Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA hiusten värjäys epäonnistui, auttakaa!

Vierailija
20.09.2009 |

Eli lyhyesti. Kävin eilen uimassa aamulla jonka jälkeen iltapäivällä värjäsin ennestään vaaleat hiukset kestovärjäyksellä vaalea tuhka värillä. Olin pessyt uimahallissa hiukset hyvin mutta mieleen ei välähtänyt että se vaikuttaa värjäystulokseen.

Tulos:

Tummanharmaat hiukset, piti tulla vaaleat joka oma väri on. Itkin eilen kaksi tuntia enkä tiedä mitä teen. Kampaajalle ei maalla pääse, sitä on varmaan vaikea uskoa mutta viikkoja joutuu odottamaan. Maanantaina pitäisi olla edustuskunnossa ja tehdä hyvä vaikutus, työkin on vaakalaudalla.

Voinko värjätä tänään uudelleen hiukset? Hiukset ovat hyväkuntoiset, ei kuivat ja pesty nyt neljä kertaa plus yksi sitruunakäsittely joka ei auttanut. Nyt pesty vain hoitoaineella.

Mitä teen?

(vasta nyt huomaan, kuinka turhamainen olen ja kuinka paljon hiukset merkitsee, kroppa meni lasten myötä mutta olen aina pitänyt hiuksistani, mutta en todellakaan enää :( )

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain avun edellisistä vinkeistä. Luonnonvaalea värjäys olikin lopputulokseltaan maantienharmaa -> ostin raita-aineen ja sekoitin sampoon kanssa ja tuloksena huomattavasti parempi, ehkä jopa se alkuperäisen toiveen värinen kuontalo.

Jos kampaaja vielä palstalla käy, niin iso kiitos hänelle näistä vinkeistä!

Vierailija
42/55 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA keskustelu on, mutta tämä löytyi kun kirjoitin googleen harmaista hiuksista, jotka on tullut blondauksen myötä. Hausin jakaa kokemukseni teidän kanssa, jotka miettii miten saada se harmaus pois :) Eli ylhäällä "kampaaja" jo kertoikin mitä pitää tehdä! Eli osta värinpoisto (joku halpa ja mahdollisimman mieto!), sekoita aineet sekaisin ihan normaalisti. Kun aineet ovat sekaisin lisää joukkoon melko reilusti shampoota (niin ettei kuitenkaan tule liian vetistä). Sitten vaan peilin eteen ja alat "pestä" (levitä jokapuolelle) hiuksia sillä aineella :) Peilin kautta näät kuinka harmaus alkaa kadota! :) Sitten kun se on lähteny pese vaan heti pois :) + käytä mukana tullutta hoitoainetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan antama vinkki toimi minullakin! Sain karmeat sini harmaat hiukseni pelastettua ilman kallista kampaamo käyntiä ja sain niistä lähes sellaisen väriset jotka halusinkin :) :) Ostin garnierin vaalean raita-aineen ja sekoitin jauheen ja kehite-emulsion yhteen ja lisäsin saman verran tavallista shampoota joukkoon. Hieroin päähäni sitä n. 5min ja huuhtelin. Vinkki: Kannattaa varata jotain oikein hoitavaa hoitoainetta, sillä minun tukka meni aivan sekaisin ja melkein rastoille ja ilman hoitoainetta se olisi ollut mahdoton selvittää auki. Kiitos kampaajalle vinkistä, paras juttu ikinä :) :)

Vierailija
44/55 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kanssa kertomaan kuinka ilonen oon et löysin tän viestikeskustelun! Mulle kävi nimittäin myös niin, että melko keltavaaleista hiuksista halusin keltasuuden pois ja tilalle luonnollisen värin ---> laitoin tuhkanvaalean hiusvärin ja lopputulos oli ihan järkyttävä tummanharmaanvihreä merilevämäinen.. (sitten oli hauska väli koska kaupat oli jo menny töihin, enkä päässy pelastaa tilannetta ja menin aamuvuoroon asiakaspalvelutöihin merilevä-päänä sit vaan :D)

Mutta sitten kävin ostaa vaaleimman raitavärin, sekotin siihe shampoot ja kosteeseen tukkaan hieroin - jeee! Tuli tosi kivan värinen, luonnollisen vaalee ja kiitos sen merilevävärin joka sentäs oli tasanen väri, niin tääki väri on nyt tasanen! Eli suosittelen tätä raitaväri ja shampooo -yhdistelmää kyllä!!!:)

Vierailija
45/55 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA, APUA, SUSI!

Vierailija
46/55 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kampaajan neuvoa ja osta se raitaväri ja lisää siihen shampoota ja hiero hiuksiin kauttaaltaan. Poistaa värin aiheuttaman armauden. T. toinen kampaaja

Vierailija
47/55 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, suuri kiitos Kampaajalle! Mulla oli vihreän harmaat hiukset sävytteen ansiosta ja nyt ovat taas kirkkaan vaaleat =)

Vierailija
48/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Värjäsin blondit hiukset "punaisiksi" mutta tuli oranssit, miten saan tästä blondin ilman että hiukset kärsii?

Vierailija
49/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kestovärit lähtee aaika hyvin pois syväpuhdistavalla tms shampoolla, ruokalusikallisella askorbiinihappoa ja saunassa istumisella. Monta mustaksi mennyttä värjäystä olen sillä vaalentanut.

Vierailija
50/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tätä kokeilla myös liian tummaksi menneeseen ruskeaan? Tyvikasvua eilen värjäsin ja tavottelin semmoista vaaleaa ruskeaa, mutta väriä meni otsikseen ja pituuksiinkin osittain ja ne veti ihan kamalan tummaksi... jäi ihan epätasaiseksi.

Vierailija
51/55 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alla useammat värit, permanenttiä tms? Jos hiukset on hyvässä kunnossa, voit aivan hyvin vetää päälle värin poiston ja sitten uuden värin. Tai saisitko nykyisestä siedettävän vaaleilla raidoilla?

Moi! Toi oli hyvä ohje.Mulla kans kampaajalla hiuksista tuli pähkinän väriset kun olisin halunnut vaaleisiin hiuksiin missä oli juurikasvua vähän tummaa ja vaaleita raitoja niin että niitä vaaleita raitoja olis enemmän mutta kävikin niin ettei mitää vaaleeta raitaa

vaan koko pää pähkinän väristä.Hitto! Voisinko laittaa itte niitä raitoja.Kaks päivää 

vasta on siitä ku kävin kampaajalla.Ärsyttää ja harmittaa tosi paljo ku huomena piti

lähtee juhliin .Pikkumainen oon mutta kuitenki.En oo kotonani tässä tummassa 

tukassa!!!

Vierailija
52/55 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin googlesta tämän vanhan keskustelun kun itselle kävi myös samanlainen värjäysmoka ja hiukset ovat tällä hetkellä harmaat. Olinkin jo toimimassa näiden ohjeiden mukaan, kävin ostamassa raitavärin. MUTTA paketin ohjeessa sanotaan että "älä sekoita tuotetta minkään muun tuotteen kanssa", eli uskallanko tätä nyt shampooseen sekoittaa kun se selvästi kielletään?

Ohjeessa lukee myös että ainetta ei saa joutua iholle tai hiuspohjalle, ja jos näin käy niin värjäys on keskeytettävä välittömästi ja huuhdeltava huolellisesti. Miten voin estää ettei tuotetta mene hiuspohjaan jos sen shampooseen sekotan?

Vierailija
53/55 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee, ettei maalla jumalan selän takana asuminen kannata. Kaupunkilainen olisi jo kipaissut kampaajalle.

Vierailija
54/55 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tässä oman kokemuksen,  yksi syy miksi tälle sivullekin päädyin. 

Minulla on kauniit tummat, kylmään taittavat hiukset, ohimolla jo aika paljon harmaita, mutta hiukset olleet elävänväriset ja ihan kuin vähän raidoitetut. En ole koskaan aiemmin värjännyt itse, nyt ajattelin että kokeilen, jos saisi nuo harmaat peittoon ja vähän lisää kiiltoa hiuksiin. Tutkin pitkään esittelyitä ja päädyin Lorealin Casting Creme Gloss ns. kevytväriin, lupauksia luonnollisesta lopputuloksesta ja kiillosta riitti. Yritin löytää tuoteselotteista viitettä sävyyn, mikä ei taittaisi yhtään punaiseen, mutta en löytänyt.  Värimalllit pakkausten takana ovat yhtä tyhjän kanssa. Valitsin aivan väärin. Sävy oli Icing chocolate ja myyjä sanoi, että se on jäinen ruskea.

Värjäys sujui teknisesti hyvin, mutta lopputulos on iso pettymys. Hiukset ovat nyt aivan liian tasaisen väriset, ihan luonnottomat.  Kuvittelin, että kun hiuksissa oli alunperin eri värivoimakkuuksia, olisi värikin tarttunut eri lailla, mutta ei, samaa tasaista nyt koko pää ja mikä pahinta, kirkkaassa valossa kiiltää punaiseen taittaen. Juuri sitä, mitä viimeiseen asti yritin välttää. Nyt netissä etsimässä luonnollisia kikkoja, millä väriä saisi nopeammin pois.  Valkoviinietikkaa, fairyä tai ruokasoodaa mm. ehdolla. Kaiken kukkuraksi hoksasin, että sana icing ei tässä tapauksessa tarkoita ollenkaan jäätä, vaan kuorrutusta, eli käännös olisi ollut oikeammin suklaakuorrute.  Mokasin kyllä aivan itse, juu.  Ei ikinä enää, kiitos.  Kampaaja saa hoitaa, jos joskus tarvetta värimuutokselle. 

Vierailija
55/55 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilseshampoolla pesu pari kertaa jabkunnolla hoitoainetta sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi