Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät vaan imetyspaitoja imetysaikana?

Vierailija
19.09.2009 |

mulla on pari imetyspaitaa, mutta en kyllä ole huomannut että ne hommaa helpottaa mitenkään. Lisäksi en ole hyvännäköisiä imetyspaitoja tavannut.

mulla on varsinkin nyt isot rinnat, joten ehkä siksi ne tuntuu hankalammilta.

Helpompaa on nostaa paitaa, ja jos on kylässä tms. niin suojata harsolla niin ettei kaikki näy :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin sitten, ettei ole mun juttu. Paljon huomaamattomammin pystyn imettämään, niin että nostan paitaa ja harso vielä suojana. Imetyspaidasta se tissi näkyy vuorenvarmasti ja muutenkin on hankalampi kaivaa esiin. Mulla ei ole mahamakkaroita, joten sekään ei haittaa, jos maha vähän vilahtaa, kun imetän.

Vierailija
2/13 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä ja äärettömän mukava päällä. Ja tietty siinä oli tosi helppo ja mukava imettää.

Muut imetyspaidat jäi kaappiin. Tota yhtä olisin voinut pitää kyllä aina imetysaikana just sen helppokäyttösyyden ja mukavuuden takia.Mutta pakkohan sitäkin oli pestä välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luukkupaidat on hyviä. Ne, mitä esim h&m:llä myydään ei taas oo ollenkaan hyviä. Isot rinnat ei vaan mahdu niistä pienistä koloista ulos.

Vierailija
4/13 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olivat tosi kätevät. Olen tosin kuppikokoa A. Topit eivät ole lainkaan imetyspaidan näköisiä, joten olen nyt kahtena kesänä pitänyt niitä muuten vain. Ovat vähän kuin urheilupuserot, joissa on liivit sisällä.

Niitä hirveitä kauhtanoita en ymmärtänyt ollenkaan.

Vierailija
5/13 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(melkein) pelkästään imetyspaitoja. Minusta niitten kanssa imettäminen on paljon helpompaa kuin tavallisella paidalla.

Joo no jotku henkkamaukan paidat on tosi huonoja, mulla ei ainakaan toimi (J-kuppi), mut esim. Boobin paidat on tosi hyviä. Imettäminen onnistuu huomaamatta, jopa silloin kun harsoa ei ole mukana.

Vierailija
6/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kyllä käytin kahden lapsen aikana ihan loppuun. Mun mielestä ne oli tosi hyviä, ja nimenomaan niiden kanssa imettäminen oli helppoa ja huomaamatonta.

Mullakin on isot rinnat, mutta ei ne tosiaan missään navassa roiku, niin että olisi helppo vaan vähän nostaa paidanhelmaa...

Vierailija
7/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolmatta imettäessäni. Mahtavaa, kun ei maha vilkku ja imetys käy huomaamatta. En tosin osannut näitä aiemmin kaivata, mutta ovathan nämä kivoja. Käytän tosi paljon. Boobin paitoja minulla.

Kyllä minusta on hankalampaa ja ikävämpää nostaa paitaa vaikka kuinka ylös, eivät nämä munkaan ihan vyötäröllä roiku, vaikka eivät mitkään timmeimmät olekaan. :) Eikä tuo mahakaan ole aivan makkarattomassa kunnossa, ikävä kyllä.

Vierailija
8/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut boobin ja glamourmomin imetyspaitoja ja toppeja. kyllä ne on älyttömän käteviä. en vois kuvitellakaan etten käyttäis imetyspaitaa imetysaikana. tietty jos maha ois esittelykelpoinen niin voishan sitä esitellä mut ku ei....

h&m, lindex yms. imetyspaidat onkin ihan turhia vaikkei niistäkään reiístä koko tissiä ulos tarvi saada vaan pelkkä nänni riittää....

Vierailija
9/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ovat hyvännäköisiä ja laadukkaita. Kivempi oli imettää kun ei tarvinnut olla maha paljaana.

Vierailija
10/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän hyviä ja laadukkaita -hintakin oli kyllä sitten suolainen.

Vierailija
11/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne vaan niin toimivia.

Vierailija
12/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niin kauan kun olen imettänyt. Ne vaan on niin käteviä. Lähinnä ollut Boobeja ja muita vastaavalla imetysaukolla olevia sekä Glamourmomin toppeja (aivan ihania). Henkkamaukan paidat on surkeita imetysratkaisun puolesta. Nytkin pikkumies on liinassa tissi suussa eikä ollut hankala homma edes kun on imetystoppi päällä. Tavallisen paidan kanssa olisi ollut melkoinen helman kaivelu liinan alta. Ainoa ikävä puoli imetyspaidoissa on, että luukut tuppaa välillä unohtumaan auki eikä ulko-ovea avatessa aina muista kurkata peiliin onko tissit näkösällä.

Vierailija
13/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onkohan muuttuneet 2 vuoden takaisesta mallista. Kuppikokoni tosin oli ~ C (normaalisti B) ja nännit saai hyvin ulos siitä reiästä. Ei minulla mitään pahioja vatsamakkaroitakaan ole, joten helmaa olisi siiät puolesta voinut nostaakin, mutta varsinki talvisaikaan imettäessä oli kiva kun paita pysyi päällä seläästä. Aika korkealle sitä helmaa nimittäin olisi saanut nostaa jos olisi tavallisen paidan kanssa imettänyt. Tosin jos olisin jostain kohtuuhintaisen poikittaisluukkuisen paidan löytänyt, niin olisin ostanut, mutta kyllä se noilla H&M paidoillakin sujui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi