Armeijan käyneet naiset on friikkejä
Kommentit (49)
t, se rva reservin vänrikki :D
Mie lähen heti!
osallistuessaan oman isänmaansa puolustamiseen
jos sota tulisi te olette velvollisia lähtemään rintamalle, onko tullut edes pieneen mieleen?
jos sota tulisi te olette velvollisia lähtemään rintamalle, onko tullut edes pieneen mieleen?
menisin!
elämässään kuin kitistä kotona ja pykätä lapsia
keksisit jos jonkinmoista tekosyytä
jättäisit lapsesi tuosta vain
keksisit jos jonkinmoista tekosyytä
jättäisit lapsesi tuosta vain
Mistä tiedät mielipiteeni noin varmasti?
naurettava koko juttu et naisten tarvii päästä armeijaan -kun mä haluun ja tasa-arvo ja mitä muuta yhtä turhaa.
naurettava koko juttu et naisten tarvii päästä armeijaan -kun mä haluun ja tasa-arvo ja mitä muuta yhtä turhaa.
maanpuolustus kiinnostaa? Miksi lotat saivat puolustaa maataan, mutta nykynaiset eivät saisi? Tasa-arvosta ei ollut kysymys kun itse inttiin hakeuduin, vaan aito kiinnostus aiheeseen ja myös intin kautta sain lisäpisteitä hakeutuessani nykyiseen ammattiin. Miksi miehille voidaan suoda tuo mahdollisuus, mutta naisille ei? Miksi asia on niin vastenmielinen teille naisille, jotka eivät sinne edes halua ja joku muu haluaa?
vaan kunnioita heitä.
Miksi lotat hyväksyttiin maanpuolustustehtäviin ja heitä pitäisi kunnioittaa, mutta intin käynyttä naista ei? Missä ero?
eivät olleet rintamalla aseet kädessä vaan auttoivat muulla tavoin puolustamaan isänmaataan. kuka teidän lapsianne hoitaa kun olette rintamalla? kuka teidän lapsianne rakastaa jos kuolette rintamalla? eikä vastaukseksi kelpaa että kuolla voi muuallakin -niin voikin.
Naiset olivat kyllä rintamalla mukana eri tehtävissä ja myös heitä kuoli sodassa. Olisiko parempi sitten olla tekemättä yhtään mitään, vain kaltaistesi tavalla ajttelevien ihmisten vuoksi?
mua ainakin hävettää että oman nuoruutensa ja terveytensä meidän isänmaan puolesta antaneet veteraanit joutuu näkemään nykyajan touhun, sivarit, naiset intissä ym.
mua ainakin hävettää että oman nuoruutensa ja terveytensä meidän isänmaan puolesta antaneet veteraanit joutuu näkemään nykyajan touhun, sivarit, naiset intissä ym.
havoittunut ukkini ainakin on ihan mielettömän ylpeä pojantytöstään.
Täällä yksi friikki, joka siis voi olla naapurisi...
Ja Ilmavoimissa kävin eli olen ihan hävittäjälentäjäfriikki. Kovin moni muija ei sinne niin vaan pääsekään (vain ne friikeimmät...).
Ihanaa aikaa oli ja olin jopa 3 vuotta hommissakin Puolustusvoimissa sen jälkeen. Olen myös nykyin ihan reservin upseerisfriikki!
Friikki