omalla tavallaan, vaikkei ole tuomioita laissa, enkä sitä tässä etsi. Koska esim. nuorelle naiselle voi kumppani tuoda /tuputtaa aineet tai joku kaveria esittävä myydä, miten se koukussa oleva kieltäytyy. Ja teho on niin nopea, ettei nuori kauaa elä. Se on harmillista.
Työkaverini vaimo puukotti hänet kuoliaaksi. Työkaveri oli aika viinaanmenevä, ja kännissä kieltämättä rasittava. Ei hän silti olisi ansainnut tulla puukotetuksi. Vaimo istui teosta vain pari vuotta.
On. Ensin ystäväni oli kadonneena ja hänet löydettiin sitten tapettuna ja piilotettuna, kyseessä oli murha. Tekijä sai "elinkautisen" eli max. 14 vuotta, veikkaan että on vapaalla jalalla 10 vuoden kuluttua.
Joo, tapettiin ulkomailla. En kerro enempää, kun on tunnistettava juttu.